Urajyrsimet

Anonyymi

Päivän paras!!!!! Nastarenkaiden uusi nimi!

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin urakuppaaja menepä leikkimään sillä lelullasi ulos vähäksi aikaa.

• Anonyymi

Urajyrsimet on aika hyvin jyrsineet Helsingin Hämeentien, jossa henkilöautot ei saa ajaa kuin poikkeustapauksissa.

• Anonyymi

Helsingissä voi mennä myös julkisilla. Totuttele sinäkin vaan siihen Marinin hallituksen aikana!

• Anonyymi

Kuten teollisuudessa jyrsinterien kuluttua tylsiksi ne uusitaan, myös asfaltinjyrsinterien tylsyttyä tai katkettua, katsastusmies määrää ne uusittavaksi.

Kehittäisivät vielä kovempia metalliseoksia, esim. grafeenista valmistetut nastat kestäisivät varmaan terävänä pidempään jotta asfaltin jyrsiminen olisi tehokkaampaa.

• Anonyymi

Taas oli maalta lähdettäessä Hämeen eteläisempään kaupunkiin III hoitoluokan tiet nii jäässä että hyvä että on nastarenkaat kun oli avopuoliso ja hänen lapsensa kyydissä ,toyotapappa

• Anonyymi

Eipä haittaa, kotona istuminen toine vaihtoehto,ei pääse töihi,ei kauppaa,kuolee nälkää.Urat aja urien sivusta pönttö.Kuka siinnä vesikuopas haluu ajaa,leveet renkaat niin se jauhaa sivutki kuopista.Osta rekan nuppi.Eikä köyhällä suomella todellakaan ole varaa uusia teitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Kitkapellealoittaja on keksinyt uuden sanan ja nyt ap istuu kitkapelleille tyypilliseen tapaan jossain nurkassa ja hokee koko ajan "HIHIHI! Urajyrsimet...HIHIHI! Urajyrsimet..." ja niin edelleen.

• Anonyymi

Tämä keskusteluketju kertoo surullisella tavalla miten vähäisillä älynlahjoilla jotkut Suoli24:lle kirjoittavat. Sinä olet loistava esimerkki siitä. Pikkulapsen tasoista kirjoittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä keskusteluketju kertoo surullisella tavalla miten vähäisillä älynlahjoilla jotkut Suoli24:lle kirjoittavat. Sinä olet loistava esimerkki siitä. Pikkulapsen tasoista kirjoittelua.

Kaikesta päätellen kirjoitukseni osui arkaan paikkaan. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

• Anonyymi

Ei ne vanhat nastarenkaat ole kenenkään valinta, ne on köyhyyden sanelema pakko.

• Anonyymi

Sinähän sen omakohtaisesti olet kokenut. Ei käy sinunkaan tilannetta kateeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen omakohtaisesti olet kokenut. Ei käy sinunkaan tilannetta kateeksi.

Siis se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, eli sinuun....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> Ei ne vanhat nastarenkaat ole kenenkään valinta, ne on köyhyyden sanelema pakko <

Vain itse asian kokeneena voi tulla yllä olevan tulokseen.

Ei köyhyys synti ole, mutta saattaa asianomaista vituttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se piristää mukavasti, kun huomaa, että joku yrittää provosoida esim. köyhyyskorttia käyttämällä, mutta sitten provoilija huomaakin, että kommentti kääntyykin itseään vastaan. Provoilu ja vittuilukin vaatii taitoa. Kaikilla sitä ei ole.

• Anonyymi

No nyt kun ei ole kun märät tiet lähdettiin valoista, kamala raapiminen viereiseltä kaistalta - ja jää, valitettavasti kitkat on jo eellä

• Anonyymi

Tuo todellakin on kitkarenkaiden iso ongelma. Varsinkin kiihdyttäessä ne saattavat irrota itsekseen ja jatkavat matkaansa fysiikan lakien mukaisesti. Itse auton matka luonnollisesti loppuu siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo todellakin on kitkarenkaiden iso ongelma. Varsinkin kiihdyttäessä ne saattavat irrota itsekseen ja jatkavat matkaansa fysiikan lakien mukaisesti. Itse auton matka luonnollisesti loppuu siihen.

Yrititkö olla hauska? Arvaa olitko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein yhtä hauska kuin urajyrsin. Hi-hi-hii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta Niuvanniemen sairaalassa kitkavajakeiden osastolla tositarinoihin perustuva kirjoitukseni aiheutti suurta närkästystä. Olin siellä äsken vierailulla sillä eräs sukulaiseni on sairastanut kitkavajakkiutta jo vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta Niuvanniemen sairaalassa kitkavajakeiden osastolla tositarinoihin perustuva kirjoitukseni aiheutti suurta närkästystä. Olin siellä äsken vierailulla sillä eräs sukulaiseni on sairastanut kitkavajakkiutta jo vuosia.

Älä homo selitä. Kukaan ei usko sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit siis Niuvanniemessä onnea valitsemallasi osastolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti en ole homoseksuaali, mutta olen kuitenkin otettu osoittamastasi kiinnostuksesta minua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olit siis Niuvanniemessä onnea valitsemallasi osastolla!

Olin vain vierailulla mutta ei ole mikään yllätys, että kitkavajakki (eli sinä) ei ymmärrä lukemaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä ensimmäinen homokortti tässä keskustelussa? Jos oli, niin pointsit kirjoittajalle. Osoitit loistavia älynlahjoja osaltasi. Argumentit sulla on pikkasen vähissä, mutta homottelulla pääset kuitenkin osallistumaan keskusteluun.

• Anonyymi

Kitkarenkaat!

• Anonyymi

Kitkakumi on edullinen ja helppo käyttöinen ympäri vuoden, isolle kirkolle pääsee resiinalla hiljaisia raiteita pitkin!🤣😭🤣😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe