Toivon, että sinä rakastut jonain päivänä johonkin naiseen, joka ei tunne samoin ja sitten tämä nainen pilkkaa sinun tunteitasi. Saisit kokea saman minkä minä koin sinun taholtasi.
Toivon tätä sinulle
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millaiselle miehelle menee?
- Anonyymi
Sellaiselle johon tutustuin tinderissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt mitenkään täysin kyseenalaista kyseistä treffisovellusta, mutta eikös sillä ole sellainen vähän pinnallinen maine? Että paljon haetaan vaan seksiä. Itse en ole uskaltautunut/halunnut, joskaan en muihinkaan noihin sovelluksiin hakeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt mitenkään täysin kyseenalaista kyseistä treffisovellusta, mutta eikös sillä ole sellainen vähän pinnallinen maine? Että paljon haetaan vaan seksiä. Itse en ole uskaltautunut/halunnut, joskaan en muihinkaan noihin sovelluksiin hakeutua.
Onhan sillä...:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderin ihmiset ettii vain irtoseksi suhteita.
- Anonyymi
Tämä. Toivon ihan samaa yhdelle miehelle.
- Anonyymi
Tälläisiä on sitten enemmänkin... Luulisi, että aikuiset miehet osaisivat suhtautua ymmärtäväisesti tälläisissä tilanteissa.
- Anonyymi
Parempaa uutta vuotta sinulle .
- Anonyymi
Kiitos. :) Sitä toivon.
- Anonyymi
Jos jotain positiivista hakee niin pääsit eroon ihastumisesen tunteestasi kertaheitolla. Joskin ikävällä tavalla.
- Anonyymi
En valitettavasti päässyt. Sain vain olon että olen kuvottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti päässyt. Sain vain olon että olen kuvottava.
Mietipä mitä itse olisit ajatellut, jos joku ystävättäristäsi olisi maininnut sinulle tuollaisesta kohdalle osuneesta tapauksesta. Etköhän vaan olisi sanonut, että siinä on kyllä tyyppi, jolla ei päässään ole kaikki kohdillaan. Hyvä vaan ettei mitään pidempiaikaista ehtinyt tullakaan. Ansaitset parempaa.
Sano tuo itsellesikin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipä mitä itse olisit ajatellut, jos joku ystävättäristäsi olisi maininnut sinulle tuollaisesta kohdalle osuneesta tapauksesta. Etköhän vaan olisi sanonut, että siinä on kyllä tyyppi, jolla ei päässään ole kaikki kohdillaan. Hyvä vaan ettei mitään pidempiaikaista ehtinyt tullakaan. Ansaitset parempaa.
Sano tuo itsellesikin!:) Olet oikeassa. Noin olisin ajatellut.
- Anonyymi
Tinder on huono paikka.
- Anonyymi
Jos on aikuinen ihminen, niin kyllä pitää osata suhtautua suopeasti ja loukkaamatta kertoa, että ei tunne samoin. Miksi ne asiat täytyy kertoa, vaikka esim. ulkonäköä/vaatetusta pilkkaamalla. Eikö voi vain sanoa, että et ole valitettavasti etsimäni/tyyppiäni. Jotenki sellaset halveksivat miehet ällöttää.
- Anonyymi
Niinpä!
- Anonyymi
Olen kokenut niin moninverroin pahempaa, että se että hait minua täältä, tuntui kiusaamiselta, kun selvästi sanoin, etten voi kertoa mitä elämässäni on tapahtunut täällä. Se oli ja on edelleen loukkaavaa, että haet minua täältä. Se tulee myös tulevaisuudessa olemaan loukkaavaa. Mutta sinä et välitä, sillä maailmassa on yksi napa ja sen navan kaavamaiset ajatusmallit, joihin emme saa muutosta, vaikka sitä rukoillen pyydetään.
- Anonyymi
Tämä meni ohi. En ymmärrä miksi se on kiusaamista, että olen kaivannut täällä.
- Anonyymi
Varmasti meni ohi, kun se se on jokaisella aiemmallakin kerralla mennyt ohi. Silti se, ettet ymmärrä sitä vielä tai ehkä koskaan, ei tarkoita, etteikö se olisi kiusaamista.
- Anonyymi
Ei kukaan ole sanonut minulle, ettei voi kertoa mitä elämässään on tapahtunut.
En ymmärrä mitä loukkaavaa siinä on, että olen kirjoitellut täällä. Ei minulle ole sanottu, että se loukkaisi.
- Anonyymi
Oletko varma että kyseinen mies ei
ole kokenut toivotustasi jo.- Anonyymi
En tiedä. Toivottavasti on. Jos on kokenut, ei ilmeisesti oppinut käytöstapoja siitä huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Toivottavasti on. Jos on kokenut, ei ilmeisesti oppinut käytöstapoja siitä huolimatta.
Millä tavalla se, että sinulle kertoo, ettei ole rakastunut sinuun, on huonoa käytöstä? Vai tulkitsetko turhautumisen siitä, ettet ota vastaan sitä, ettei romanttisia tunteita ole, huonoksi käytökseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla se, että sinulle kertoo, ettei ole rakastunut sinuun, on huonoa käytöstä? Vai tulkitsetko turhautumisen siitä, ettet ota vastaan sitä, ettei romanttisia tunteita ole, huonoksi käytökseksi?
Minähän kerroin aloituksessa, että hän pilkkasi minua. Ja tähän ketjuun kirjoitin, että aikuisen ihmisen pitäisi suhtautua ymmärtäväisesti, sanoa asia nätisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874058Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750