miesten kesken

Anonyymi

kyllä miesten kesken suu seksi on ihanaa saa ottaa molemmin puolin kullin suuhun ja lastin niellä lämmin sperma suussa on ihanaa ja hyvän makuista tule luokseni nauttimaan

19

1159

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haluut?

      • Anonyymi

        olisin iloinen kun saisin nuolla kulliasi laskisit lastin suuhuni hetken jälkeen panisit minua peräreikään mies kiimassa odottaa sinua


      • Anonyymi

        Ei paha. Vanhakin mies haluaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha. Vanhakin mies haluaisi

        tule luokesni nauttimaan mies odottaa sinua joosepinkuja 6 B 17 riihimäki odotan


      • Anonyymi

        haluan nuolla kulliasi sen jälkeen panisit minua perään mies täällä odottaa sinun ihanaa kulliasi otan sen suuhoitoon jatkamme sen jälkeen perä panoa odotan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha. Vanhakin mies haluaisi

        tule rohkeasti minulle kylään mies odottaa sinua kiihkeästi osoite on tällä sivustolla odotan


      • Anonyymi

        haluan nuolla kulliasi otan lastin suuhuni sen jälkeen nuolen sinut uusintaan ja panet minua perään olen mies joka odottaa sinua tällä sivustolla on osoitteeni tule ja soita ovikelloa odotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha. Vanhakin mies haluaisi

        tule luokseni otamme molemmin puolin munan suuhun sitten suutelemmin kiihkeästi sen jälkeen otamme peräpanoon sen jälkeen nuolen kullisi uusintaan tulethan luokseni


      • Anonyymi

        nuolla kulliasi lasketlastin suuhuni sen jälkeen suudellaan otat minun kullin hoitoon sen jälkeen nuolen peräreikääsi nuolen kullisi toimintakuntoon panisit minua peräreikään laskisit lastin sinne olisi ihana syke perässäni tule mies odottaa sinua


      • Anonyymi

        nuolla kulliasi hivellä peräreikääsi sitten lasket lastin suuhuni nielen kaiken lämpimän sperman ihanaa tuothan kullisi minun suuni iloksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paha. Vanhakin mies haluaisi

        tule luokseni nuolen sinut onnelleksi saat laskea lastin suuhuni mies odottaa sinun kulliasi tulethan suuni iloksi


    • Anonyymi

      Nam, tekee mieli. Mistä löytyy

      • Anonyymi

        olen laittanut osoitteeni tule luokseni nauttimaan täällä kiimainen mies odottaa sinua


    • 19/5

    • Anonyymi

      Miehen kulli Helsingistä kaipaa imijää.

      • Anonyymi

        Keltaisen ruusun gloryholessa ahnas suu halukkaana sovitusti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keltaisen ruusun gloryholessa ahnas suu halukkaana sovitusti

        Ajattelin tulla keltaiseen ruusuun lauantaina.Mihin aikaan kannattaisi tulla jotta saisi runkata kyrpiä.


      • Anonyymi

        Minkä ikäinen/mistäpäin? Sun luona? 50ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen/mistäpäin? Sun luona? 50ukm

        ikä ei ole este jos haluat nauttia kanssani otan kullin suuhun saat panna minua otathan myös minun munan suuhun nielen lastisi suuhuni osoitteeni on tällä sivustolla alusta tule luokseni asun yksin


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7714
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4586
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe