Piti julkistaa maju leirillä. Ei näkynyt eikä kuulunut, tai sit olin väärässä paikassa, väärään aikaan?
Maajoukkuevalinnat 2020
16
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, niin olit.
- Anonyymi
No anna tulla, jos on tietoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna tulla, jos on tietoo!
Ajattelitko lottonumeroita arpoa tiedolla?
Millä lailla sun päiväsi paranee jos saat tietää ketkä valittiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelitko lottonumeroita arpoa tiedolla?
Millä lailla sun päiväsi paranee jos saat tietää ketkä valittiin?Ei mitenkään, kyselen jostain muualta
- Anonyymi
Ois varmaan kannattanut käydä myös luentosalissa , lol
- Anonyymi
Toivottavasti valinnoissa ei paina "aluepolitiikka" vaan faktat!
- Anonyymi
Selvennätkö?
Hyvä otanta koko maasta.
- Anonyymi
Liiton tiedotus vielä lomalla.
- Anonyymi
Ei mikään ylläripylläri. Pitää pantata, että häly laantuu ja saa julkaista omat suosikit
- Anonyymi
Näkyy joukkueet olevan valmennuksen sibuilla u18 lukuunottamatta. Toptiimiä ei oo julkaistu vielä. Myllylä haluaa kai eka tutustua urheilijoihin kevään aikana.
- Anonyymi
Puuttuu aika kovia nimiä listalta. Hannula, Laakkonen jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa heidät sitten valitaan siihen eliittiryhmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa heidät sitten valitaan siihen eliittiryhmään.
Eli eivät kuulu mihinkän ennen kesää? Luulisi kuuluvan johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näkyny leirillä.. näinkö heillä juto ohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat alkuvuoden ylimenokaudella ja Mylvi opettaa niille parhaat tekniikkansa ennen kevättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut ns. kvnäyttöjä, mutta ei ole E Kanervallakaan, jos mennään perusteiden mukaan.
Siinä mielessä unfair.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893