Vastaan joka välittää sinusta edelleen?Haluatko polttaa kaikki sillat mennessäsi. Eikö se sinällään ole jo arvokasta sekä tärkeää tietää että on aina paikka sydämessä?
Miksi yrität kääntää sellaisen ihmisen itseäsi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
??? Miten?
- Anonyymi
En enää tiedä itsekään ehkä olen tulkinnut kaiken ihan väärin. En vain ymmärrä miksi ei voi rauhoittua. Sitten täällä tulee niin paljon kuraa että ei tiedä enää mistään mitään. Olisin halunnut katsoa jos joskus oikeassa elämässä saisi tämän käsiteltyä olemalla edes ystäviä kun aika on kypsä. Sitten joskus kuhan tilanne rauhoittuu ja alkaa olla palsta hörhöilyt ohi.Mutta tuntuu että tämä pilaa kaiken tämä palsta viimeinenkin jären häivähdys häviää. Tiedä edes olitko /oletko täällä. Tämä on niin turhaa. Niin turhaa ettei tätä jaksa.
- Anonyymi
Miksi kukaan sellaista haluaisi?
- Anonyymi
Ei se ole kuin kuollutta lihaa mennyttä kadotettua kuvitelmaa enää vailla merkitystä tarkoitusta. Kylmä totuus.
- Anonyymi
Kerro, miten olet ilmaissut välittäväsi? Ensin vastaus tähän, niin sitten voi päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Ei riitä lämpimät ajatukset. Sillat palamaan ja taakse ei katsota.
- Anonyymi
En mää jaksa katsella taaksepäin. On niin paljon hävettävää ja häpeäminen lamauttaa. Yritän pysyä tässä hetkessä, vaikka välillä muistan vanhoja ja pelkään tulevaa. Vain nyt voin vaikuttaa, tekemällä ja olemalla hyvä, ihan vaan relaamalla. Ehkä jossain vaiheessa oon valmis heittäytymään... Sitten kun alitajunta on käyny kaiken loan läpi joka tulee uniin ja muistoihin. Toki voi olla että olen aika masis ja siksikin kaikki näyttää niin synkältä. Uskon silti tulevaan,esim.tuleva kesä siintää jo silmissä ja haaveilen vielä opinnoistakin. Mutta joo...
Ei ollut mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928