“Yksityisyys on mennyt”
Noin pari kuukautta sitten,
reportteri saa yllättävän tiedon sähköpostiin.
Hänen henkilökohtaista dataa on vuotanut julki yllättävän tietomurron tapahduttua. Tämä herättää hänen kiinnostuksensa ja hänet pohtimaan missä kaikkialla hänen tietojaan on, millaista dataa hänestä voi kerätä ja mihin sitä voisi hyödyntää nyt ja tulevaisuudessa?
Lyhyt dokumenttielokuva yksilön datankeruusta, tarina on jatkumoa ensimmäiselle osalle, Pinnan Alla (2017):
Dokumentti on Yrkeshögskolan Arcadassa tehty päätetyö vuodelta 2018- 2019.
MY LIFE IS IN THE INTERNET
“What can be said is that privacy is gone”
About a couple of months ago,
the reporter gets unexpected information in the email.
His personal data has been leaked after a surprising breakthrough.
This awakens his interest and makes him think about where his information is gathered, what kind of data can be collected from him and how can it be used for now or in the future?
A Short documentary film about individual data collection, the story is a continuum for the first part, Pinnan Alla (2017):
The documentary is a final graduation project made in Arcada University of Applied Sciences in 2018- 2019.
https://www.youtube.com/watch?v=xYVsNmNBfv0&t=1s
Uusi netti dokumenti yksilön datankeruusta
Anonyymi
2
200
Vastaukset 2
- Anonyymi
voisko saaja linkin
- Anonyymi
Mun mielestä tämä avaus kuuluu Salaliittoteoriat -osioon. Meikä ei välitä pätkääkään siitä, mitä tietoja minusta on kerätty, koska sillä ei ole mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587