Niin, nyt on hyvä hetki kertoa tämäkin sulle, olenhan jo tippunut niin alas, ettei juuri ole enää menetettävää. Sinun suhteen ovat kokemukset jääneet ohuiksi. Voi oikeastaan sanoa, että koko elämä on ollut pelkkää haaveilua.
Ajattele, jos haluat tai kykenet, parhaimmat hetket ovat olleet haaveissani. Olen haaveillut minusta ja sinusta, koska mitään muuta ei ole tapahtunut, mikään muu ei ole onnistunut. Siitä saat jotain käsitystä siitä, mitä elämäni on ollut. Et usko, mutta tämä on täyttä totta. Tänäänkin.
Naiselle vain, jos halusit
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä haaveilen yhdestä miehestä ei taida olla mahdollista olla että juuri sinä hän olisit.
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on mutta jossain vaiheessa tuli sellainen tunne, että eräs henkilö saattaisi ajatella näin. Sen voin sanoa etten ole kokenut hänen tehneen mitään väärää koskaan. Ongelma on ollut omaan elämääni liittyvässä asiassa, mikä liittyy työhön ei yksityiselämään ja siksi en ole voinut hyvin. Tämän vuoksi minun on ollut vaikeaa asettua toisen ihmisen asemaan hänen murheessaan. Tätä tilannetta on "korostettu" muiden ihmisten toimesta eri tavoilla ja se on lisännyt ahdistusta, koska en ole pystynyt toimimaan muuten kuin olen kauan toiminut.
- Anonyymi
Tuota samaa se on mullakin ollut.
- Anonyymi
Harva se päivä on ollut eräs mies ajatuksissani. Rakkaudentäyteisissä, kiihkeissä, kaipaavissa, hellissä ajatuksissani. Tätä on jatkunut liian kauan. Olin ihan varma, että menen hänen kanssaan naimisiin ja saamme lapsia, mutta näin ei sitten käynyt. Joskus ikävissäni katson netistä hänen kuvaansa ja koetan painaa mieleeni jokaisen hänen piirteensä. Mietin, että mitä hän sanoisi jos tietäisi ajatukseni?
- Anonyymi
Mä ehkä tiedänkin, mitä hän sanoisi. Että kehitä jotain mielekästä tekemistä palstaulinoiden sijasta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ehkä tiedänkin, mitä hän sanoisi. Että kehitä jotain mielekästä tekemistä palstaulinoiden sijasta. :D
Heh.. sivusta :)
- Anonyymi
Ohuita oli todella. Haaveeksi kauan on jäänyt ja kysymyksiä herännyt. Miksi yksi ja ainut voi jäädä mieleen ja miksi ei vaan unohdu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780