Miten vietät uutta vuotta?

Anonyymi

Haluan kuulla. Kertoisitko?

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Printtaan sun kuvan mun seinälle tikkatauluksi

      • Anonyymi

        Pyyhi sillä vaikka persees, toinenkin aktiviteetti sun vuodenvaihteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhi sillä vaikka persees, toinenkin aktiviteetti sun vuodenvaihteeseen.

        Noin sitä pitää😀. Kuvia ei kumarrella. Pitäsköhä teetättää omaanki huussiin omalla naamalla varustettuja wc-paperirullia. Olis kiva nähdä ilmeet kun ihmiset tulis tarpeilla käytyään sieltä pois😀


    • Anonyymi

      Eipä oo suunnitelmaa. En tiedä edes missä oon. Lähteäkö vaiko jäädä, hhhmmm..

    • Anonyymi

      Nooh haluaisin viettää sen sun kanssa.🤗

    • Ennen klo 18 viimeinen koiralenkki. Sitten pelosta tärisevän koiran kaverina sisällä. En huomannut ajoissa hakeutua paukuttomaan hotelliin.

      • Anonyymi

        Voi harmin paikka koirallesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmin paikka koirallesi!

        Mä teen viimeisen koiralenkin jo 15-16, koska joku kuitenkin alottaa paukuttelun etuajassa. Mutta sisällä on sitten ihan rauhallista, uskallan katella ilotulitusta ikkunasta ja koirakin siinä sitten rauhottuu ja nukkuu. Niin, katselen sitä ilotulista ja kaipaan jotain :) Sivusta tähän väliin kerron..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen viimeisen koiralenkin jo 15-16, koska joku kuitenkin alottaa paukuttelun etuajassa. Mutta sisällä on sitten ihan rauhallista, uskallan katella ilotulitusta ikkunasta ja koirakin siinä sitten rauhottuu ja nukkuu. Niin, katselen sitä ilotulista ja kaipaan jotain :) Sivusta tähän väliin kerron..

        Sivusta minäkin. Mun koira on innoissaan raketeista. Samoin oli aikaisempikin koirani. Kun aikoinaan ammuttiin raketteja, koira vieressä odotti milloin pääsis ampaisemaan raketin perään. Hyppi ja oli innoissaan. Samanlainen on tämä nykyinenkin. Haluaisi vain leikkiä ja jahdata paukkuja 😨 yhtä kummallisia kuin omistajansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta minäkin. Mun koira on innoissaan raketeista. Samoin oli aikaisempikin koirani. Kun aikoinaan ammuttiin raketteja, koira vieressä odotti milloin pääsis ampaisemaan raketin perään. Hyppi ja oli innoissaan. Samanlainen on tämä nykyinenkin. Haluaisi vain leikkiä ja jahdata paukkuja 😨 yhtä kummallisia kuin omistajansa.

        Mulla oli sama edellisen koiran kanssa. En voinut silloinkaan kävellä 18 jälkeen ulkona koska se halusi syödä kaikki raketit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä teen viimeisen koiralenkin jo 15-16, koska joku kuitenkin alottaa paukuttelun etuajassa. Mutta sisällä on sitten ihan rauhallista, uskallan katella ilotulitusta ikkunasta ja koirakin siinä sitten rauhottuu ja nukkuu. Niin, katselen sitä ilotulista ja kaipaan jotain :) Sivusta tähän väliin kerron..

        Viime vuonna joku ehti aloittaa ennenkuin päästiin sisälle. Koira kääntyi heti kotia kohti, eikä oikein rauhoittunut koko iltana. Onneksi on vaan tämä yksi ilta. Yksi koira ei mene moneen päivään ulos asioilleen kun paukkuu. Muutkin kuin koirat häiriintyy ilotulitteista. Olisi hyvä, että niitä määriteltyjä ampumisaikoja noudatettaisiin. Mukavaa aattoiltaa teille paukuista huolimatta.


    • Anonyymi

      Ei mitään suunnitelmia. Entäs siellä?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole isompaa suunnitelmaa. Luultavasti vaan kotona ja käydään katsomassa järjestettyä ilotulitusta alkuillasta lasten kanssa. Kun on vaan isot kotona, pääsisin kyllä helposti itsekin johonkin hyvin pienellä järjestelyllä, mutta ei ole vielä iskenyt inspiraatio eikä mitään suunnitteilla.

    • Anonyymi

      Kaupungin juhliin kuuntelemaan musiikkia ja ilotulituksen dokumentointi kuvakirjastoon.

    • Anonyymi

      Yksin kotona, ellei hän laittaisi viestiä ja kertoisi haluavansa nähdä.

    • Anonyymi

      Yksin kotona omassa rauhassa. Syön joulusuklaita ja katson elokuvia.
      Uusi vuosi ei merkitse minulle mitään enkä jaksa katsella päätöntä hillumista.

    • Anonyymi

      Aamiainen, sitten voisi aloittaa punaviinillä siinä ..ottaa oluet syödä ja kahvit terävät, punkkua kilautan kaverille, että onko kaikki valmista 😊 olen tulossa taksilla kuningas tulee.

    • Anonyymi

      Saatan poistua kotoa ja saatan tavata ihmisiä. Eli yritän pitää hauskaa:)

      • Anonyymi

        Tämä! On mahdollisuus törmätä vaikka kaivattuunsa :)
        Kyllä sitä sitten sadan vuoden päästä vanhana on kotona kökkäämiseen aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! On mahdollisuus törmätä vaikka kaivattuunsa :)
        Kyllä sitä sitten sadan vuoden päästä vanhana on kotona kökkäämiseen aikaa.

        Sitä ei tiedä mihin sitä törmää toivottavasti ei mihinkää hirveen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei tiedä mihin sitä törmää toivottavasti ei mihinkää hirveen.

        No joo, meillä on vain ihmisiä, keväistä luritteluaan laulelevia mustarastaita, lokkeja ja sorsia. Pelkästään ihania ihmisiä :)


    • Anonyymi

      Herään kello 7
      Menen töihin
      Tulen töistä kello 16
      Teen ruokaa, syön, tiskaan kello ehkä 18.30
      Istun alas. Katson telkkaria. Otan rennosti
      Syön iltapalan
      Käyn suihkussa
      Kello 22 menen nukkun

      1.1.2020
      Herään kello 7
      Menen töihin
      Tulen töistä kello 16
      Teen ruokaa, syön tiskaan
      Istun alas otan rennosti
      Syön iltapalaa
      Käyn suihkussa
      Kello 22 nukkuun

      2.1.2020

      Sama kuin edeltävät

      3.1.2020

      Sama kuin edeltävät

      • Anonyymi

        Tuossapa on asiaa kaikille. Noin se menee varmaan monellakin, jotka joutuvat tekemään uutena vuotena töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa on asiaa kaikille. Noin se menee varmaan monellakin, jotka joutuvat tekemään uutena vuotena töitä.

        Tiskaako jotkut vielä käsin? 😮 Ja kuka menee 1.1. aamulla 7:ksi töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiskaako jotkut vielä käsin? 😮 Ja kuka menee 1.1. aamulla 7:ksi töihin?

        Jep. Ei oo kaikilla tiskikonetta. Ja on ammatteja joissa ei työt pysähdy juhlapyhiksikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa on asiaa kaikille. Noin se menee varmaan monellakin, jotka joutuvat tekemään uutena vuotena töitä.

        Minäkin vietän uutta vuotta töissä. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vietän uutta vuotta töissä. 🤗

        Joskus opiskeluaikoina piti olla iltavuorossa uuden vuoden aattona töissä ihan 23 saakka kun påmå oli van niin påmåa. Tuli kiire bileisiin ja pohjien vetämiseen :D

        Nykyään ei tarvitse tehdä töitä kello kaulassa, aah. :)


    • Olemalla perheen kanssa kuin aina ja katsotaan ilotulitteita ikkunasta.

    • Anonyymi

      Ammun korkin Töölöön taivaalle. Ei, kun raketteja pitäisi ammuskella. Siinä klo 18 aikoihin aloittelen, jos koiran ulkoiluttajia tulee, niin muutama kissanpieru.

    • Anonyymi

      Hänen (m) kanssaan rauhallisesti kotosallani.. juotaisiin muutama drinkki, kuunneltaisiin hyvää musiikkia, höpöteltäisiin, naurettaisiin monille hauskoille läpille. Katsottaisiin keskiyöllä rakettien loistoa, halattaisiin toisiamme toivottaakseen hyvää uutta vuotta, meno jatkuisi kunnes hän jäisi yöksi.

      • Anonyymi

        Mikolle, Matille vai Mikalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikolle, Matille vai Mikalle?

        Tää oli Sepolle


    • Anonyymi

      Kerron mielelläni. Soita ja kysy ☺️

    • Anonyymi

      En ole täysin varma vielä, mutta se selviää näin huomenna.

      • Anonyymi

        Aiotko olla yhteydessä kaivattuusi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko olla yhteydessä kaivattuusi? :)

        Juu heti kun joku komistus ilmoittautuu halukkaaksi

        Hei

        Olen 45 -vuotias liitossa asuva nainen pohjanmaalta. Tummatukka, ruskeat silmät. Vanttera mutta suuri rintainen! Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Käyn psykologilla mutta en syö enää lääkkeitä.

