Päivän paras!!!!! Nastarenkaiden uusi nimi!
Urajyrsimet
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No niin urakuppaaja menepä leikkimään sillä lelullasi ulos vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Urajyrsimet on aika hyvin jyrsineet Helsingin Hämeentien, jossa henkilöautot ei saa ajaa kuin poikkeustapauksissa.
- Anonyymi
Helsingissä voi mennä myös julkisilla. Totuttele sinäkin vaan siihen Marinin hallituksen aikana!
- Anonyymi
Kuten teollisuudessa jyrsinterien kuluttua tylsiksi ne uusitaan, myös asfaltinjyrsinterien tylsyttyä tai katkettua, katsastusmies määrää ne uusittavaksi.
Kehittäisivät vielä kovempia metalliseoksia, esim. grafeenista valmistetut nastat kestäisivät varmaan terävänä pidempään jotta asfaltin jyrsiminen olisi tehokkaampaa. - Anonyymi
Taas oli maalta lähdettäessä Hämeen eteläisempään kaupunkiin III hoitoluokan tiet nii jäässä että hyvä että on nastarenkaat kun oli avopuoliso ja hänen lapsensa kyydissä ,toyotapappa
- Anonyymi
Eipä haittaa, kotona istuminen toine vaihtoehto,ei pääse töihi,ei kauppaa,kuolee nälkää.Urat aja urien sivusta pönttö.Kuka siinnä vesikuopas haluu ajaa,leveet renkaat niin se jauhaa sivutki kuopista.Osta rekan nuppi.Eikä köyhällä suomella todellakaan ole varaa uusia teitä.
- Anonyymi
Hanki sinäkin kitkarenkaat ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Wp2sqrfGSPI- Anonyymi
Tälläkin videolla kitkavajakit näyttävät mallia kuin luisutellaan. Mutta tämähän on kaikille nastarenkailla ajaville tuttunäky tienpäällä :)
https://www.youtube.com/watch?v=xrPLTB2sPzM
- Anonyymi
Kitkapellealoittaja on keksinyt uuden sanan ja nyt ap istuu kitkapelleille tyypilliseen tapaan jossain nurkassa ja hokee koko ajan "HIHIHI! Urajyrsimet...HIHIHI! Urajyrsimet..." ja niin edelleen.
- Anonyymi
Tämä keskusteluketju kertoo surullisella tavalla miten vähäisillä älynlahjoilla jotkut Suoli24:lle kirjoittavat. Sinä olet loistava esimerkki siitä. Pikkulapsen tasoista kirjoittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskusteluketju kertoo surullisella tavalla miten vähäisillä älynlahjoilla jotkut Suoli24:lle kirjoittavat. Sinä olet loistava esimerkki siitä. Pikkulapsen tasoista kirjoittelua.
Kaikesta päätellen kirjoitukseni osui arkaan paikkaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Ei ne vanhat nastarenkaat ole kenenkään valinta, ne on köyhyyden sanelema pakko.
- Anonyymi
Sinähän sen omakohtaisesti olet kokenut. Ei käy sinunkaan tilannetta kateeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen omakohtaisesti olet kokenut. Ei käy sinunkaan tilannetta kateeksi.
Siis se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, eli sinuun....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Ei ne vanhat nastarenkaat ole kenenkään valinta, ne on köyhyyden sanelema pakko <
Vain itse asian kokeneena voi tulla yllä olevan tulokseen.
Ei köyhyys synti ole, mutta saattaa asianomaista vituttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se piristää mukavasti, kun huomaa, että joku yrittää provosoida esim. köyhyyskorttia käyttämällä, mutta sitten provoilija huomaakin, että kommentti kääntyykin itseään vastaan. Provoilu ja vittuilukin vaatii taitoa. Kaikilla sitä ei ole.
- Anonyymi
No nyt kun ei ole kun märät tiet lähdettiin valoista, kamala raapiminen viereiseltä kaistalta - ja jää, valitettavasti kitkat on jo eellä
- Anonyymi
Tuo todellakin on kitkarenkaiden iso ongelma. Varsinkin kiihdyttäessä ne saattavat irrota itsekseen ja jatkavat matkaansa fysiikan lakien mukaisesti. Itse auton matka luonnollisesti loppuu siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo todellakin on kitkarenkaiden iso ongelma. Varsinkin kiihdyttäessä ne saattavat irrota itsekseen ja jatkavat matkaansa fysiikan lakien mukaisesti. Itse auton matka luonnollisesti loppuu siihen.
Yrititkö olla hauska? Arvaa olitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein yhtä hauska kuin urajyrsin. Hi-hi-hii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta Niuvanniemen sairaalassa kitkavajakeiden osastolla tositarinoihin perustuva kirjoitukseni aiheutti suurta närkästystä. Olin siellä äsken vierailulla sillä eräs sukulaiseni on sairastanut kitkavajakkiutta jo vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta Niuvanniemen sairaalassa kitkavajakeiden osastolla tositarinoihin perustuva kirjoitukseni aiheutti suurta närkästystä. Olin siellä äsken vierailulla sillä eräs sukulaiseni on sairastanut kitkavajakkiutta jo vuosia.
Älä homo selitä. Kukaan ei usko sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis Niuvanniemessä onnea valitsemallasi osastolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en ole homoseksuaali, mutta olen kuitenkin otettu osoittamastasi kiinnostuksesta minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olit siis Niuvanniemessä onnea valitsemallasi osastolla!
Olin vain vierailulla mutta ei ole mikään yllätys, että kitkavajakki (eli sinä) ei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä ensimmäinen homokortti tässä keskustelussa? Jos oli, niin pointsit kirjoittajalle. Osoitit loistavia älynlahjoja osaltasi. Argumentit sulla on pikkasen vähissä, mutta homottelulla pääset kuitenkin osallistumaan keskusteluun.
- Anonyymi
Kitkarenkaat!
- Anonyymi
Kitkakumi on edullinen ja helppo käyttöinen ympäri vuoden, isolle kirkolle pääsee resiinalla hiljaisia raiteita pitkin!🤣😭🤣😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318