Nyt mietin

Anonyymi

Oliko se vain kahvittelua vai oliko toiveissa enemmän? Jos oletkin jotain signaaleja yrittänyt antaa, järkeni kääntää kaiken neutraaliksi. Sydän ei silti ihan usko, vaikka pitäisi.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos tämä olisi minulle niin vastaan, että ensin pitää tutustua ja sitten vasta voi varmasti tietää omista tunteistaan ja jatkosta.

• Anonyymi

Mitäpä veikkaat

• Anonyymi

Pilaria on haaveissa tietysti.

• Anonyymi

Ei se koskaan ollut vain kahvittelua.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle(Naiselle): Ei ollut, mutta sanoit jotain joka käänsi asian niin, että olin luultavasti käsittänyt jotain väärin. Siksi peräännyin.
      Loput tiedot saa vain ottamalla yhteyttä numerooni. Täällä jaksa roikkua.

• Anonyymi

No mikähän se oli, mitä sanoin?olen aika ristiriitainen. Mutta mulla on periaatteeni ja ehdottomina niistä se , että en ryhdy kakkoseksi enkä harrasta yhden yön seisokkeja. Kaikki muu vakavampi tulee kyseeseen jos kemiat natsaa ja on Roihua!

• Anonyymi

Ei ollut vaan kahvittelua, vaan uskomaton tunnevyöry, jonka sait minussa aikaan. Haluaisin ymmärtää, miksi niin kävi, vaikkei edes tunnettu toisiamme. Siksi pitäisi tutustua paremmin, jos se edes auttaisi pääsemään tästä kaipuusta, joka sekoittaa koko elämän. En tiedä, mihin se tutustuminen johtaisi, mutta tahtoisin kaikista vaikeuksista huolimatta sen selvittää. Usko tai älä, mutta olet niin tärkeä minulle.

• Anonyymi

Miten kauan olette tunteneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kauan olette tunteneet?

Muutaman vuoden vähän paremmin.

• Anonyymi

Miten me tutustutaan sitten paremmin? Et juurikaan halua nähdä, etkä kirjoittele kanssani juuri mitään oikeassa elämässä. Eikä sua oikeastaan koskaan enää näe edes vahingossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman vuoden vähän paremmin.

Onko teillä jo ollut yhteistä sutinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten me tutustutaan sitten paremmin? Et juurikaan halua nähdä, etkä kirjoittele kanssani juuri mitään oikeassa elämässä. Eikä sua oikeastaan koskaan enää näe edes vahingossa.

Miksi luulet, etten haluaisi nähdä tai kirjoitella? Kokeilepa laittaa viestiä, niin saat kyllä vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä jo ollut yhteistä sutinaa?

Sellaista ei ole kyllä ollut.

• Anonyymi

Joko kävitte kahvilla vai vasta vaan ehdotus?

• Anonyymi

Erästä J miestä yritin joitain vuosia sitten iskeä, mutta hän oli juuri tuollainen. Ei tajunnut, tai sitten ei halunnut tajuta. Ai jai, sänkyyni vain olisin hänet kammennut : )

• Anonyymi

Tai sitten et itse ollutkaan tekojesi mittainen. Flirrtiä, mutta sitten sopivasti pakitusta kun oma viehätysvoima testattu. (ei välttämättä sinulle #

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      52
      5612
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      68
      2661
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1960
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      37
      1766
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1733
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1488
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1141
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1129
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      935
    Aihe