        Ukkoni on minulle hyvä ja rakas, mutta usein poissa kotoa työn takia jopa kokonaisia viikkoja.

        Olen hyvin yksinäinen. Kaipaan salaseuraa lenkille, soffalle romanttisia elokuvia katsomaan ja makkariin.

        T: Anu M 1975


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko olla yhteydessä kaivattuusi? :)

        Hyvän uuden vuoden toivotukset laitan tekstarilla. : )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän uuden vuoden toivotukset laitan tekstarilla. : )

        Oikeestiko? Vähänkö hieno juttu! :)


    • Anonyymi

      Hei

      Olen 45 -vuotias liitossa asuva nainen pohjanmaalta. Tummatukka, ruskeat silmät. Vanttera mutta suuri rintainen! Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Käyn psykologilla mutta en syö enää lääkkeitä.

      Ukkoni on minulle hyvä ja rakas, mutta usein poissa kotoa työn takia jopa kokonaisia viikkoja.

      Olen hyvin yksinäinen. Kaipaan salaseuraa lenkille, soffalle romanttisia elokuvia katsomaan ja makkariin.

      Viettäisin mielellääm uuden vuoden aattoa, jonkun komistuksen kanssa

      T: Anu M 1975

    • Anonyymi

      Syön nakkeja ja perunasalaattia ja klo 21 nukkumaan. Toivottavasti saan nukkua aamuun saakka rauhassa, enkä herää ilotulitteiden ääniin. Normi päivä.

    • Anonyymi

      Minä tahtoo siivouskomeroon T kanssa. T. NM

      • Anonyymi

        Tulee hurja tulitus 😘


    • Anonyymi

      Joo ihan tässä kotona yksinäni, naisihminen kun olen aikaa vietän.
      Tuossa hyvissä ajoin, lenkitän koirani ripeästi jonka jälkeen annan sille rauhoittavaa lääkettä < joka on sen parhaaksi, laitan koiralle päälle myös eräänlaisen liivin, jotta se rauhoittuu johonkin asunnon kalusteen taakse lepäilemään.
      Vedän pitkät, paksut verhot ikkunoiden eteen ja laitan television päälle.
      Uuden-Vuoden vaihde, on sen verran paha paikka ja muutenkin koen ajankohdan itselleni aika haastavaksi. Koska kaikki aikani menee lemmikkieläinten hyvinvoinnista huolehtimiseen joten katson itse yleensä leffoja kovalla foluumilla.
      Syön jotain hyvää ja soitan muutaman puhelun olemisen virkistämiseksi.

    • Anonyymi

      🍾🥂💫✨

    • Anonyymi

      Laitan varmaankin viestin, jos saan huomenna🤔 Muuten perinteisesti ruokaa, ehkä alkuillan ilotulitukset minulle tärkeässä paikassa ihailen ja ohjelmia ihmetellen.

    • Anonyymi

      Odotan sohvalla laiskotellen, että joku komea ja täydellinen prinssi ratsullaan tulisi hakemaan minut kotoa, eihän sitä nyt turhanpäiten ala ylimääräistä tekemään suotta kun voi odottaa palveluakin.

    • Anonyymi

      Rauhallisesti, töidenkin merkeissä. Ehkä katson tai ammun vähän raketteja ja otan lasin skumppaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilotulituksia ihmetellen :)

    • Anonyymi

      Ihan menee kotioloissa ollessa, telkkua katsellen ja yöllä kurkkaan ulos, kun muut ampuvat raketteja taivaalle. Toivotan kaikille tulevasta vuodesta rauhaisaa ja hyvää.

    • Anonyymi

      Lähen venäjälle siellä sitä osataan juhlia isosti.

      • Anonyymi

        Venäjällä vietetään joulua, kun vuosi vaihtuu. Mutta osaa ne varmasti sitäkin juhlia.


    • Anonyymi

      Kavereiden kanssa juhlimaan.

    • Anonyymi

      Ruotsinlaivalle ottamaan vuosi vastaan.

    • Anonyymi

      Punttitreenil aloitan illan, mut sen jälkeen kaikki on auki?

    • Anonyymi

      Sairaalassa. Mutta ei hätää. Pärjään tosi hyvin 🎉🎉

      • Anonyymi

        Voi harmin paikka. Lämmin halaus ja tsemppiä!!


    • Anonyymi

      Olen matkalla sukulaisten kanssa. Nautimme toistemme seurasta ja hyvästä ruoasta. Koirat on mukana 🐶

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe