PERUSUOMALAISET OVAT TYÖVÄENPUOLUE ILMAN SOSIALISMIA

Anonyymi

työväki ei tarvitse minkäänsorttista sosialismia vaan työpaikat ja palkan
sekä järjestäytyneen yhteiskunnan turvan ja palvelut
sosialismin ansiot ovat ruumiskasojen tuottamisessa
sosialismi ei ole pystynyt hyvinvointiyhteiskuntaa luomaan minnekään ja
vallassa sosialismi on pysynyt pistimien voimmalla

30

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on, työllisyyden parantaminen ei tarvitse sosialismia, vaan järkipolitiikkaa ja turhien kulujen kuriin laittoa.

      Kärkenä turhissa kuluissa on maailmalta Suomeen suuntautuvan sos.turvaturismin täydellinen tulppaaminen ja vieraiden valtioiden ,täyshoitoon tänne hilautuneiden ihmispaljouksien palauttelu sitä mukaa omiin kotimaihinsa kun tilanteet tasoittuu, tai heille uskonnollisesti paremmin sopiviin valtioihin.

      Heti säästyisi miljardeja vero-velkavaroja, mutta sosialisteille ja vihervasemmistolle se ei tunnu aukeavan millään, Marinin huulipunasekakepu höttöhallitus rakentaa velkaa velan päälle ottaen loisijoille luxusta.

      Tästä velkavetoisuudesta on tullut jopa meidä ikiomalta Eurostoliitoltamme moitetta, vaikka ovat YK:n ohella pahasti syyllisiä kansainvaellukseen:/

      • Anonyymi

        "PERUSUOMALAISET OVAT TYÖVÄENPUOLUE ILMAN SOSIALISMIA"

        Kaksilla rattailla kulkija ei voi olla työläisten puolue! Ja monet persujen näkyvät hahmot mm. kansanedustajat ja varapuhemiehet ovat kertoneet persujen olevan porvaripuolue, joka on työläispuolueen ja hyvinvointivaltion vastavoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "PERUSUOMALAISET OVAT TYÖVÄENPUOLUE ILMAN SOSIALISMIA"

        Kaksilla rattailla kulkija ei voi olla työläisten puolue! Ja monet persujen näkyvät hahmot mm. kansanedustajat ja varapuhemiehet ovat kertoneet persujen olevan porvaripuolue, joka on työläispuolueen ja hyvinvointivaltion vastavoimaa.

        mitä työläinen hyötyy sosialismista ja missä on hyötynyt mutta sosialismissa
        työläinen on yllytetty muiden valtioiden asukkaiden tai oman valtion muiden
        asukkaiden kimppuun pistimet ojossa ryöstämään omaisuudet joita
        ryöstäjät eivät kumminkaan saa itselleen


      • Anonyymi

        Jep, siis persut vois ruveta elämään aatteensa mukaan ja myöntää ettei myöskään hallituksella ole mitään tekemistä työllistämisen kanssa, saatikka vihervassujen. Persut suurinpana yrittäjäpuolueena on TÄYSIN VASTUUSSA perustuslain kohdan, "oikeus työhön" täyttämisestä. Milloin alkaa tapahtua, "PALKALLA PITÄÄ TULLA TOIMEEN" toimintaa, hopi, hopi?


      • Anonyymi

        Aloittaja ei selvästikään ole perillä asioista.


