Ja on tehny mieli kirjottaa tänne... mut koen sen vähän turhana oikean yhteyden sijasta nii en oo jaksanu.
Oon mä sua miettiny aika paljo
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeessa oot ja turha oli tuokin viestisi.
- Anonyymi
No onhan tämä oikeesti aika turhaa jos nyt miettii ihan rehellisesti.
- Anonyymi
Turhaahan tämä. mutta kiva, että mietit kuitenkin.
- Anonyymi
Mitäpä se miettiminen ketään lämmittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä se miettiminen ketään lämmittää.
Eihän se lämmitä, jos ei tiedä kuka. Mutta jos oikea henkilö miettii, sehän voi johtaa vaikka mihin. Ja se myös lämmittäisi, jos oikea miettisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se lämmitä, jos ei tiedä kuka. Mutta jos oikea henkilö miettii, sehän voi johtaa vaikka mihin. Ja se myös lämmittäisi, jos oikea miettisi.
Niinpä.
- Anonyymi
Ota sitten se oikea yhteys :)
- Anonyymi
Ottaisin jos voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin jos voisin.
Numeropalvelut auttavat sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Numeropalvelut auttavat sinua.
Sitä varten pitäisi varmaan tietää koko nimi ja asuinpaikkakunta...
- Anonyymi
Ei tää ole oikea yhteys. Mikset lue mun viestiä. No ei muuta heippa.
- Anonyymi
Kirjottaisin mielummin vihkoon kun tänne mun tunteistani.
- Anonyymi
Eiköhän hän kirjoittanut ihan omista tunteistaan...
- Anonyymi
Miksi et sitten laita viestiä?
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Naiselle. Mieheltä. T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle. Mieheltä. T: ap
Laita viestii mies irl
- Anonyymi
Ymmärrän ja tuo on hyvä ratkaisu sekä järkeen käypä. Kannattaa tehdä juuri niinkuin itsestä hyvältä ja oikealta tuntuu.
Elä nyt häädä mun ystäviä täältä🥺 rakas ystäväni tarviin paljon ystäviä😱✨🥂🥰 ne kaikki katoo.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Elä nyt häädä mun ystäviä täältä🥺 rakas ystäväni tarviin paljon ystäviä😱✨🥂🥰 ne kaikki katoo.
Pitää kunnioittaa toisen tahtoa. Niin se vaan menee. Ja hyväksyä se. Aloittaja tekee niinkuin parhaakseen katsoo.
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kunnioittaa toisen tahtoa. Niin se vaan menee. Ja hyväksyä se. Aloittaja tekee niinkuin parhaakseen katsoo.
Tottakai pitää mutta myös toistakin pitää kunnioittaa kuulla hänen mielipiteensä mutta kaikki ei välitä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tottakai pitää mutta myös toistakin pitää kunnioittaa kuulla hänen mielipiteensä mutta kaikki ei välitä.
Kukaan ei ole niin täydellinen, että voi korottaa itseään tuossa asiassa muiden yläpuolelle.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole niin täydellinen, että voi korottaa itseään tuossa asiassa muiden yläpuolelle.
Sinäkö korotat?
- Anonyymi
Kyllä sitä on tullut mietittyä. Mitäpä muuta sanomaan. Tuntuu aika tyhjältä.
- Anonyymi
Ottaisit yhteyttä, mutta et voi. Ja pidät tätä yhteyttä turhana oikean yhteyden sijaan, jota ei oo. Kuulostaa ihan mun elämältä.
- Anonyymi
Lohduttavaa kun on muitakin!
- Anonyymi
Tuskin oot miettinyt. Leikkinyt kyllä oot sitäkin enemmän senkin palsta pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555705Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752872Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella202095No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 191798
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5154881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy831152Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69986