Oliko se vain kahvittelua vai oliko toiveissa enemmän? Jos oletkin jotain signaaleja yrittänyt antaa, järkeni kääntää kaiken neutraaliksi. Sydän ei silti ihan usko, vaikka pitäisi.
Nyt mietin
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tämä olisi minulle niin vastaan, että ensin pitää tutustua ja sitten vasta voi varmasti tietää omista tunteistaan ja jatkosta.
- Anonyymi
Mitäpä veikkaat
- Anonyymi
Pilaria on haaveissa tietysti.
- Anonyymi
Ei se koskaan ollut vain kahvittelua.
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle(Naiselle): Ei ollut, mutta sanoit jotain joka käänsi asian niin, että olin luultavasti käsittänyt jotain väärin. Siksi peräännyin.
Loput tiedot saa vain ottamalla yhteyttä numerooni. Täällä jaksa roikkua.- Anonyymi
No mikähän se oli, mitä sanoin?olen aika ristiriitainen. Mutta mulla on periaatteeni ja ehdottomina niistä se , että en ryhdy kakkoseksi enkä harrasta yhden yön seisokkeja. Kaikki muu vakavampi tulee kyseeseen jos kemiat natsaa ja on Roihua!
- Anonyymi
Ei ollut vaan kahvittelua, vaan uskomaton tunnevyöry, jonka sait minussa aikaan. Haluaisin ymmärtää, miksi niin kävi, vaikkei edes tunnettu toisiamme. Siksi pitäisi tutustua paremmin, jos se edes auttaisi pääsemään tästä kaipuusta, joka sekoittaa koko elämän. En tiedä, mihin se tutustuminen johtaisi, mutta tahtoisin kaikista vaikeuksista huolimatta sen selvittää. Usko tai älä, mutta olet niin tärkeä minulle.
- Anonyymi
Miten kauan olette tunteneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kauan olette tunteneet?
Muutaman vuoden vähän paremmin.
- Anonyymi
Miten me tutustutaan sitten paremmin? Et juurikaan halua nähdä, etkä kirjoittele kanssani juuri mitään oikeassa elämässä. Eikä sua oikeastaan koskaan enää näe edes vahingossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman vuoden vähän paremmin.
Onko teillä jo ollut yhteistä sutinaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten me tutustutaan sitten paremmin? Et juurikaan halua nähdä, etkä kirjoittele kanssani juuri mitään oikeassa elämässä. Eikä sua oikeastaan koskaan enää näe edes vahingossa.
Miksi luulet, etten haluaisi nähdä tai kirjoitella? Kokeilepa laittaa viestiä, niin saat kyllä vastauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä jo ollut yhteistä sutinaa?
Sellaista ei ole kyllä ollut.
- Anonyymi
Joko kävitte kahvilla vai vasta vaan ehdotus?
- Anonyymi
Erästä J miestä yritin joitain vuosia sitten iskeä, mutta hän oli juuri tuollainen. Ei tajunnut, tai sitten ei halunnut tajuta. Ai jai, sänkyyni vain olisin hänet kammennut : )
- Anonyymi
Tai sitten et itse ollutkaan tekojesi mittainen. Flirrtiä, mutta sitten sopivasti pakitusta kun oma viehätysvoima testattu. (ei välttämättä sinulle #
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935