Limalimo on ajettu Köpenpuarin lavalle ja aajuurety. Kaljoo konneeseen ja raketit Akonlahteen. Pizzoo kitusiin, muttei ykätä enneku loppiaisena limalimon takapenkille uuvenvuiden misun kanssa kihlausajelulla. Alko aukee jo ysiltä vejä pohjat ja tuu tänne kännäämään.
Vuosi vaihtuu rytinällä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Himoksella himotellaan. Köpessä limotellaan. Tule sinäkii ja pane uutenavuotena limalimon penkeillä rokin tahtiin. Varkauden asukasluku nousuun. Parhaasta panosta palkintona viikon ruuat Köpen puaarissa..
- Anonyymi
No jo on juntit vauhdissa?????!
- Anonyymi
Minö toivota kaikile Hyvöö uutta Vuotta 2020, lupaan ettei vahinkoja satu enöö ,ainakaan kaupoissa tai pöivökotien pihoilla. Repiköö köyhöy siitö ja limolla demarikulmalle,
- Anonyymi
Ja tämä unohtui :
Minö voisin soittaa skittaa ja raybanit pöössö jo s ei menö jördis taas kun kaupassa meni ,mutta on nyt ollut kovaa ,ei sottaa ,haiee kyllö ,mutta asiaan ,skittavirtuoosit lavalla kosunen jjjjaaaja minö tietty. Köyhöt kyyristyy kun van halen tulee repiköö siitö köyhöt. Limolla tultais patsaalle ja skitta lkatolla
XDXD
- Anonyymi
Älkää räkäkänniä ottako ja limusiini on vaan auto,kaverilla oli ihan omana ja olin kyydissä,ei se sen ihmeellisempää ollut. Baarikaappi oli ja hyvät värivalot. Sitä paitsi hirvee hinta tolla Varkauden limolla,maksaa toki verot ym ajelusta.
- Anonyymi
Limoja saa kymppitonnilla ja alle. Itse värjäsin sen punaiseksi ja kylkeen SDP, kansan asialla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828