Etsisit jotain mielekästä sisältöä elämääsi ensi vuonna?
Miten olisi, jos jatkuvien palstaulinoiden sijaan
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi edes tutustua uusiin ihmisiin kun stalkkaajat hyökkäävät esiin ja kertovat että olen paha ihminen ja tutustuminen jää siihen. Yrittävät ohjailla elämääni ja säätävät taustalla koko ajan.
- Anonyymi
Miksi huoledit muiden palstailusta ? Mitä ne sinulle kuuluu ?
- Anonyymi
Tämähän on yleinen palsta.
- Anonyymi
Mikä on oman elämäsi sisältö? Jospa ottaisin mallia.
- Anonyymi
Ottaisin kyllä mallia.
- Anonyymi
Olen löytänyt jo mielekästä sisältöä elämääni. Mutta aina välillä olen syvässä masennuksen alhossa, siitä en varmaan irti kokonaan pääse. Olen vaan taas lyöty aika alas ja ottaa oman aikansa, ennen kuin täältä nousen. En vaan jaksa ymmärtää toisten ihmisten välinpitämättömyyttä kanssaihmisten tunteista. Tai oikeastaan voisi puhua suoranaisesta julmuudesta.
- Anonyymi
Tsemppiä sulle, tiedän mitä tunnet, mutta on niitä hyviäkin ihmisiä usko pois.
- Anonyymi
Tätä juuri tarkoitin, hienoa, että sinulla näkyy valoa tunnelin päässä. Näistä jutuista yleisesti vaan saa sellaisen kuvan, ettei ihmisillä ole mitään vastuuta omasta itsestään, vaan haetaan epätoivoisesti milloin mitäkin ihastusta täyttämään tyhjää sänkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsemppiä sulle, tiedän mitä tunnet, mutta on niitä hyviäkin ihmisiä usko pois.
Kiitos mukavalle! On minulla ystäviä kyllä. Mutta ei se kuitenkaan sitä yksinäisyyden tunnetta poista, mitä tunnen varsinkin iltaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin, hienoa, että sinulla näkyy valoa tunnelin päässä. Näistä jutuista yleisesti vaan saa sellaisen kuvan, ettei ihmisillä ole mitään vastuuta omasta itsestään, vaan haetaan epätoivoisesti milloin mitäkin ihastusta täyttämään tyhjää sänkyä.
Voin kyllä omasta puolestani sanoa, että en ole sellainen luovuttajatyyppi. Välillä on tosi vaikeaa, mutta aina sieltä on jotenkin könytty ylös. Onneksi olen loputtoman utelias katsomaan, mitä vielä on tulossa. Ja kyllä tällaiset viestit mitä saa ihan vierailtakin ihmisiltä, valaa sitä uskoa jostain paremmasta. Hyviä ihmisiä on! <3 Heti piristyin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä omasta puolestani sanoa, että en ole sellainen luovuttajatyyppi. Välillä on tosi vaikeaa, mutta aina sieltä on jotenkin könytty ylös. Onneksi olen loputtoman utelias katsomaan, mitä vielä on tulossa. Ja kyllä tällaiset viestit mitä saa ihan vierailtakin ihmisiltä, valaa sitä uskoa jostain paremmasta. Hyviä ihmisiä on! <3 Heti piristyin!
😊 Hyvää Uutta Vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊 Hyvää Uutta Vuotta!
Kiitos samoin sinulle! 😃👍
- Anonyymi
Tai ottaa rohkeasti yhteyttä siihen ihastuksen kohteeseen ihan oikeassa reaalimaailmassa.
- Anonyymi
Tilanne on se ettei mikään huvita. Väsähdän vain jos koitan mennä jonnekin. Tunteita on liikaa. En ole ikinä mennyt tällaiseen tilaan rakkauden takia.
- Anonyymi
Joskus käy niin, että motiivi jollekin sanomiselle kiinnostaa enemmän kuin se itse sanottu asia. Kiinnostaa miksi sanot noin, enemmän kuin se mitä sanot. Onko sulla joku tietty henkilö, jolla puhut vai ihanko yleisesti kaikille?
- Anonyymi
Huolehdi vain omista asioistasi 😊älä stressaa muiden asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222510Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101353Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491333- 971318
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621121Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911096Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035