Aamulla herätään sitten hyvin aikaisin. Voidaan leikkiä tätä leikkiän ihan niin kauan kun mielenterveytesi kestää 😂😜 älä sitten mene pähkinöiksi 🤣
Meillä on koko yö aikaa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mun mielenterveyteni kärsi. Olenhan pärjännyt semi selibaatissani jo 8vuotta.
- Anonyymi
Juho on nätti nimi....
- Anonyymi
Onhan se nätti nimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nätti nimi.
Jiin päältähän löytyy monta hyvää nimeä. Nättiä ja komiaa.
- Anonyymi
Kummankohan mielenterveys pettää? Älä unta nää.
Eikä susta ole edes herään aikaisin. - Anonyymi
Mä en millään tänään jaksa. Lähden nyt nukkumaan. Hiero sä ne pähkinät valmiiksi ja katellaan taas toisena päivänä, sitten ensi vuonna, mitä niistä saadaan irti. Ja mielenterveyteni on kestänyt ihan oikeita oikean elämän asioita jo aika paljon, joten se kestää nettileikit ihan varmasti. Mä en ole menossa rikki. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Toivottavasti sun pikku "pähkinät" kestää tän leikin.
- Anonyymi
Olisi harmillista jos kävisi jotain ikävää....
- Anonyymi
Jeeeeee!! Tuleeko susta sitte sellanen hassu kuolaava seko kun prakaat?
- Anonyymi
Etkä sitten luule, että tämä olisi multa. En ole hullu enkä humalassa. Ei ole multa. Ihan tästä sivusta vaan..
- Anonyymi
Mitä sitten? Mä oon sekä hullu että humalassa 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872