olisin ottanut sinut vakavasti, tosissani, vierelleni.
Jos olisit ollut vapaa, niin...
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos olisinkin vapautunut koska olisin halunnut olla sinun kanssasi??
Tuliko edes mieleen?????- Anonyymi
Tuli. Mutta sitten juoksit karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli. Mutta sitten juoksit karkuun.
En juokse enään karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juokse enään karkuun.
Mun itsetunto ei pysty käsittään sitä, että haluaisit minut kaikkien muiden sijaan, mutta jos rohkaiset minua, että todellakin näin on ja minut haluat, niin olen sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juokse enään karkuun.
Missä ne sinun pari kolme muuta nyt on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kolme muuta? 😂😂 Hyvä jos yhtä saan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kolme muuta? 😂😂 Hyvä jos yhtä saan
Yksikö kerrallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksikö kerrallaan?
Yksi kerrallaan, tai no - vain yksi tietty ihana .. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kerrallaan, tai no - vain yksi tietty ihana .. ❤️
Onko hänellä etunimi edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä etunimi edes?
Kyllähän hänellä on etunimi, ja sukunimi myös 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän hänellä on etunimi, ja sukunimi myös 😉
Mistäpäin suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin suomea?
Etelässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot uskonut 'kaveriesi' paskapuheita minusta, niin epäilinkin. Se, ettet välittänyt tarkistaa faktoja minulta, osoittaa ettet ole arvoiseni.Ämmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot uskonut 'kaveriesi' paskapuheita minusta, niin epäilinkin. Se, ettet välittänyt tarkistaa faktoja minulta, osoittaa ettet ole arvoiseni.Ämmä.
Ei se tarkistaminen niin helppoa ole, varsinkaan, jos mies ei kerro kenellekään mitään omasta elämästään. Jos mies flirttailee useamman kanssa, niin kyllä siinä nainen alkaa miettiä, onko mies peluri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tarkistaminen niin helppoa ole, varsinkaan, jos mies ei kerro kenellekään mitään omasta elämästään. Jos mies flirttailee useamman kanssa, niin kyllä siinä nainen alkaa miettiä, onko mies peluri.
Tää oli miehelle, jonka kaverit sekoitti.
- Anonyymi
Sopii hyvin :) Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juokse enään karkuun.
En minäkään mut olet eri henkilö..
(Sama kuin 12.30) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelässä
Etunimen jos kerrot tai muuta tietoa niin viesti saat heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa laittaa nopee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä jotain niin laitan viestiä ;)
- Anonyymi
Tyhjää puhut nytkin.
Kaikki on ollut fuulaa välillämme sinun taholtasi. - Anonyymi
Et sinäkään ole vapaa.
- Anonyymi
Niin minäkin hänet, miehen, jos olisin ollut vapaa. En ollut silloin.
- Anonyymi
"jos olisit tietosanakirja, niin nimesi olisi harhasanastoa knipullinen"
jos niittäisit heinän, niin ajaisit polkupyörällä yli kamerasi, matkalla heinän niittämiseen
hymyile
näin
:)
https://www.youtube.com/watch?v=su_KN9P3F9M - Anonyymi
Uskon sen.
- Anonyymi
Panssari kehittyy niin hitaasti että haavat ehtivät tulehtua aikalailla. Jos ei muu auta pistää puukolla lisää, joskus tuska hellittää. Lykkyä tykö.
- Anonyymi
Tuska voi olla sillä toisellakin. Itselleni se ainakin näyttää jääneen pysyväksi. Vaika pettäminen (lopuillaan olevassa liitossa) olisi ollut vastoin kaikkea, mihin uskon, ja mitä pidän tärkeänä, niin välillä vihaan itseäni, kun en ottanut miestä, johon alkuvuodesta rakastuin, syliini silloin kun hän olisi sitä halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808