    • Anonyymi

      mistään ei löydy onnistunutta sosialistista yhteiskuntaa
      nyt maatamme aletaan rakentamaan
      sosiasistivapaaksi yhteiskunnaksi perussuomalaisten johdolla

      • Anonyymi

        Ei varmaan, mutta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sosiaalidemokraatit, työväenliike lue ay-liike sekä vasemmisto ovat rakentaneet maailman kehittyneimmät yhteiskuntajärjestelmät Pohjoismaiset hyvinvointioikeusvaltiot sekä sopimusyhteiskunnat. Norja on jopa rikas työväenpuolueen kansallistaman öljytuotannon ansiosta.
        Kokoomus, työnantajajärjestöt ym. porvarivoimat sen sijaan ovat koittaneet estää tätä hyvinvointi- ja demokratia sekä tasa-arvokehitystä parhaansa mukaan. Kumpaan puoleen persut asemoituu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan, mutta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sosiaalidemokraatit, työväenliike lue ay-liike sekä vasemmisto ovat rakentaneet maailman kehittyneimmät yhteiskuntajärjestelmät Pohjoismaiset hyvinvointioikeusvaltiot sekä sopimusyhteiskunnat. Norja on jopa rikas työväenpuolueen kansallistaman öljytuotannon ansiosta.
        Kokoomus, työnantajajärjestöt ym. porvarivoimat sen sijaan ovat koittaneet estää tätä hyvinvointi- ja demokratia sekä tasa-arvokehitystä parhaansa mukaan. Kumpaan puoleen persut asemoituu?

        Hyvinvointivaltio sen kansallinen omaisuus "kansallisaarteet" ja valtionyhtiöt sekä niiden hallinta on kunnon kokpanssista "sosialismia" joka pitää purkaa luovuttamalla tämä kansallinen omaisuus mm. luonnonvarat , luonnolliset monopolit ja peruspalvelut esim. terveydenhuolto yksityisiin ulkomaisiin käsiin (uusliberalismiagenda). Hyvinvointivaltiodemokraatti puhuisi kansallisesta Sammonryöstöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan, mutta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sosiaalidemokraatit, työväenliike lue ay-liike sekä vasemmisto ovat rakentaneet maailman kehittyneimmät yhteiskuntajärjestelmät Pohjoismaiset hyvinvointioikeusvaltiot sekä sopimusyhteiskunnat. Norja on jopa rikas työväenpuolueen kansallistaman öljytuotannon ansiosta.
        Kokoomus, työnantajajärjestöt ym. porvarivoimat sen sijaan ovat koittaneet estää tätä hyvinvointi- ja demokratia sekä tasa-arvokehitystä parhaansa mukaan. Kumpaan puoleen persut asemoituu?

        suomessa remurit aloittivat terrorin ja kapinan mitä hyvinvointia se toi


      • Anonyymi

        mitä Neukkulassa jäi kansalaiselle käteen sosialismista

        perheelle prenikka Afganistanissa kaatuneesta pojasta
        tyttärelle 20 markkaa panosta
        äidille turistin myymät sukahousut
        pojalle purukumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä Neukkulassa jäi kansalaiselle käteen sosialismista

        perheelle prenikka Afganistanissa kaatuneesta pojasta
        tyttärelle 20 markkaa panosta
        äidille turistin myymät sukahousut
        pojalle purukumi

        miksi hallituspuolueemme pyrkivät noita neukkulan ssavutuksia peesaamaan


    • Anonyymi

      Nyt on aloittajapersulla jo kova hätä kun pitää ihan huutamalla valehdella :-D

      Persu pettää ja valehtelee aina.

      • Anonyymi

        sosialismin juurimiseksi pitää huutaa eikä sosialistien tapaan tarttua aseisiin
        kyllä kansa tietää kohta 30 prossan kannatus sosialismivapaalla aatteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sosialismin juurimiseksi pitää huutaa eikä sosialistien tapaan tarttua aseisiin
        kyllä kansa tietää kohta 30 prossan kannatus sosialismivapaalla aatteella

        punarättien perässä marssiville annetaan vain aseet käteen ja yllytetään
        toisten kimppuun se on sosialistien talousoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        punarättien perässä marssiville annetaan vain aseet käteen ja yllytetään
        toisten kimppuun se on sosialistien talousoppi

        luonnonvarojen ylikuluttaminen ja saastuttaminen ovat sosialistien taloutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sosialismin juurimiseksi pitää huutaa eikä sosialistien tapaan tarttua aseisiin
        kyllä kansa tietää kohta 30 prossan kannatus sosialismivapaalla aatteella

        Mistä aloitetaan, persujen puoluetuesta vai apukoulun erityisopetuksen palauttamisen luopumisesta?


