Lähetin lämpimän ajatuksen sulle äsken

Anonyymi

Kun menet tänään ulos, etsi Otava. Se oli äsken näkyvissä ja ihan alhaalla.
Lähetin sinne sulle tunteen, lämpimän ja ihastuneen. Ota se sieltä ja tunne mitä sua kohtaan tunnen.
Ei mulla tässä nyt parempiakaan tapoja ole osoittaa sanojani juuri sulle. Piti ottaa tähtikartta avuksi.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näy Otava kun on niin pilvistä.

• Anonyymi

Täällä missä itse olen näkyy hyvin.

• Anonyymi

Kaunis kiitos ❤️⭐️

• Anonyymi

❤️⭐️ kopsasin sulta

• Anonyymi

Olisi ihanaa lähteä joskus hänen kanssaan tähtiä ihailemaan.

• Anonyymi

Kyllä. Käsi arasti toisen kädessä ja katseet yhdessä kohti tähtitaivasta. Kyllä kelpaisi.

• Anonyymi

Iso karhu on jossain pohjois-koillisessa nyt, Orion näkyy suoraan ikkunasta.

• Anonyymi

Sun kanssa tähtiä katsoessa oppisi näköjään uusia kuvioita :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kanssa tähtiä katsoessa oppisi näköjään uusia kuvioita :)

Olen mies, ja Otava on osa Isoa karhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen (aloittaja), enkä tuota tiennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkan.. niinpäs muuten onkin, katsoin googlen kuvahaulla. Se ei näy mun ikkunasta, olin ulkona, kun näin sen.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen (aloittaja), enkä tuota tiennyt.

Vau, mitä jos oletkin hän jota kaipaan, no ajattelen nyt että olet. Viestisi tuli perille :) Tähtitaivasta voitaisiinkin joskus vaikka ihmetellä, nyt olisi hyvä näkyvyys ja ehkä huomennakin ilotulitusten jälkeen.
        Mä en tarvitse googlen tai tätäkään https://www.ursa.fi/taivaalla/tahtikartta.html karttaa useimpien tähtikuvioiden paikantamisen tai tunnistamiseen :)

Tuo 23:14 on joku välihuutelija taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau, mitä jos oletkin hän jota kaipaan, no ajattelen nyt että olet. Viestisi tuli perille :) Tähtitaivasta voitaisiinkin joskus vaikka ihmetellä, nyt olisi hyvä näkyvyys ja ehkä huomennakin ilotulitusten jälkeen.
        Mä en tarvitse googlen tai tätäkään https://www.ursa.fi/taivaalla/tahtikartta.html karttaa useimpien tähtikuvioiden paikantamisen tai tunnistamiseen :)

Tuo 23:14 on joku välihuutelija taas.

Jotenkin musta tuntuu, että näin on käynyt ennenkin:) Meille. Koko ajan.
        Ajattele vaan, että olisin, niin ajattelen mäkin. Ihana olisi päästä oppaan kanssa tähtitaivaan alle. Jos olisit mun hän ja mä sun, ehdittäisiin katsella tähtitaivasta vielä satoja kertoja:) Saisit opettaa mullekin ne kaikki mitä tiedät. Ihanaa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe