Toivon tätä sinulle

Anonyymi

Toivon, että sinä rakastut jonain päivänä johonkin naiseen, joka ei tunne samoin ja sitten tämä nainen pilkkaa sinun tunteitasi. Saisit kokea saman minkä minä koin sinun taholtasi.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaiselle miehelle menee?

• Anonyymi

Sellaiselle johon tutustuin tinderissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt mitenkään täysin kyseenalaista kyseistä treffisovellusta, mutta eikös sillä ole sellainen vähän pinnallinen maine? Että paljon haetaan vaan seksiä. Itse en ole uskaltautunut/halunnut, joskaan en muihinkaan noihin sovelluksiin hakeutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt mitenkään täysin kyseenalaista kyseistä treffisovellusta, mutta eikös sillä ole sellainen vähän pinnallinen maine? Että paljon haetaan vaan seksiä. Itse en ole uskaltautunut/halunnut, joskaan en muihinkaan noihin sovelluksiin hakeutua.

Onhan sillä...:(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderin ihmiset ettii vain irtoseksi suhteita.

• Anonyymi

Tämä. Toivon ihan samaa yhdelle miehelle.

• Anonyymi

Tälläisiä on sitten enemmänkin... Luulisi, että aikuiset miehet osaisivat suhtautua ymmärtäväisesti tälläisissä tilanteissa.

• Anonyymi

Parempaa uutta vuotta sinulle .

• Anonyymi

Kiitos. :) Sitä toivon.

• Anonyymi

Jos jotain positiivista hakee niin pääsit eroon ihastumisesen tunteestasi kertaheitolla. Joskin ikävällä tavalla.

• Anonyymi

En valitettavasti päässyt. Sain vain olon että olen kuvottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En valitettavasti päässyt. Sain vain olon että olen kuvottava.

Mietipä mitä itse olisit ajatellut, jos joku ystävättäristäsi olisi maininnut sinulle tuollaisesta kohdalle osuneesta tapauksesta. Etköhän vaan olisi sanonut, että siinä on kyllä tyyppi, jolla ei päässään ole kaikki kohdillaan. Hyvä vaan ettei mitään pidempiaikaista ehtinyt tullakaan. Ansaitset parempaa.
        Sano tuo itsellesikin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietipä mitä itse olisit ajatellut, jos joku ystävättäristäsi olisi maininnut sinulle tuollaisesta kohdalle osuneesta tapauksesta. Etköhän vaan olisi sanonut, että siinä on kyllä tyyppi, jolla ei päässään ole kaikki kohdillaan. Hyvä vaan ettei mitään pidempiaikaista ehtinyt tullakaan. Ansaitset parempaa.
        Sano tuo itsellesikin!

:) Olet oikeassa. Noin olisin ajatellut.

• Anonyymi

Tinder on huono paikka.

• Anonyymi

Jos on aikuinen ihminen, niin kyllä pitää osata suhtautua suopeasti ja loukkaamatta kertoa, että ei tunne samoin. Miksi ne asiat täytyy kertoa, vaikka esim. ulkonäköä/vaatetusta pilkkaamalla. Eikö voi vain sanoa, että et ole valitettavasti etsimäni/tyyppiäni. Jotenki sellaset halveksivat miehet ällöttää.

• Anonyymi

Niinpä!

• Anonyymi

Olen kokenut niin moninverroin pahempaa, että se että hait minua täältä, tuntui kiusaamiselta, kun selvästi sanoin, etten voi kertoa mitä elämässäni on tapahtunut täällä. Se oli ja on edelleen loukkaavaa, että haet minua täältä. Se tulee myös tulevaisuudessa olemaan loukkaavaa. Mutta sinä et välitä, sillä maailmassa on yksi napa ja sen navan kaavamaiset ajatusmallit, joihin emme saa muutosta, vaikka sitä rukoillen pyydetään.

• Anonyymi

Tämä meni ohi. En ymmärrä miksi se on kiusaamista, että olen kaivannut täällä.

• Anonyymi

Varmasti meni ohi, kun se se on jokaisella aiemmallakin kerralla mennyt ohi. Silti se, ettet ymmärrä sitä vielä tai ehkä koskaan, ei tarkoita, etteikö se olisi kiusaamista.

• Anonyymi

Ei kukaan ole sanonut minulle, ettei voi kertoa mitä elämässään on tapahtunut.
        En ymmärrä mitä loukkaavaa siinä on, että olen kirjoitellut täällä. Ei minulle ole sanottu, että se loukkaisi.

• Anonyymi

Oletko varma että kyseinen mies ei
      ole kokenut toivotustasi jo.

• Anonyymi

En tiedä. Toivottavasti on. Jos on kokenut, ei ilmeisesti oppinut käytöstapoja siitä huolimatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Toivottavasti on. Jos on kokenut, ei ilmeisesti oppinut käytöstapoja siitä huolimatta.

Millä tavalla se, että sinulle kertoo, ettei ole rakastunut sinuun, on huonoa käytöstä? Vai tulkitsetko turhautumisen siitä, ettet ota vastaan sitä, ettei romanttisia tunteita ole, huonoksi käytökseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla se, että sinulle kertoo, ettei ole rakastunut sinuun, on huonoa käytöstä? Vai tulkitsetko turhautumisen siitä, ettet ota vastaan sitä, ettei romanttisia tunteita ole, huonoksi käytökseksi?

Minähän kerroin aloituksessa, että hän pilkkasi minua. Ja tähän ketjuun kirjoitin, että aikuisen ihmisen pitäisi suhtautua ymmärtäväisesti, sanoa asia nätisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4058
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe