Pitääkö paikkansa? Luki jossain lehdessä, oisko ollut seiskassa.
Onko Janita Lukkarinen menossa saattohoitoon
170
2950
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtasin tänään nuoren ihmisen, joka meni omaisensa saattelemana saattohoitoon. Hän ei ainakaan kirjoita enää netissä eikä missään enää koskaan.
En yksinkertaisesti tiedä, mitä tästä julkisuudessa esiintyvästä syövästään niin auliisti kertovasta ihmisestä pitäisi ajatella.- Anonyymi
Ehkä Janita ajattelee kuin Maarit Feld Ranta : Jonain päivänä kuolen mutta kaikkina muina päivinä olen elossa.
Hyvää taivasmatkaa sekä ystävällesi että Janitalle. Tai siirtymää takas sinne mistä olemme tänne tulleetkin.
Mitään helvettiä ei ole olemassakaan, sen on papisto aikoinaan keksinyt pitääkseen kansan nöyränä ja kuuliaisena että kirkon kymmenykset tulee maksettua. - Anonyymi
Jos juorut kiinnostaa, niin yhdellä sivustolla on koottuna kaikkien lehtien otsikot. https://veksi.com/respUutiset.jsp?otsikko=lukkarinen
Otsikosta pääset lukemaan varsinaisen artikkelin lehden sivulta. - Anonyymi
No ei saattohoitopaikkaa saa ellei siihen todellakin ole tarve. Lukkarinen tekee oikein kun antaa kasvot nuoren ihmisen sairastamalle syövälle.
Oikeestiko olet tuota mieltä?
Maikkari haastatteli Janitaa ja hänen äitiän Joulun alla. Siinä toimittaja kysyi, että mistä Janita saa eniten tukea kestää sairauttaan? Janita ei suinkaan sanonut, että äidiltä (vaikka varmaan äiti tukee parhaansa mukaan olemalla aina läsnä). Janita vastasi, että hän saa kaikkein kannustavimman tuen somesta. Hän saa voimaa somesta kestää kaikkea mitä tahansa tuo sairaus on tuonutkin tullessaan. Se on eräs hoitomuoto Janitalle jaksaa ja kestää niitä karmeuksia joita hän on joutunut kohtamaan.
Sinäkö siis kieltäisit lapseltasi hänelle tärkeimmän ja helpotavimman hoidon? Olisit siis hirviöäiti, joka pahimmalla hetkellä et soisi lapsellesi hänen elämäänsä helpottavaa hoitoa.
Kaikenlaisia äitejä niitä tänne maailmalle onkin siunaantunut. Voi Herra varjele, ettei tuollaisia ole enempää.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Maikkari haastatteli Janitaa ja hänen äitiän Joulun alla. Siinä toimittaja kysyi, että mistä Janita saa eniten tukea kestää sairauttaan? Janita ei suinkaan sanonut, että äidiltä (vaikka varmaan äiti tukee parhaansa mukaan olemalla aina läsnä). Janita vastasi, että hän saa kaikkein kannustavimman tuen somesta. Hän saa voimaa somesta kestää kaikkea mitä tahansa tuo sairaus on tuonutkin tullessaan. Se on eräs hoitomuoto Janitalle jaksaa ja kestää niitä karmeuksia joita hän on joutunut kohtamaan.
Sinäkö siis kieltäisit lapseltasi hänelle tärkeimmän ja helpotavimman hoidon? Olisit siis hirviöäiti, joka pahimmalla hetkellä et soisi lapsellesi hänen elämäänsä helpottavaa hoitoa.
Kaikenlaisia äitejä niitä tänne maailmalle onkin siunaantunut. Voi Herra varjele, ettei tuollaisia ole enempää.Kiitos tästä kommentista!
Mulle tuli kans mieleen hirviöäiti joka kieltää lapseltaan kaiken mahdollisen koska ”mitä muut meistä ajattelee”.
Keneltä se on pois mitä Janita omaan someensa päivittää? Tossa vaiheessa kun on saattohoitoon menossa niin ilonaiheita ei oo kovin paljon ja täällä halutaan viedä yks niistä pois?
Häpeäisit. Janitan sairastaminen ei kuulu sulle mitenkään. - Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Kaikenlaisia äitejä niitä tänne maailmalle onkin siunaantunut. Voi Herra varjele, ettei tuollaisia ole enempää.Todella surullista, että Lukkarinen saa lohtua vaikeaan sairauteensa parhaiten ventovierailta ihmisiltä. Tämän sanominen ääneen on varmasti tuntunut pohjattoman raskaalta hänen äidistään, sisaruksistaan ja muista sukulaisista sekä tietysti ystävistä. Perhe ja ystävät ovat epäonnistuneet :(
- Anonyymi
Sillon kun mun äiti kuoli syöpään, itkin vuoden ajan itseni uneen. Mutta kun äiti kuoli, lopetin itkemisen..se oli helpotus kun loppui rakkaan kärsimykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Janita ajattelee kuin Maarit Feld Ranta : Jonain päivänä kuolen mutta kaikkina muina päivinä olen elossa.
Hyvää taivasmatkaa sekä ystävällesi että Janitalle. Tai siirtymää takas sinne mistä olemme tänne tulleetkin.
Mitään helvettiä ei ole olemassakaan, sen on papisto aikoinaan keksinyt pitääkseen kansan nöyränä ja kuuliaisena että kirkon kymmenykset tulee maksettua.älä vertaa Janitaa Maarettiin! He ovat kaukana toisistaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei saattohoitopaikkaa saa ellei siihen todellakin ole tarve. Lukkarinen tekee oikein kun antaa kasvot nuoren ihmisen sairastamalle syövälle.
kerjäämällä rahaa
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Kaikenlaisia äitejä niitä tänne maailmalle onkin siunaantunut. Voi Herra varjele, ettei tuollaisia ole enempää.some voi auttaa Janitaa laittamalla suuret summat rahaa...ainakaan mun tuttavat eivät pelastuneet syövältä rahan kanssa. -tässä tapauksessa Janita kerää rahaa vaan jollekin toiselle, tokkopahan itsellensä, ei syöpää voi voittaa rahalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surullista, että Lukkarinen saa lohtua vaikeaan sairauteensa parhaiten ventovierailta ihmisiltä. Tämän sanominen ääneen on varmasti tuntunut pohjattoman raskaalta hänen äidistään, sisaruksistaan ja muista sukulaisista sekä tietysti ystävistä. Perhe ja ystävät ovat epäonnistuneet :(
niin, ventovieraatko pystyy poistamaan rukkasen syövän raha almuilla?
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Kaikenlaisia äitejä niitä tänne maailmalle onkin siunaantunut. Voi Herra varjele, ettei tuollaisia ole enempää.tottakai äiti puollustaa kerjäläis lasta viimmeiseen asti
- Anonyymi
ei kiitos käytetyt eikä uudet utareet kiinnosta. mulla pienet ja sirot :)
- Anonyymi
Hieman myöhään heräsi Janita keräämään rahaa implanttien poistoon, nyt kun on ilmoitettu että saattohoito ja Terho koti on seuraava paikka tämän sairaala reissun jälkeen. Olisiko terveydentila parempi jos ne olisi poistettu heti diagnoosin jälkeen? Tuo syöpä on nuorten aikuisten sairaus, mutta joissakin tapauksissa implantit on kuitenkin yhdistetty sairastumiseen.
- Anonyymi
Implantit (tutkittu kauan ja nykyään vielä vähemmän mitään aineita, joita keho niissä hylkii - eivät lisää syöpäsairastumisen riskiä, kuten useat syöpälääkärit on sen myös kertoneet/myöntäneet. Syöpään sairastuneista murto-osalla on implantit.
Minulla on implantit myös rinnoissa ja jos syöpään sairastun, niin en aijo implanttejani siitä syyttää. Tosin olin 31 vuotias kun silikoni-implanttini hommasin tisseihini, joten olin ottanut niistä selvää etukäteen hyvin paljon.
Katunut niiden hankintaa en ole ja 85D joka oli suurin koko, mikä minulle saatiin kehooni ensimmäisellä leikkauksella operoitua, sillä hormonit eivät a-kuppia kummoisempaa tissejä kasvattaneet pitkään ja laihaan varteeni, mutta näihin olen tyytyväinen ja hommaan muutaman vuoden sisällä kunnon lollot, vähintään F-kokoluokkaa jo. Ehkä isommatkin.
Me tehdään kehollamme mitä itse haluamme, mutta syöpää et silikoneilla saa ainakaan kun käyt suomalaisella klinikalla, niin rintoihin laitetaan sitä mitä luvataan, eikä betonia esim. :D
- Shemale Sonja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Implantit (tutkittu kauan ja nykyään vielä vähemmän mitään aineita, joita keho niissä hylkii - eivät lisää syöpäsairastumisen riskiä, kuten useat syöpälääkärit on sen myös kertoneet/myöntäneet. Syöpään sairastuneista murto-osalla on implantit.
Minulla on implantit myös rinnoissa ja jos syöpään sairastun, niin en aijo implanttejani siitä syyttää. Tosin olin 31 vuotias kun silikoni-implanttini hommasin tisseihini, joten olin ottanut niistä selvää etukäteen hyvin paljon.
Katunut niiden hankintaa en ole ja 85D joka oli suurin koko, mikä minulle saatiin kehooni ensimmäisellä leikkauksella operoitua, sillä hormonit eivät a-kuppia kummoisempaa tissejä kasvattaneet pitkään ja laihaan varteeni, mutta näihin olen tyytyväinen ja hommaan muutaman vuoden sisällä kunnon lollot, vähintään F-kokoluokkaa jo. Ehkä isommatkin.
Me tehdään kehollamme mitä itse haluamme, mutta syöpää et silikoneilla saa ainakaan kun käyt suomalaisella klinikalla, niin rintoihin laitetaan sitä mitä luvataan, eikä betonia esim. :D
- Shemale SonjaNiissä on infektioriski,mikä on fataalia syöpäpotilaalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Shemale SonjaMiksi otit?, itseäsikö varten, että saat itsevarmuutta, vai näyttääksesi jotain mitä et oikeasti ole, mutta kaikki miehet "kuolaa", kerro tyrkky miksi?, kärsitkö alemmuudentunteesta pienien rintojen takia?, onko ripsipidennykset ja blondatut jatkot päässäs, entär beba, onko implantiti sielläki ja tiettu botoksiankka huulet, miksi?
- Anonyymi
oiskohan ollut parempi, ku implanteja ei ois laittanu ollenkaan...
- Anonyymi
Eikö tällä tyttösellä ole vanhempia? Luulisi, että vanhemmat hoitavat kotona, kun on noin virkeässä kunnossa. Iltsarin lööpissä oli, että lääkäri on antanut elvytyskiellon, sitä ei lääkärit tee, vaan potilas ja omaiset. Samoin saattokoti ei ole hotelli, ei sinne voi varata huonetta.
Miksi tällä puhutaan sellaisista asioista mistä oikeesti teillä ei ole tietoa edes hönkäsen pöläyksen vertaa?
Otetaanpa taas teille esimerkki ihan oikeasta elämästä. Josko sitten ymmärtäisitte paremmin tuon "elvytystahdon" merkityksen.
Mun äitini sai keuhkokuumeen flunssan jälkitautina. Hän joutui sairaalaan ihan tavalliselle osastolle varmuuden vuoksi. Kävin äippää moikkaamassa iltasella ja aamulla mulle soitettiin, että äitini oli joutunut teholle hengitysvaikeuksien vuoksi. Äiti oli hengityskoneessa kolme viikkoa. Kun oltiin isän kanssa katsomassa äitiä, niin lääkäri halausi jutella meidän kanssa. Lääkäri sanoi suoraan, että mitään ei ole enää tehtävissä ja keuhkot ovat täysin tuhoutuneet. Hän pyysi lupaa isältä, että äidin hengityskoneet voisi kytkeä pois. Isäni itki ja sanoi, että hän ei kertakaikkiaan pysty tekemään sellaista päätöstä. Lääkäri ymmärsi ja sanoi, että auttaisiko se yhtään meitä, jos hän laittaisi lääkärinä papereihin kiellon elvyttää.
Äitini kuoli kaksi päivää myöhemmin sydämen petettyä. Eli hoitohenkilökunta teki raskaan päätöksen meidän puolesta. Isäni oli ikuisesti kiitollinen sille lääkärille, joka teki sen elvytyskiellon.
Tästä on aikaa reilut parikymmentä vuotta (joopa joo äippä lähti ihan liian aikaisin) , joten älkää puhuko paskaa sellaisista asioista, mistä ette mitään tiedä. Enpä usko, että tuo asia on vuosien saatossa muuttunut. Hoitohenkilökunta voi tehdä päätöksen, jotta elvyttäkö, vaiko ei.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Miksi tällä puhutaan sellaisista asioista mistä oikeesti teillä ei ole tietoa edes hönkäsen pöläyksen vertaa?
Otetaanpa taas teille esimerkki ihan oikeasta elämästä. Josko sitten ymmärtäisitte paremmin tuon "elvytystahdon" merkityksen.
Mun äitini sai keuhkokuumeen flunssan jälkitautina. Hän joutui sairaalaan ihan tavalliselle osastolle varmuuden vuoksi. Kävin äippää moikkaamassa iltasella ja aamulla mulle soitettiin, että äitini oli joutunut teholle hengitysvaikeuksien vuoksi. Äiti oli hengityskoneessa kolme viikkoa. Kun oltiin isän kanssa katsomassa äitiä, niin lääkäri halausi jutella meidän kanssa. Lääkäri sanoi suoraan, että mitään ei ole enää tehtävissä ja keuhkot ovat täysin tuhoutuneet. Hän pyysi lupaa isältä, että äidin hengityskoneet voisi kytkeä pois. Isäni itki ja sanoi, että hän ei kertakaikkiaan pysty tekemään sellaista päätöstä. Lääkäri ymmärsi ja sanoi, että auttaisiko se yhtään meitä, jos hän laittaisi lääkärinä papereihin kiellon elvyttää.
Äitini kuoli kaksi päivää myöhemmin sydämen petettyä. Eli hoitohenkilökunta teki raskaan päätöksen meidän puolesta. Isäni oli ikuisesti kiitollinen sille lääkärille, joka teki sen elvytyskiellon.
Tästä on aikaa reilut parikymmentä vuotta (joopa joo äippä lähti ihan liian aikaisin) , joten älkää puhuko paskaa sellaisista asioista, mistä ette mitään tiedä. Enpä usko, että tuo asia on vuosien saatossa muuttunut. Hoitohenkilökunta voi tehdä päätöksen, jotta elvyttäkö, vaiko ei.Varmaan ymmärrät, että puhut nyt ihan erilaisesta tapauksesta!
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Tästä on aikaa reilut parikymmentä vuotta (joopa joo äippä lähti ihan liian aikaisin) , joten älkää puhuko paskaa sellaisista asioista, mistä ette mitään tiedä. Enpä usko, että tuo asia on vuosien saatossa muuttunut. Hoitohenkilökunta voi tehdä päätöksen, jotta elvyttäkö, vaiko ei.Raili, tuo kaikkitietävä, Jumalaakin suurempi olento. Sinäpä sen sanoit! Kyllä se olisi jo tähän päivään mennessä pitänyt oppia, että me tavalliset tallaajat ei tiedetä paskaakaan mistään. Suuren, ihmeellisen Raili Suomisen pitää aina tulla tänne pätemään ja kertomaan kuinka tyhmiä me muut ollaan. Raili se tietää kaikesta kaiken! Myöskään meillä tavallisilla tallaajilla ei ole oikeutta omiin mielipiteisiin. Muuten suuri, ihmeellinen Raili Suominen astuu taas paikalle ja jyrää muiden mielipiteet omiensa alle! Se on kumma juttu tuo... Miksei anneta kaikkien olla sitä mieltä mitä ovat..? 🤔Jos minä olen eri mieltä kuin Raili jostain asiasta, miksei arvon Raili voi asiaa hyväksyä? Vaan hänen pitää singahtaa paikalle, lytätä minun mielipide, tehdä selväksi että minä en tiedä hevonpaskaakaan mistään. Ja samalla Raili kertoo kuinka kaikkitietävä ja fiksu hän on, ja vain hänen mielipide on ainoa oikea. On se kummallinen ämmä tuo Raili...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raili, tuo kaikkitietävä, Jumalaakin suurempi olento. Sinäpä sen sanoit! Kyllä se olisi jo tähän päivään mennessä pitänyt oppia, että me tavalliset tallaajat ei tiedetä paskaakaan mistään. Suuren, ihmeellisen Raili Suomisen pitää aina tulla tänne pätemään ja kertomaan kuinka tyhmiä me muut ollaan. Raili se tietää kaikesta kaiken! Myöskään meillä tavallisilla tallaajilla ei ole oikeutta omiin mielipiteisiin. Muuten suuri, ihmeellinen Raili Suominen astuu taas paikalle ja jyrää muiden mielipiteet omiensa alle! Se on kumma juttu tuo... Miksei anneta kaikkien olla sitä mieltä mitä ovat..? 🤔Jos minä olen eri mieltä kuin Raili jostain asiasta, miksei arvon Raili voi asiaa hyväksyä? Vaan hänen pitää singahtaa paikalle, lytätä minun mielipide, tehdä selväksi että minä en tiedä hevonpaskaakaan mistään. Ja samalla Raili kertoo kuinka kaikkitietävä ja fiksu hän on, ja vain hänen mielipide on ainoa oikea. On se kummallinen ämmä tuo Raili...
Onko muuta tietoa Terhokotiin muutamisesta, kuin Janitan oma kertomus?
Siskoni siirrettiin sinne, ei enää kävellyt kuin rollaattorilla, oli todella heikossa kunnossa, kuoli kaksi viikkoa siellä oltuaan. Tuntuu TODELLA pahalle, jos tämä silikonityyppi leikkii tälläisellä asialla!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raili, tuo kaikkitietävä, Jumalaakin suurempi olento. Sinäpä sen sanoit! Kyllä se olisi jo tähän päivään mennessä pitänyt oppia, että me tavalliset tallaajat ei tiedetä paskaakaan mistään. Suuren, ihmeellisen Raili Suomisen pitää aina tulla tänne pätemään ja kertomaan kuinka tyhmiä me muut ollaan. Raili se tietää kaikesta kaiken! Myöskään meillä tavallisilla tallaajilla ei ole oikeutta omiin mielipiteisiin. Muuten suuri, ihmeellinen Raili Suominen astuu taas paikalle ja jyrää muiden mielipiteet omiensa alle! Se on kumma juttu tuo... Miksei anneta kaikkien olla sitä mieltä mitä ovat..? 🤔Jos minä olen eri mieltä kuin Raili jostain asiasta, miksei arvon Raili voi asiaa hyväksyä? Vaan hänen pitää singahtaa paikalle, lytätä minun mielipide, tehdä selväksi että minä en tiedä hevonpaskaakaan mistään. Ja samalla Raili kertoo kuinka kaikkitietävä ja fiksu hän on, ja vain hänen mielipide on ainoa oikea. On se kummallinen ämmä tuo Raili...
Jokapaikan Raililla on aina sanottavaa 😂 Mistä hän ammentaa tuon suuren viisautensa ja tietämyksensä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskoni siirrettiin sinne, ei enää kävellyt kuin rollaattorilla, oli todella heikossa kunnossa, kuoli kaksi viikkoa siellä oltuaan. Tuntuu TODELLA pahalle, jos tämä silikonityyppi leikkii tälläisellä asialla!!!!!Lääkäri oli muka sanonut, että 3-6kk elinaikaa. Ei pitäis olla vielä mitään asiaa saattokotiin ja on noin hyvin voivakin, on varmaan huonompikuntoisia sairaita, jotka tuon paikan tarvii!
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Tästä on aikaa reilut parikymmentä vuotta (joopa joo äippä lähti ihan liian aikaisin) , joten älkää puhuko paskaa sellaisista asioista, mistä ette mitään tiedä. Enpä usko, että tuo asia on vuosien saatossa muuttunut. Hoitohenkilökunta voi tehdä päätöksen, jotta elvyttäkö, vaiko ei.Voi Raili, Raili,,,! Olet tämän palstan koomisin henkilö 😂 Mitä, jos ottaisit selville milloin elvytyskiellon tekee henkilö itse ja milloin omaiset hoitohenkilökunnan kanssa. Toisaalta jatka samaan tyyliin sillä huumori on elämän suola ja huumoria ei ole ikinä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Raili, Raili,,,! Olet tämän palstan koomisin henkilö 😂 Mitä, jos ottaisit selville milloin elvytyskiellon tekee henkilö itse ja milloin omaiset hoitohenkilökunnan kanssa. Toisaalta jatka samaan tyyliin sillä huumori on elämän suola ja huumoria ei ole ikinä liikaa.
Toisaalta Raili ärsyttää mua suunnattomasti, luulee itsestään ihan liikoja. Mutta sitten toisaalta. Hyvät naurut tuosta harakasta aina saa🤣🤣 Että antaa palaa vaan Raili, niin me saadaan nauraa sun kustannuksella!
En tiedä kumpaa mä säälin enemmän, Janitaa vai Railia... 🤔 Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ymmärrät, että puhut nyt ihan erilaisesta tapauksesta!
Lääkäri voi tehdä elvytyskiellon, vaiikka potilas tai hänen läheisensä olisivat sitä vastaan.
Tässä teille poiminta Duodecimin sivuilta:
"""""DNR-päätöksen tekeminen
DNR-päätöksen voi tehdä potilas itse ja kirjata sen hoitotahtoonsa. Päätöksen voi tehdä myös hoitava lääkäri lääketieteellisin perustein. Lääketieteellinen päätös perustuu potilaan tilanteen yksilölliseen arviointiin eikä esimerkiksi potilaan kuulumiseen johonkin potilasryhmään. Potilasta tai vaihtoehtoisesti potilaan omaisia on informoitava tästä, ja heitä pitää myös kuulla. Potilaan tai omaisten kanta tulee kirjata sairauskertomukseen. DNR-päätöksen perusteet ovat kuitenkin lääketieteellisiä. Lasten kohdalla DNR-päätöksen teko on erilainen, eikä sitä tässä käsitelläkään.
DNR-käsite herättää helposti vahvoja tunteita. Siitä syystä usein varsinaisen DNR-päätöksen sijaan suositaan hoitosuunnitelmaa, jossa otetaan kantaa siihen, mistä hoidosta potilas hyötyy, ja elvyttäminen sydämen pysähdyksen sattuessa on vain yksi hoito, jonka hyötyyn otetaan kantaa."""""""Anonyymi kirjoitti:
Jokapaikan Raililla on aina sanottavaa 😂 Mistä hän ammentaa tuon suuren viisautensa ja tietämyksensä 🤔
No jahkahan sultakin korvantaustat kuivuu, niin ymmärrät sitten paremmin elämän lainalaisuuksia.
- Anonyymi
Lääkärit antavat kyllä elvytyskiellon jos heidän mielestään tilanteelle ei voida enää tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkärit antavat kyllä elvytyskiellon jos heidän mielestään tilanteelle ei voida enää tehdä mitään.
Näin on. Vejeni tapauksessa omin läsnä, kun veljelleni kerrittiin ettei hoitoja enää jatketa. Kysyttiin vielä ymmärsikö hän ja ne kirjattiin hänen papereihin. Elvytyskielto tässä tapauksessa tehtiin yhdessä. Ja kun saattohoitoon mennään, niin elvytystä ei
enää tehdö vaan koetetaan antaa mahdollisemman kivuton loppu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siskoni siirrettiin sinne, ei enää kävellyt kuin rollaattorilla, oli todella heikossa kunnossa, kuoli kaksi viikkoa siellä oltuaan. Tuntuu TODELLA pahalle, jos tämä silikonityyppi leikkii tälläisellä asialla!!!!!Keskimääräinen hoitoaika Terhokodissa on kaksi viikkoa. Kohta Janita on ollut siellä kaksi viikkoa ja tänään puhui kuolemasta puolen vuoden sisällä. Nyt kerätään taas rahaa ovelalla keinolla, tutkimuksiin ensin ja sitten varmaan tarvitaan lisää hoitoihin. Irtoripset vaan on päässä ja juntit ihailee et mikä attitude. Tämä touhu tekee joka tapauksessa pilkkaa kaikista muista, jotka Terhokodissa. Jotain outoa tässä on, tuleekohan moni vielä oikeudessa vaatimaan ropojaan takaisin. Nyt Janita jakaa asioitaan, jos maksat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raililla on kokemusta kaikesta, se vaan kuitenkin yllättää.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Lääkäri voi tehdä elvytyskiellon, vaiikka potilas tai hänen läheisensä olisivat sitä vastaan.
Tässä teille poiminta Duodecimin sivuilta:
"""""DNR-päätöksen tekeminen
DNR-päätöksen voi tehdä potilas itse ja kirjata sen hoitotahtoonsa. Päätöksen voi tehdä myös hoitava lääkäri lääketieteellisin perustein. Lääketieteellinen päätös perustuu potilaan tilanteen yksilölliseen arviointiin eikä esimerkiksi potilaan kuulumiseen johonkin potilasryhmään. Potilasta tai vaihtoehtoisesti potilaan omaisia on informoitava tästä, ja heitä pitää myös kuulla. Potilaan tai omaisten kanta tulee kirjata sairauskertomukseen. DNR-päätöksen perusteet ovat kuitenkin lääketieteellisiä. Lasten kohdalla DNR-päätöksen teko on erilainen, eikä sitä tässä käsitelläkään.
DNR-käsite herättää helposti vahvoja tunteita. Siitä syystä usein varsinaisen DNR-päätöksen sijaan suositaan hoitosuunnitelmaa, jossa otetaan kantaa siihen, mistä hoidosta potilas hyötyy, ja elvyttäminen sydämen pysähdyksen sattuessa on vain yksi hoito, jonka hyötyyn otetaan kantaa."""""""Luettelitko suoraan "lääkärioppaasta", voi suoli raiminen, paljonko saat provikaa typeryyksistäsi, symppaan sua, mut ala-arvoista meininkii puupuun kanssa.
t. Joso Irtikka - Anonyymi
niin, sitä toivon, antaa käryn käydä, parempi myöhään ku ei milloinkaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimääräinen hoitoaika Terhokodissa on kaksi viikkoa. Kohta Janita on ollut siellä kaksi viikkoa ja tänään puhui kuolemasta puolen vuoden sisällä. Nyt kerätään taas rahaa ovelalla keinolla, tutkimuksiin ensin ja sitten varmaan tarvitaan lisää hoitoihin. Irtoripset vaan on päässä ja juntit ihailee et mikä attitude. Tämä touhu tekee joka tapauksessa pilkkaa kaikista muista, jotka Terhokodissa. Jotain outoa tässä on, tuleekohan moni vielä oikeudessa vaatimaan ropojaan takaisin. Nyt Janita jakaa asioitaan, jos maksat
eli näytön paikka. Janita haluaa tulla esiin...ja vetäny kaikki hoitajat mukaansa.
Terhokoti viimeinen hiljentymisen paikka ,ennen luojan luo.
- Anonyymi
Jos Janita on saanut paikan Terhokodista, niin hän tulee kuolemaan sairauteensa. Minua ei haittaa vaikka olisi somessa 25h/vrk, jos se helpottaa häntä käsittelemään omaa kohtaloaan.
- Anonyymi
Jos on arvioitu, Janitan omien sanojen mukaan 3-6kk elinaikaa, niin voiko sinne Terhokotiin noin vain mennä lepäilemään noinkin pitkäksi aikaa? Eikö sinne ole jonoa? Eikö sinne mennä vasta sitten kun on kuolemassa viikon/parin viikon/muutaman päivän sisällä? Nyt on kyllä Janitan jutuissa niin paljon ilmaa, että pistää miettimään. Joku tuolla kommentoikin, ettei Terhokoti ole mikään lomahotelli jossa ollaan kuukausia täysihoidossa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on arvioitu, Janitan omien sanojen mukaan 3-6kk elinaikaa, niin voiko sinne Terhokotiin noin vain mennä lepäilemään noinkin pitkäksi aikaa? Eikö sinne ole jonoa? Eikö sinne mennä vasta sitten kun on kuolemassa viikon/parin viikon/muutaman päivän sisällä? Nyt on kyllä Janitan jutuissa niin paljon ilmaa, että pistää miettimään. Joku tuolla kommentoikin, ettei Terhokoti ole mikään lomahotelli jossa ollaan kuukausia täysihoidossa 🤔
Terhokotiin ei mennä. Ei myöskään ole läheskään selvää, että sairautensa kanssa viime metreillä oleva saa sieltä paikan.
- Anonyymi
Oljenkorsi on edelleen olemassa......on sieltä saattohoidostakin päästy ennenkin pois.,.
- Anonyymi
...niin vähäksi aikaa. Ihmeparantumisia tietenkin on olemassa, mutta lääketieteen valossa Terhokodista lähdetään hautausmaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...niin vähäksi aikaa. Ihmeparantumisia tietenkin on olemassa, mutta lääketieteen valossa Terhokodista lähdetään hautausmaalle.
Janitan olo saattaa taas kohentua jos hyvin käy 👍 Monta muuttujaa ollut sairaskertomuksessa tähän mennessä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janitan olo saattaa taas kohentua jos hyvin käy 👍 Monta muuttujaa ollut sairaskertomuksessa tähän mennessä 🤔
Syöpasairauksissa on usein monta muuttujaa, varsinkin jos se lähtee leviämään alkuperäisestä sijainnista. Lääkärit joutuvat miettimään, mikä on hengissä pysymisen kannalta oleellisinta hoidon suhteen ja suunnitelmat saattavat mennä uusiksi viikottain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syöpasairauksissa on usein monta muuttujaa, varsinkin jos se lähtee leviämään alkuperäisestä sijainnista. Lääkärit joutuvat miettimään, mikä on hengissä pysymisen kannalta oleellisinta hoidon suhteen ja suunnitelmat saattavat mennä uusiksi viikottain.
Just joo ;))
- Anonyymi
Luvaton rahankeräys on rikos.
- Anonyymi
GoFundMe pistikin keräyksen jäihin. Ei voi enää lahjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis laitonta oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höh, kyllä temput teit,, Janita vielä tulee olemaan tv.ssä tulevaisuudessa..alahan kaivaa kaikki rahakätköt, Janita tarvii alkupääomaa !
- Anonyymi
Hymyssä on Janita Lukkarisen haastattelu vuodelta 2012. Silmääni pisti vihjailu sairaudesta, joka on vaikeaa hänelle ja erityisen raskasta hänen läheisilleen🤔.
p.s samassa haastatelussa ex-poikaystävänkin oli vaikea erota Janitasta ihan vain hänen kauneuden tähden ( Janita kertoman mukaan) - Anonyymi
Saattohoitoon ei todellakaan mennä 3 - 6 kk ennen arvioitua loppua. Saattohoidossa ollaan keskimäärin n. 2 viikkoa. Tyttö puhuu mitä sattuu ......
- Anonyymi
Saattohoito tai palliatiivinen hoito käynnistyy siitä hetkestä, kun lääkärit nostaa kädet pystyyn. Tapahtuuko hoito kotona, sairaalassa, vai saattohoitoihin erikoistuneessa paikassa ja missä vaiheessa riippuu hyvin monesta asiasta.
Tämän uutisoinnin taustalla on varmasti tilanne, että on paikka Terhokodissa, kun kotihoito ei enää onnistu.
- Anonyymi
Tosin hän itse sanoo että seuraava paikka on saattohoitoon, eikö tosiaankaan oma koti.
- Anonyymi
Eiks näitä janita juttuja voi kirjottaa samaan ketjuun niin ei tarttis avata uutta ketjua 5 kertaa päivässä...
- Anonyymi
Ei, on mukavampi että monta lyhyttä ketjua kuin yksi monen sadan viestin ketju jonka kelaaminen ottaa puol tuntia että pääsee viimeisimpien viestien pariin.
- Anonyymi
Tämä daami puhuu omiaan . Saattohoito aloitetaan myöhemmin ( paikat vähissä) ei sinne noin hyväkuntoisia lähetetä. Kotiin seuraavaksi. En vain ymmärrä mitä säälipisteitä tämä daami nyt kerää .? Kaikki ei nyt todellakaan täsmää . Mm. Elvytyskielto lääkäreiltä ym ym. T. Hoitoalalla oleva ja kokemusta myös paljon saattohoitopotilaista.
Ainakin meillä meni lasteni isän kohdalla niin, että lääkäri sanoi hiukka ennen 2015 juhannusta, että kaikki hoidot lopetetaan tuloksettomina. Syöpälääkäri teki selväksi, että mitään ei ole enää tehtävissä ja uudet hoidot eivät tuottaisi mitään muuta, kuin kärsimystä.
Lasten isälle järjestyi samantien paikka palliatiiviselle osastolle. Hän meni sinne ja siellä tehtiin hoitosuunnitelma kipujen lievittämiseksi. Hän oli siellä silloin tällöin päivän ja pari. Poistettiin nesteitä ja tarkistettiin kivunlievitys (eli lisättiin kivulievitykseen tarkoitettujen lääkkeiden tehoja). Hänellä oli sinne paikka kokoajan. Hän sai mennä ja tulla sinne ihan milloin vaan 24 h Toki he toivoivat, että tullessa soittaisi, jotta voitaisiin varautua "majoittamaan".
Hän oli siellä loppupelissä vaan muutaman päivän ennen kuolemaansa. Hän olisi halunnut kotiin, mutta lääkärit sanoivat, että ei enää. Hyvässä kunnossa hän oli kokoajan. Ehkä hiukka väsynyt ja joskus poissaoleva vahvan kipulääkityksen takia. Kun kävin hänen luonaan lauantaina, niin hänellä oli yöpöydällä kirja, jota hän oli lukenut ja hän lähetteli ihan selväjärkisiä tekstareita. Parta oli ajettu ja muutenkin oli ihan freesi. Eli ihan tolkuissan oli. Hän sitten kuoli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä.
Joten älkää te jumankauta tulko mulle sanomaan, että kuoleva on sitä ja tätä. Se viikatemies hakee noudettavansa ihan milloin vaan, vaikka sitten sinisen kiven silmästä.RailiSuominen kirjoitti:
Ainakin meillä meni lasteni isän kohdalla niin, että lääkäri sanoi hiukka ennen 2015 juhannusta, että kaikki hoidot lopetetaan tuloksettomina. Syöpälääkäri teki selväksi, että mitään ei ole enää tehtävissä ja uudet hoidot eivät tuottaisi mitään muuta, kuin kärsimystä.
Lasten isälle järjestyi samantien paikka palliatiiviselle osastolle. Hän meni sinne ja siellä tehtiin hoitosuunnitelma kipujen lievittämiseksi. Hän oli siellä silloin tällöin päivän ja pari. Poistettiin nesteitä ja tarkistettiin kivunlievitys (eli lisättiin kivulievitykseen tarkoitettujen lääkkeiden tehoja). Hänellä oli sinne paikka kokoajan. Hän sai mennä ja tulla sinne ihan milloin vaan 24 h Toki he toivoivat, että tullessa soittaisi, jotta voitaisiin varautua "majoittamaan".
Hän oli siellä loppupelissä vaan muutaman päivän ennen kuolemaansa. Hän olisi halunnut kotiin, mutta lääkärit sanoivat, että ei enää. Hyvässä kunnossa hän oli kokoajan. Ehkä hiukka väsynyt ja joskus poissaoleva vahvan kipulääkityksen takia. Kun kävin hänen luonaan lauantaina, niin hänellä oli yöpöydällä kirja, jota hän oli lukenut ja hän lähetteli ihan selväjärkisiä tekstareita. Parta oli ajettu ja muutenkin oli ihan freesi. Eli ihan tolkuissan oli. Hän sitten kuoli sunnuntain ja maanantain välisenä yönä.
Joten älkää te jumankauta tulko mulle sanomaan, että kuoleva on sitä ja tätä. Se viikatemies hakee noudettavansa ihan milloin vaan, vaikka sitten sinisen kiven silmästä.Kato kun jäi oleellinen pois. Eli lasten isällä oli avoimet ovet sinne palliatiiselle reilut kaksi kuukautta. Hän kuoli sitten elokuun viimeisenä päivänä.
Eli paskanjauhantaa on teiltä väittää, että saattohoitopaikkaa ei ole , kuin vasta viimeisiksi päiviksi.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Joten älkää te jumankauta tulko mulle sanomaan, että kuoleva on sitä ja tätä. Se viikatemies hakee noudettavansa ihan milloin vaan, vaikka sitten sinisen kiven silmästä.Otan osaa perheesi suruun, Raili. Miehesi lähtö kuulosti kauniilta ja arvokkaalta, niin moni muukin haluaisi täältä lähteä, hyvästellen rauhassa rakkaimpansa.
Toivottavasti tämä Janitakin saa kuolla rauhallisesti. Oma nuori tuttavani, jolla oli sama diagnoosi, teki itsemurhan tavalla, joka oli hyvin raskas hänen vanhemmilleen. Olisipa hänkin ollut hyvässä saattohoidossa valmistautumassa kuolemaan. Saattohoitoa on liian vähän tarjolla. - Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Joten älkää te jumankauta tulko mulle sanomaan, että kuoleva on sitä ja tätä. Se viikatemies hakee noudettavansa ihan milloin vaan, vaikka sitten sinisen kiven silmästä.Jos näin olisi niin tietäisit miksi Janita jutut ovat epäuskottavia! Uskon sinua yhtä vähän kuin palstan päätähteä. Et edes ymmärrä mikä on palliatiivisen ja saattohoito-osaston ero.
Nytkin keuhkoat kommentista missä puhutaan saattohoitopaikasta ja samaan hengenvetoon höpötät palliatiivisesta osastosta. - Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Kato kun jäi oleellinen pois. Eli lasten isällä oli avoimet ovet sinne palliatiiselle reilut kaksi kuukautta. Hän kuoli sitten elokuun viimeisenä päivänä.
Eli paskanjauhantaa on teiltä väittää, että saattohoitopaikkaa ei ole , kuin vasta viimeisiksi päiviksi.Palliatiivinen on eri kuin terminaalivaihe.
Palliatiivivaiheen jälkeen mennään terminaalivaiheeseen, kun loppu on käsillä. Esim. sairaalan palliatiiviselta osalto siirrytään saattohoito-osastolle. Eli kun jo ollaan palliatiivisvaiheessa osastolla. Ja kun esim. ei pääse kunnon puolesta kotiin. Miehesi on ollut sen verran hyvässä kunnossa ennen viimeistä vaihetta tai sinun kotikunnassasi ei ole erikseen terminaalivaiheen osastoja. Anonyymi kirjoitti:
Palliatiivinen on eri kuin terminaalivaihe.
Palliatiivivaiheen jälkeen mennään terminaalivaiheeseen, kun loppu on käsillä. Esim. sairaalan palliatiiviselta osalto siirrytään saattohoito-osastolle. Eli kun jo ollaan palliatiivisvaiheessa osastolla. Ja kun esim. ei pääse kunnon puolesta kotiin. Miehesi on ollut sen verran hyvässä kunnossa ennen viimeistä vaihetta tai sinun kotikunnassasi ei ole erikseen terminaalivaiheen osastoja.Älä puhu sellaisista asioita, mistä et mitään tiedä.
Lasten isä sai lähetteen palliatiiviselle osastolle vähän ennen juhannusta 2015. Tuolloin Lahdessa pallitiivinen osasto (osasto 63) oli Lahden kaupungin sairaalassa kuudennessa kerroksessa. Nykyään se on siirretty muualle (Jalmariinko?).
Hän oli tuon reilun kahden kuukauden ajan osasto 63 asiakas. Ei häntä siirretty yhtikäs mihinkään kokoaikana. Hän kuoli osastolla 63, mikä oli palliatiivinen osasto. Tarkista itse, jos et usko.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Joten älkää te jumankauta tulko mulle sanomaan, että kuoleva on sitä ja tätä. Se viikatemies hakee noudettavansa ihan milloin vaan, vaikka sitten sinisen kiven silmästä.Saattohoitoon ei pääse, jos oikeasti ei ole loppusuoralla, isälläni siihen meni kolme viikkoa, jos tää "boobshop" menee kun pingispallo, ni ei tunnu oikeelta tapaukselta, eikä se oo niin ISO julkkis, et erikoiskohtelua olis saamassa, ja viel businessta tekee sairaudellaan, yök sulle ja sille.
Anonyymi kirjoitti:
Saattohoitoon ei pääse, jos oikeasti ei ole loppusuoralla, isälläni siihen meni kolme viikkoa, jos tää "boobshop" menee kun pingispallo, ni ei tunnu oikeelta tapaukselta, eikä se oo niin ISO julkkis, et erikoiskohtelua olis saamassa, ja viel businessta tekee sairaudellaan, yök sulle ja sille.
Saatohoito alkaa siinä vaiheessa, kun lääkäri heittää "pyyhkeen kehään" ja sanoo, että mitään ei ole enää tehtävissä.
Lääkärin arvio tuossa meidän tilanteessa oli Jussia ennen vuonna 2015, että elinaikaennuste on noin 3-6 kuukautta (sama, kuin Janitalle luvattu). Lasten isä eli sitten hiukka yli kaksi kuukautta. Hän oli samana päivänä palliatiivisen osaston potilas, kun lääkäri tuon tuomion antoi. Hän selvisi melkoisen pitkään kotona kipulääkkeiden kanssa, kiitos siitä sukulaisten sairaanhoitajataustojen. Välillä hän toki kävi siellä osastolla (viipy päivän pari) eri hoitotoimenpiteissä (tankattiin punasoluja, tarkistettiin kivunlievitystä ja poistettiin nesteitä).
Palliatiivinen hoito on paljon muutakin, kuin potilaan kivunlievitys. Joten äläpä sinä nyt jauha shittiä sillä verukkeella, että sinun isäsi ja sinun isäsi jne.. Et ole mikään ammattilainen sanomaan saattohoidosta yhtään mitään isäsi hoidon perusteella. Saattohoito räätälöidään jokaiselle potilaalle omanlaisekseen ja mitään sabluuna ei ole.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ad9b4cdf-fab7-4f17-880a-0399e0980fa9
Siinä teille epäilijät. Aivan järkyttävää.- Anonyymi
Se että joku ala-arvoinen hömppälehti toistaa mitä Janita laittoi instaan ei todista mitään.
- Anonyymi
Iltalehti/viihdeuutiset!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltalehti/viihdeuutiset!!!!!!!!!!!!!!
Kansanedustaja Maarit Feldt-Rannan syöpäkuulumiset ja ilmoitus hänen kuolemastaan ei ollut viihdeosastolla. Mistä mahtanee johtua, että Janita Lukkarisen syövän kulkua päivitetään vain viideuutisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansanedustaja Maarit Feldt-Rannan syöpäkuulumiset ja ilmoitus hänen kuolemastaan ei ollut viihdeosastolla. Mistä mahtanee johtua, että Janita Lukkarisen syövän kulkua päivitetään vain viideuutisena?
Maarit Feldt Ranta oli poliitikko ja poliitikkojen puheita harvemmin uutisoidaan viihdesivustoilla, kun taas Janita Lukkarisen kaikki julkisuus on ollut ns. hömppäjulkisuutta ennen tätä sairastumistaan.
Siksi tämä sairauskin uutisoidaan viihdesivustoilla kun siellä on se lukijakunta joka hänet tunnistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 päivää "viikossa"
- Anonyymi
Kyllä nämä ilkeydet teille takaisin tulee, tavalla tai toisella. Instassa näkyy selvästi, miten Janita tulee Terhokodin pihaan ambulanssilla. Millaisessa todellisuudessa te oikein elätte?
- Anonyymi
Vähemmän täällä ilkeyksiä on. Skeptisyyteen, noiden neidin antamien tietojen mukaan, on jokaisella oikeus. Onhan tämä kaikki ollut aika ihmeellistä settiä.
- Anonyymi
Jos on niin hemmetin vaikea ymmärtää, että kuoleva syöpäsairas voi "näyttää noin hyvältä", suosittelen katsomaan youtubesta esim. Peeweetomsin videoita. Siinä komea englantilaismies dokumentoi sairastamistaan. Kaksi viikkoa ennen kuolemaansa meni naimisiiin, kävellen, näyttäen edelleen todella hyvältä.
En voi kuvitella, miten pahalta tämmöiset puheet tuntuvat Janitan pikkusisaruksista ja vanhemmista! Ainoa hyvä asia tässä on se, että ainakin itse tiedän jälleen kerran, mitä huomioida kun omaa tytärtä kasvattaa. Ilkeys ja pahansuopuus on pahinta maailmassa, enkä missään tilanteessa haluan oman tyttäreni suhtautuvat näin ihmisiin, kuin miten te suunnattoman ilkeät ihmiset teette! - Anonyymi
Ristiriitaisuuksia tämän tytön kertomuksissa niin paljon, että se on syy, mikä saa ihmiset epäilemään.
Kyse ei ole vihasta tai kateudesta häntä kohtaan, yksinkertaisesti ihmiset ihmettelevät tätä niin sanottua avoimuutta, kun kerrotaan olevinaan kaikki kertomatta kuitenkaan. Myös itsensä korostaminen äärettömän itserakkaalla tavalla (kuinka hän on kaunis, älykäs, opettava, enkeli...) on asia mikä on luotaantyöntävää.
Sairaudesta kertominen somessa on ihan ok, mutta miksi tämä ihminen ei ole päässyt irti tästä ihmeellisestä itsekorostamisesta.
Miten voi olla, että marraskuussa sädehoito olikin tehonnut ja oltiin bailaamassa, kun kuitenkin sitä ennen oli "kaikki keinot kokeiltu" ja nyt taas ollaan jo saattohoidossa? Nämä äärimmäiset käänteet ja kummallisuudet hoitojen kestoissa ja järjestyksessä herättää kysymyksiä, joihin hän ei ole jostain syystä halunnut vastata.- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu, komppaan.
- Anonyymi
No nyt saadaan sitten uusi käänne tähän henkeäsalpaavaan jännitysnäytelmään. Lääkärit tahtovat käyttää Janitaa koekaniinina. Lääkärit tahtovat käyttää häneen lääkkeitä, joita ei ole testattu aiemmin ihmisillä. Janita empii, koska tietoja esim. haittavaikutuksista ei ole..
Niin, kohta saamme taas lukea uudesta mullistavasta käänteestä. Terhokoti jää unholaan, Janita ihmeparantui syövästä! Praise the Lord! Kunnes...... 🙈🤣 - Anonyymi
jotain on pielessä..rahan keruu ja ehkä mukana on muitakin henkilöitä, ei sairaus...
- Anonyymi
Olen rukoillut Janitan puolesta.
Olen pyytänyt että armollinen Jumala antaisi apua.
Jos on Jumalan tahto niin sairaus paranisi.
Jos on aika lähteä tästä elämästä niin Janita saisi asiat kuntoon Jumalan kanssa.
Jeesuksen armosta pääsisi taivaaseen.- Anonyymi
siinä ei taivaan isä auta, jos on muuta mielessä..
- Anonyymi
Rauhaisaa ja tuskatonta aikaa toivon Janitalle
- Anonyymi
Mitä tästä voi oppia? Vain sen, että implantit tappavat.
Ei kaikkien rintaimpanttien ole todettu aiheuttavan syöpää. Vaan ns. karheiden impanttien on kerrottu aiheuttavan mm. lymfoomaa. En tiedä, jotta millaiset silarit Janitalla on. Tietääkö hän loppupelissä itsekään etenkään, jos ne on asennettu jossain halppisklinikalla, missä väärennetään mitä milloinkin. Mm. rintaimpanttien tunnarit menevät sitten sinne ihon sisään, joten mites sitten todistat saaneesi sisään jotain muuta, kuin on luvattu? Lisäksi ne implantit saattavat olla jotain aivan muuta, kuin mitä potilaalle on kerrottu.
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Ei kaikkien rintaimpanttien ole todettu aiheuttavan syöpää. Vaan ns. karheiden impanttien on kerrottu aiheuttavan mm. lymfoomaa. En tiedä, jotta millaiset silarit Janitalla on. Tietääkö hän loppupelissä itsekään etenkään, jos ne on asennettu jossain halppisklinikalla, missä väärennetään mitä milloinkin. Mm. rintaimpanttien tunnarit menevät sitten sinne ihon sisään, joten mites sitten todistat saaneesi sisään jotain muuta, kuin on luvattu? Lisäksi ne implantit saattavat olla jotain aivan muuta, kuin mitä potilaalle on kerrottu.
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.Kyllä se on tämä "nykymuoti" rintojen takia ihan vinksallaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on tämä "nykymuoti" rintojen takia ihan vinksallaan.
Näin on. Ne naisten tissit on alkujaan tarkoitettu ihan muuhun käyttöön, kuin miesten miellyttämiseen.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Näin on. Ne naisten tissit on alkujaan tarkoitettu ihan muuhun käyttöön, kuin miesten miellyttämiseen.
No kuule kerropa tämä suuresti ihailemallesi Janita Lukkarisellekin! Hän on ihan selkeästi ottanut luonnottoman suuret kumipallot ihan vain äitiyttä ajatellen. Miehillä, sometykkäyksillä ja ihailevilla kommenteilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa!
Ps. Tuolla aikaisemmin lässytit että ei kaikki implantit aiheuta syöpää. Mutta karheapintaisten implanttien on todettu aiheuttavan lymfoomaa. Tadaa!!!! Janitalla on sekä implantit että lymfooma! Laskepa siitä yksi plus yksi!! Anonyymi kirjoitti:
No kuule kerropa tämä suuresti ihailemallesi Janita Lukkarisellekin! Hän on ihan selkeästi ottanut luonnottoman suuret kumipallot ihan vain äitiyttä ajatellen. Miehillä, sometykkäyksillä ja ihailevilla kommenteilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa!
Ps. Tuolla aikaisemmin lässytit että ei kaikki implantit aiheuta syöpää. Mutta karheapintaisten implanttien on todettu aiheuttavan lymfoomaa. Tadaa!!!! Janitalla on sekä implantit että lymfooma! Laskepa siitä yksi plus yksi!!Et sä voi tietää, jotta millaiset puskurit Janitalle on asennettu.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Et sä voi tietää, jotta millaiset puskurit Janitalle on asennettu.
Joo, mutta etkös sä tuolla aiemmassa kommentissasi päivitellyt millaista tämä nykymuoti on?! Etkös sanonutkin että utareet on ihan muuta asiaa varten kuin miesten miellyttämistä varten? No mitäs luulet minkä takia Janita on ne jättiutareet hankkinut?! Imetystä vartenko??
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta etkös sä tuolla aiemmassa kommentissasi päivitellyt millaista tämä nykymuoti on?! Etkös sanonutkin että utareet on ihan muuta asiaa varten kuin miesten miellyttämistä varten? No mitäs luulet minkä takia Janita on ne jättiutareet hankkinut?! Imetystä vartenko??
Opettele lukemaan ja vielä tärkeämpää on se, että opit ymmärtämää lukemasi.
Mun mielipide on se, että on typerää ottaa noita silareita. Se on mun mielipide ja jotkut ovat erimieltä. Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, mutta vastatkoon myös seuraamuksista.
Totuus on se, että karheapintaisten silareiden on todettu aiheuttavan syöpää (lymfoomaa). Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että Janitalla olisi karheapintaiset. Ei sitä noin vaan pidä laskea yhteen kolme kaksi = enemmän, kuin 4.
Luin jostakin, että Janitalla olisi ollut ennen silareiden ottamista jotain poikkeavaa rinnoissa. Ei varsinkaan silloin pitäisi ottaa yhtikäs´ mitään ulkopuolista "kamaa" rintoihinsa. Ja vielä se, että niitä silareita asennetaan halppisklinikalla on suorastaan terveysriski kaikilla mitaareilla mitattuna.
Janita on kuitenkin ne ottanut, mutta ei se tarkoita edelleenkään sitä, että ne silarit olisivat aiheuttaneet Janitan syövän. Eiköhän ne olisi jo sairauden alkuvaiheessa poistettu, jos olisi vat olleet noita karheapintaisia silikoneja?- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.Lukkarisen ensimmäiset silikonit pantiin Tallinnassa. Hän ei ollut niihin tyytyväinen ja seuraavat laitettiin Kreikassa. Tuskin kukaan pystyy sanomaan, onko implanteilla yhteys lymfoomaan.
Itse ajattelen, että kehomme reagoi kaikenlaiseen luonnonvastaiseen. Nykyajan kemikaalikuormassa on kehollemme jo aivan tarpeeksi kestettävää. Rasitusta ei ole syytä lisätä hiusväreillä, meikeillä, irtoripsiliimoilla tai rakennekynsien akrylaateilla.
https://yle.fi/uutiset/3-7648001 - Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Mun mielipide on se, että on typerää ottaa noita silareita. Se on mun mielipide ja jotkut ovat erimieltä. Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, mutta vastatkoon myös seuraamuksista.
Totuus on se, että karheapintaisten silareiden on todettu aiheuttavan syöpää (lymfoomaa). Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että Janitalla olisi karheapintaiset. Ei sitä noin vaan pidä laskea yhteen kolme kaksi = enemmän, kuin 4.
Luin jostakin, että Janitalla olisi ollut ennen silareiden ottamista jotain poikkeavaa rinnoissa. Ei varsinkaan silloin pitäisi ottaa yhtikäs´ mitään ulkopuolista "kamaa" rintoihinsa. Ja vielä se, että niitä silareita asennetaan halppisklinikalla on suorastaan terveysriski kaikilla mitaareilla mitattuna.
Janita on kuitenkin ne ottanut, mutta ei se tarkoita edelleenkään sitä, että ne silarit olisivat aiheuttaneet Janitan syövän. Eiköhän ne olisi jo sairauden alkuvaiheessa poistettu, jos olisi vat olleet noita karheapintaisia silikoneja?Raili Suominen:
"Mun mielipide on se, että on typerää ottaa noita silareita. Se on mun mielipide ja jotkut ovat erimieltä. Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, mutta vastatkoon myös seuraamuksista."
"Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, MUTTA VASTATKOON MYÖS SEURAAMUKSISTA." Ja silti Raili Suominen puolustelee täällä Janitaa, ja moittii meitä, jotka kritisoimme "silikonibimboa". Miten musta tuntuu, että Railin puheet on nyt vähän ristiriidassa? 🤔 Sanoo itsekin että silikonit on tyhmä hankinta ja kärsikööt sitten seurauksetkin. Mutta sitten tää yks silikonibimbo joka nyt kuolee mahdollisesti juurikin silikonien takia, saakin ykskaks Railin sympatiat ja jaxuhalit? Koita nyt hyvä Raili päättää mitä mieltä sä oikein olet?! No eipä ole ensimmäinen kerta, olen aikaisemminkin huomannut että Raili höpisee yhtä, hetken päästä onkin jo toista mieltä. Pimee eukko toi Raili 🙈 Anonyymi kirjoitti:
Raili Suominen:
"Mun mielipide on se, että on typerää ottaa noita silareita. Se on mun mielipide ja jotkut ovat erimieltä. Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, mutta vastatkoon myös seuraamuksista."
"Tehkööt ihan mitä vaan omalla kehollaan, MUTTA VASTATKOON MYÖS SEURAAMUKSISTA." Ja silti Raili Suominen puolustelee täällä Janitaa, ja moittii meitä, jotka kritisoimme "silikonibimboa". Miten musta tuntuu, että Railin puheet on nyt vähän ristiriidassa? 🤔 Sanoo itsekin että silikonit on tyhmä hankinta ja kärsikööt sitten seurauksetkin. Mutta sitten tää yks silikonibimbo joka nyt kuolee mahdollisesti juurikin silikonien takia, saakin ykskaks Railin sympatiat ja jaxuhalit? Koita nyt hyvä Raili päättää mitä mieltä sä oikein olet?! No eipä ole ensimmäinen kerta, olen aikaisemminkin huomannut että Raili höpisee yhtä, hetken päästä onkin jo toista mieltä. Pimee eukko toi Raili 🙈Teillä on putkinäkö ja näette kaiken mustavalkoisena. Ei kirjoituksissanni ole mitään ristiriitaa. En hyväksy silikoneja, mutta jokainen ottakoon, jos siltää tuntuu. En myöskään hyväksy laitonta rahankeräystä. Jos joku ottaa siihen osaa, niin omalla vastuullahan ottaa. Vaikka noista mulla on kielteinen kanta, niin ei se sulje pois sitä, ettenkö voisi tuntea myötätuntoa ja sympatiaa nuorta kaunista kuolemassa olevaa syöpäsairasta naista kohtaan.
Ei noi asiat sulje pois toisiaan. Meistä tuskin kukaan on ns. "puhdas pulmunen". Jokainen meistä on elämässään tehnyt virhearvioita. Jotkut kauaskantoisempia ja jotkut taas selvinneet pelkällä "säikähdyksellä". Ei ihmistä voi tuomita loputtomiin jostain nuoruudessa tehdystä virhearviosta (en tarkoita tällä raskaita rikoksia tehneitä). Ei etenkään nyt, kun Janitalla ja hänen läheisillään on erityisen vaikeaa.- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Teillä on putkinäkö ja näette kaiken mustavalkoisena. Ei kirjoituksissanni ole mitään ristiriitaa. En hyväksy silikoneja, mutta jokainen ottakoon, jos siltää tuntuu. En myöskään hyväksy laitonta rahankeräystä. Jos joku ottaa siihen osaa, niin omalla vastuullahan ottaa. Vaikka noista mulla on kielteinen kanta, niin ei se sulje pois sitä, ettenkö voisi tuntea myötätuntoa ja sympatiaa nuorta kaunista kuolemassa olevaa syöpäsairasta naista kohtaan.
Ei noi asiat sulje pois toisiaan. Meistä tuskin kukaan on ns. "puhdas pulmunen". Jokainen meistä on elämässään tehnyt virhearvioita. Jotkut kauaskantoisempia ja jotkut taas selvinneet pelkällä "säikähdyksellä". Ei ihmistä voi tuomita loputtomiin jostain nuoruudessa tehdystä virhearviosta (en tarkoita tällä raskaita rikoksia tehneitä). Ei etenkään nyt, kun Janitalla ja hänen läheisillään on erityisen vaikeaa.Sä et hyväksy Raili silikoneja. Sun mielestä se on tyhmää touhua. Ja sun mielestä silarit ottaneet saavat sitten myös kantaa vastuunsa tekosistaan.. No tässäpä nyt juuri on tämä jutun pointti, mistä mä nyt en pääse yli, Railiseni! Jos joku erehtyy sanomaan Janitaa "silikonibimboksi", sä kivahdat heti että Janita ei ole sellainen. Sitten kun me muut "herjataan" Janitaa, sä syöksyt heti paikalle moralisoimaan ja puolustelemaan Janitaa. Etkö sä nyt pikku herneaivo vieläkään ymmärrä, että tällä sinun Janitalla on silikonit?! Eikös sen sen pitänyt olla typerää hommaa?! Ja on todettu että silikonit aiheuttaa lymfoomaa. Eikös jokaisen pitänyt kantaa vastuunsa seurauksista, mitä silikoneista tulee?! Sun mielestä tissit on luotu lapsen imetystä, ei miesten miellyttämistä varten. Mutta juuri miesten takiahan tämä sinun Janita on ne syöpäsilikonit ottanut... Sä oot Raili kyllä tosi raskas persoona. Miksi mä ees vaivaudun..... 🤦
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Kreikassa laitettujen rintaimplanttien koko on tiedossa: 5 dl 5 dl = 1 litra silikonia. Implanttien merkki ei ole tiedossa, mahtaneeko Lukkarinen itsekään sitä tietää tai muistaa.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.Janita Lukkarinen tekisi suuren palveluksen rintaimplanteista haaveileville, jos suostuisi siihen, että hänen ruumiinavauksensa tuloksen saa julkaista, mikäli ilmenee implanttien olevan syy tai osasyy agressiivisen leukemian puhkeamiseen. Ilman Lukkarisen ja lähiomaisten lupaa ruumiinavaukset tulokset pysyvät salaisina.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Janita on kuitenkin ne ottanut, mutta ei se tarkoita edelleenkään sitä, että ne silarit olisivat aiheuttaneet Janitan syövän. Eiköhän ne olisi jo sairauden alkuvaiheessa poistettu, jos olisi vat olleet noita karheapintaisia silikoneja?Janitalla on karheapintaiset implantit
Anonyymi kirjoitti:
Janitalla on karheapintaiset implantit
Mistä tiedät? Eiköhän ne olisi poistettu jo sairauden alkuvaiheessa, jos ne olisi ne karheapintaiset? Vai eikö Janita antanut poistaa?
Anonyymi kirjoitti:
Sä et hyväksy Raili silikoneja. Sun mielestä se on tyhmää touhua. Ja sun mielestä silarit ottaneet saavat sitten myös kantaa vastuunsa tekosistaan.. No tässäpä nyt juuri on tämä jutun pointti, mistä mä nyt en pääse yli, Railiseni! Jos joku erehtyy sanomaan Janitaa "silikonibimboksi", sä kivahdat heti että Janita ei ole sellainen. Sitten kun me muut "herjataan" Janitaa, sä syöksyt heti paikalle moralisoimaan ja puolustelemaan Janitaa. Etkö sä nyt pikku herneaivo vieläkään ymmärrä, että tällä sinun Janitalla on silikonit?! Eikös sen sen pitänyt olla typerää hommaa?! Ja on todettu että silikonit aiheuttaa lymfoomaa. Eikös jokaisen pitänyt kantaa vastuunsa seurauksista, mitä silikoneista tulee?! Sun mielestä tissit on luotu lapsen imetystä, ei miesten miellyttämistä varten. Mutta juuri miesten takiahan tämä sinun Janita on ne syöpäsilikonit ottanut... Sä oot Raili kyllä tosi raskas persoona. Miksi mä ees vaivaudun..... 🤦
Ei se, että on ottanut rintoihinsa lisää fyllinkiä tarkoita sitä, että häntä voi haukkua kaikilla halventavilla nimityksellä.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.Näin kommentoi aisantuntia S. Ruominen, Böle kiittää ja päättää lähetyksen tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreikassa laitettujen rintaimplanttien koko on tiedossa: 5 dl 5 dl = 1 litra silikonia. Implanttien merkki ei ole tiedossa, mahtaneeko Lukkarinen itsekään sitä tietää tai muistaa.
Ei ees isot, Idalla sentään 8dl/tissi, eikä mitää ongelmia.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Eipä tästä nyt niin hirveen kauaa aikaa ole kulunut, kun telkkarista tuli ohjelmaa, että mm. rintaimpantteja asennettiin jossain kellaritiloissa ja potilaat haettiin lentokentältä suunnilleen silmät peitettyinä, jotta eivät tunnistaisi paikkaa myöhemin.Luonnollinen taivaan isän lapsi ei korotuksia kaipaa. implantteja ei taivaanisä toivonu kellekkään...
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
näkeehän sen sokeakin että liikaa massaa on neitokaisella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukkarisen ensimmäiset silikonit pantiin Tallinnassa. Hän ei ollut niihin tyytyväinen ja seuraavat laitettiin Kreikassa. Tuskin kukaan pystyy sanomaan, onko implanteilla yhteys lymfoomaan.
Itse ajattelen, että kehomme reagoi kaikenlaiseen luonnonvastaiseen. Nykyajan kemikaalikuormassa on kehollemme jo aivan tarpeeksi kestettävää. Rasitusta ei ole syytä lisätä hiusväreillä, meikeillä, irtoripsiliimoilla tai rakennekynsien akrylaateilla.
https://yle.fi/uutiset/3-7648001kerätään rahaa hänen tisseille, laitattakoon sitt niin isot tissit hänelle jotta ei jaksa kantaa niitä ilman hevosia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janitalla on karheapintaiset implantit
olkoot karheat tai sileät, ihan sama kuhan on niin isot jotta kantajat avuksi...
Anonyymi kirjoitti:
näkeehän sen sokeakin että liikaa massaa on neitokaisella...
Eihän se siitä massasta olekaan kiinni, vaan siitä, jotta millaiset ne silarit ovat. Karheapintaisten rintaimplanttien on todettu aiheuttavan syöpää (lymfoomaa), kun taas sileillä rintaimplanteilla ei moista ole ainakaan vielä todettu.
Eli tässä tapauksessa koolla ei ole väliä.
- Anonyymi
Olisin voinut laittaa jotain hänen tilille, mutta sitten nämä päivitykset, että vain he jotka laittavat rahaa niin heille kerron tilanteessani. Tuli tunne, että olkoon - ei nyt ihan samantyyppisiä päivityksiä kuin alussa jossa tahtoi jakaa kaikkien kanssa tämän jutun. Tuli vaan tunne, että kiristää rahaa , ja mikähän se tilanne oikeesti on. Hän nyt ainakin kuvittelee olevansa Suomen kaunein niin henkisesti kuin valitettavastiti myös fyysisesti. Oikeastaan kuvottavaa ” jeesustelua” oma hyväisenä ja niin ” hienona” ihmisenä. Teeskentelyä kaikki ........
- Anonyymi
Olen 100 prosenttisesti samaa mieltä kanssasi 👍
- Anonyymi
Raililla ei ole empatiaa vaan halu moralisoida. Hän puolustelee ettei anna rahaa koska se on "laitonta" eli moralisointi on hänelle tärkeämpää kun halu auttaa tosin sanoen empatiaa ei löydy kuin joskus puheissa. Raili menee lupalapun taakse piiloon, sillä Raili tietää että puhe on halvempaa kuin teot. Raili menee varmaan pihinä ihmisenä hautajaisiin, jospa sieltä irtoaisi ilmainen kuppi kahvia, sillä sehän olisi täysin laillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raililla ei ole empatiaa vaan halu moralisoida. Hän puolustelee ettei anna rahaa koska se on "laitonta" eli moralisointi on hänelle tärkeämpää kun halu auttaa tosin sanoen empatiaa ei löydy kuin joskus puheissa. Raili menee lupalapun taakse piiloon, sillä Raili tietää että puhe on halvempaa kuin teot. Raili menee varmaan pihinä ihmisenä hautajaisiin, jospa sieltä irtoaisi ilmainen kuppi kahvia, sillä sehän olisi täysin laillista.