    • Anonyymi

      perusässiin sopiva työväen lisäksi yrittäjät, maajussit,virkamiehet,
      eläkeläiset, opiskelijatsillä meillä on sama päämäärä maamme
      kehittämisessä taloudellisesti vahvaksi yhteiskunnaksi

    • Anonyymi

      Joo ei tarvitse sosialismia, siksi äänestänkin demareita enkä sosialisteja tai sosiaalikapitalisteja saati kommunisteja tai kapitaalikommareita.
      Puhuisin sosiaalidemokraateista työläisten puolueesta enemmän hyvinvointivaltiodemokraatteina vastavoimana porvareille mm. kokpansseille, persuporvareille, kepuleille ja rkp:lle, jotka edustavat tuota kapitaalikommari-sosiaalikapitalistiporukkaa.

      • Anonyymi

        remurit tekivät hyvinvointivaltiota 70 luvulla lauseella tapa talonpoika päivässä


    • Anonyymi

      Kyllä. Kepeä varten on kela (keke) ja velka (veke). Politiikka sisältää petkutusta.

    • Anonyymi

      Huonosti menee itsensä kanssa keskustelijalla, kun ei ole varaa edes suuraakkosiin. Älä tuhlaa fattarahojasi pelkkään kaljaan, vaan osta pussillinen suuraakkosiakin. Ja muista olla seuraavalla kerralla tuhlaamatta koko pussillista otsikossa huutamiseen.

    • Anonyymi

      Persujen työllisyys-ohjelma.Puolet kansasta leireille ja toinenpuoli vartijoiksi.Täystyöllisyys turvattu sitä ne ei ole vielä keksinyt mistä rahat.

    • Anonyymi

      Tuttua juttua Saksasata 30 luvulta sielläkin oli työväenpuolue.Samoilla ajatuksilla on persutkin liikkeellä.

    • Anonyymi

      Sosialistin käsi on aina toisen taskulla , siksi en enää ikinä äänestä vasemmistopuolueita , näillä näkymin ainoaksi vaihtoehdoksi jää äänestää Perussuomalaisia.

    • Anonyymi

      SOSIAALIDEMOKRAATIT OVAT OIKEA TYÖVÄENPUOLUE ILMAN SOSIALISMIA.

      • Anonyymi

        Kuinka se näkyy? Halpatyövoiman tuonnissako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka se näkyy? Halpatyövoiman tuonnissako?

        Tehtaiden savustamisena ilmastokouhotuksen takia pois? Siinäkö se duunareiden puolustaminen näkyy? Polttoaineiden hinnannostonako niin että yritykset, myös rahtariyritykset joutuvat koetukselle? TAJUA NYT ETTÄ VAIKKA TEHTAAT SEKÄ KULJETUSYRITYKSET EIVÄT OLE DUUNAREIDEN OMISTAMIA, NE KUITENKIN TYÖLLISTÄÄ DUUNAREITA. Ei ole kenenkään etu että maasta työt vähenee vihervasemmiston sairaiden toimien johdosta.


      • Anonyymi

        remurien ohjelmassa on sosialismi ja lippuina punarätit


    • Anonyymi

      Sitä vaan ihmetellyt olen että minkä hiton takia työläisillä on ollutkaan tuo hirmusysteemi kommunismi eli sosialismi. Ei elääkseen tarvita mitään hiton ateistista sosialismia. Riittäävä palkka tehdystä työstä ja ihmisillä hyvä tahto suhteessa toisiinsa. Se on siinä.

    • Persuus haisee krematorioilta. Yäk.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe