kyllä miesten kesken suu seksi on ihanaa saa ottaa molemmin puolin kullin suuhun ja lastin niellä lämmin sperma suussa on ihanaa ja hyvän makuista tule luokseni nauttimaan
miesten kesken
19
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä haluut?
- Anonyymi
olisin iloinen kun saisin nuolla kulliasi laskisit lastin suuhuni hetken jälkeen panisit minua peräreikään mies kiimassa odottaa sinua
- Anonyymi
Ei paha. Vanhakin mies haluaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule luokesni nauttimaan mies odottaa sinua joosepinkuja 6 B 17 riihimäki odotan
- Anonyymi
haluan nuolla kulliasi sen jälkeen panisit minua perään mies täällä odottaa sinun ihanaa kulliasi otan sen suuhoitoon jatkamme sen jälkeen perä panoa odotan sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule rohkeasti minulle kylään mies odottaa sinua kiihkeästi osoite on tällä sivustolla odotan
- Anonyymi
haluan nuolla kulliasi otan lastin suuhuni sen jälkeen nuolen sinut uusintaan ja panet minua perään olen mies joka odottaa sinua tällä sivustolla on osoitteeni tule ja soita ovikelloa odotan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule luokseni otamme molemmin puolin munan suuhun sitten suutelemmin kiihkeästi sen jälkeen otamme peräpanoon sen jälkeen nuolen kullisi uusintaan tulethan luokseni
- Anonyymi
nuolla kulliasi lasketlastin suuhuni sen jälkeen suudellaan otat minun kullin hoitoon sen jälkeen nuolen peräreikääsi nuolen kullisi toimintakuntoon panisit minua peräreikään laskisit lastin sinne olisi ihana syke perässäni tule mies odottaa sinua
- Anonyymi
nuolla kulliasi hivellä peräreikääsi sitten lasket lastin suuhuni nielen kaiken lämpimän sperman ihanaa tuothan kullisi minun suuni iloksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tule luokseni nuolen sinut onnelleksi saat laskea lastin suuhuni mies odottaa sinun kulliasi tulethan suuni iloksi
- Anonyymi
Nam, tekee mieli. Mistä löytyy
- Anonyymi
olen laittanut osoitteeni tule luokseni nauttimaan täällä kiimainen mies odottaa sinua
19/5
- Anonyymi
Miehen kulli Helsingistä kaipaa imijää.
- Anonyymi
Keltaisen ruusun gloryholessa ahnas suu halukkaana sovitusti
Anonyymi kirjoitti:
Keltaisen ruusun gloryholessa ahnas suu halukkaana sovitusti
Ajattelin tulla keltaiseen ruusuun lauantaina.Mihin aikaan kannattaisi tulla jotta saisi runkata kyrpiä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen/mistäpäin? Sun luona? 50ukm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen/mistäpäin? Sun luona? 50ukm
ikä ei ole este jos haluat nauttia kanssani otan kullin suuhun saat panna minua otathan myös minun munan suuhun nielen lastisi suuhuni osoitteeni on tällä sivustolla alusta tule luokseni asun yksin
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892