Niin ja sitten saisi Raili täällä taas keulia sillä kuinka hyvä ihminen hän onkaan, kun osallistui peräti Janitan hautajaisiin. Ja me muut saataisi taas hirveä moraalisaarna kuinka pahoja ja ilkeitä ihmisiä ollaan, kun ei saavuttu paikan päälle Janitaa suremaan 🙈
Anonyymi kirjoitti:
Laki on laki ja sitä pitää kunnioittaa. Se rahankeräyslaki ei ole mun luoma, joten suotta mulle on siitä kiivastua. Mun talous ei romahtaisi satasesta, kahdesta, kolmesta tai vaikkapa tonnista suuntaan tai toiseen. Olen maksanut kyllin paljon veroja, joten en missään nimessä aio jollain typerällä lahjoituksella tukea valtion pohjatonta kirstua. Multa ei vaan heru laittomuuksiin sentin senttiä.
Noista laittomista rahankeräyksistä saattaa tulla paljon harmeja läheisille Janitan mentyä pois. En halua olla osallisena murheen murtamien läheisten taistelussa valtiota vastaan. Valtio ottaa aina omansa pois rikoshyötynä ja vaan tyhmä alkaa oikeustoimiin valtiota vastaan.
Luin tuolta osan yhdestä poistetusta viestistä. Rekattuna voi lukea osan poistetustakin. Siellä joku oli raivostunut toden teolla mulle siitä, että en lahjoita rahaa. Mut haukutttiin empatikyvyttömäksi, koska rahaa multa ei tipu. Samoin siinä huudettiin, ettenkö ymmärrä, että rahankeräysluvan saamiseen menee 6 kuukautta ja nyt siihen ei ole aikaa. Ei tuollaiseen keräykseen anneta lupaa, vaikka sitten itkisi ja saisi itkupotkuraivareita ja aikaa olisi odottaa viisi vuotta.
Samoin tähän ketjuun oli tullut "Tuksu-viesti", joka oli vastannut mun viestiin. Siellä kuulemma oli oikea Suominen (ISOLLA SUOMINEN) horisemassa. Mä olen Raili Suominen ja sille et voi yhtään mitään. Haasta vaikka oikeuteen, mutta edelleenkin kirjoitan omalla nimelläni ja sillekään sä et mitään voi.
Kukahan lie ylläpidolle noista viesteistä kantelee? Tuleeko ne kirjoittajat kännipäänsä selvittyä katumapäälle ja itkevät ylläpidolle poistoja? Olisi oikeesti mukava lukea noita horinoita silleen, että ne näkyy kokonaan. Ei mua ainakaan haittaa noi mua koskevat törkyviestit.
PS. So sorry noita kirotusvihreitä, mutta uusi näpppis ei tottele mun sormia vielä tai sitten toistepäin.
PSS. En ole kenenkään monttubileisiin menosssa kuokkimaan.
- Anonyymi
Nyt se valittaa kun äiti ajoi päin punaista ja poliisit sakottivat. Siis en ymmärrä miksi saisi ajaa punaisia päin ??? Hän on sitä mieltä, että he voivat ajaa kun hän on kyydissä. Uskomatonta pöyristyttävää ......
vain hälytysajossa oleva ajoneuvo voi ajaa punaisia päin. - Anonyymi
Joo hyvinvoivalta näytti ei mitään syytä painaa päin punaisia. Oli kyllä hurjan tuohtunut. On kyllä todellisuudentaju kadonnut - luulee olevansa joku kuninkaallinen joka voi painaa vaikka päin punaisia. Voi pyhä Sylvi
- Anonyymi
Punaista päin ei saa ajaa, vaikka kyseessä olisi synnytys tai mikä vain kiireellinen juttu, mutta tossa ei tainnut olla edes mikään kiire minnekään.
- Anonyymi
Janita Lukkarisen äiti taitaa olla niin kuormittunut, että havainto- ja toimintakyky ei riitä autolla ajamiseen. Ei ole ajokunnossa. Lääkärintarkastuksen kautta vasta takaisin rattiin.
- Anonyymi
Nyt on poistanut sen raivopäivityksen
- Anonyymi
Juurikin näin !
- Anonyymi
Oman lapseni menettäneenä, tunnen ihan valtavaa rakkautta Janitaa ja äitiänsä kohtaan. Janitan äidille terveisiä, hyvin olet tyttäresi kasvattanut Janita on aivan ilmiömäisen ihana! Ylpeä saatte olla tyttärestänne.
- Anonyymi
Voi tsiisus kraist!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tsiisus kraist!!!
Toinen tekee kivuliasta kuolemaa ja mitäpä sinä teet? Ihan sulle samat:Voi tsiisus kraist!!!
Pikkasen kunnioitusta kuolevaa kohtaan. Vai menetkö haudalle tanssimaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen tekee kivuliasta kuolemaa ja mitäpä sinä teet? Ihan sulle samat:Voi tsiisus kraist!!!
Pikkasen kunnioitusta kuolevaa kohtaan. Vai menetkö haudalle tanssimaan?Kuka on se " toinen ", onko joku kuin Jansku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on se " toinen ", onko joku kuin Jansku?
Siis joku muu kuin Jansku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkasen kunnioitusta kuolevaa kohtaan. Vai menetkö haudalle tanssimaan?Onko Janita jo kuollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Janita jo kuollut?
No ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tsiisus kraist!!!
Oletko pissis?tsiidus kraist! Toivottavasti elämä opettaa sinuakin,ja opit kunnioittamaan muita ihmisiä.kukaan meistä ei tiedä mitä yllätyksiä elämä meille matkan varrella antaa..
- Anonyymi
niin hyvin on kasvattanu tekeleensä, rahaa, rahaa ja rahaa...kenelle? silikooni jutuille tietty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkasen kunnioitusta kuolevaa kohtaan. Vai menetkö haudalle tanssimaan?kuolevallekko? mikä kuoleva on enemmän tsemppaava ku " tuo" höh. kyllä nyt varmaan pienet säälit hyvää tekee tuolle?
- Anonyymi
Eilen meuhkas tienvarressa hyväkuntoisena omilla jaloillaan siis raivosi. Kyllä se yhdessä yössä muuttuu toi kunto. Olisko näissä päivityksissä säälirahojen hakemista .
- Anonyymi
Syöpäsairauksissa kunto saattaa vaihdella paljonkin, kaikki on yksilöllistä.
- Anonyymi
Harhakin on alkanut kerjätä rahaa fasessa. Luulis nyt tulevan juristin 🤣 tajuavan, että siihen pitää olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhakin on alkanut kerjätä rahaa fasessa. Luulis nyt tulevan juristin 🤣 tajuavan, että siihen pitää olla
Lupa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaihtele kuin yhteen suuntaan siinä vaiheessa kun ollaan saattohoidossa. Lukkarinen tekee Suomen enkkaa, puhuu jopa puolesta vuodesta saattohoidossa ja mamman kanssa siskonpedissä omassa huoneessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Syöpäsairauksissa kunto saattaa vaihdella paljonkin, kaikki on yksilöllistä."
J. LU:n kohdalla saattohoitovaiheesta suoraan "ihmeparantumiseen" heti kun rahaa on tarpeeksi tilillä. Sitten taas mennään lepäilemään Terhokotiin? Jonka jälkeen taas rahankeruu kun sairaus" pahenee"? Ja mikä tuo tietojen myynti? Että tietoja annetaan vain jos maksaa? Mitä tämä pelleily on? Miten terhokoti antaa jonkun viedä paikan oikeasti sairaalta ja viimeisiä hetkiään viettävältä? - Anonyymi
Mullakin on "lunssa" ei meinaa jaksaa ees tätä kirjottaa, kuis sit syöpää sairastava saattohoitopotilas jaksaa riekkuu..... ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Syöpäsairauksissa kunto saattaa vaihdella paljonkin, kaikki on yksilöllistä."
J. LU:n kohdalla saattohoitovaiheesta suoraan "ihmeparantumiseen" heti kun rahaa on tarpeeksi tilillä. Sitten taas mennään lepäilemään Terhokotiin? Jonka jälkeen taas rahankeruu kun sairaus" pahenee"? Ja mikä tuo tietojen myynti? Että tietoja annetaan vain jos maksaa? Mitä tämä pelleily on? Miten terhokoti antaa jonkun viedä paikan oikeasti sairaalta ja viimeisiä hetkiään viettävältä?Onks seiskas ollu uusii kuulumisii Janitasta?, mikä on tilanne, onko parantumista näkyvillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks seiskas ollu uusii kuulumisii Janitasta?, mikä on tilanne, onko parantumista näkyvillä?
Saattohoidosta ei käytännössä kukaan parane. Ei taida Terhokodin historiassa olla yhtään ainutta potilasta joka olisi parantunut ja eläisi terveenä elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattohoidosta ei käytännössä kukaan parane. Ei taida Terhokodin historiassa olla yhtään ainutta potilasta joka olisi parantunut ja eläisi terveenä elämäänsä.
Janitasta taitaa tulla siis ensimmäinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voihan herran armosta joku parantuakin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982