tai sitten teit sen tahallaan.
Senkin P kun käsitit minut väärin
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tehnyt tahallaan. Olin kahden vaiheilla ottaako hyvällä vai pahalla. Päädyin jälkimmäiseen, koske siltä se enemmän kuulosti. Öitä.
- Anonyymi
Olet kuitenkin väärä P mutta vastaan kuitenkin. Päättelit väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuitenkin väärä P mutta vastaan kuitenkin. Päättelit väärin.
Saatan ollakin väärä. Melko varmasti olen väärä. Mutta pieni mahdollisuus on olemassa, että olen ihan oikea sulle. Pahoittelut, että päättelin väärin. Väsymys, oli yö.
- Anonyymi
No kerro, mitä käsitin taas väärin? Käytöstäsikö? Tiedän et meet puihin, mut en jaksa sitä enää. Yritän ymmärtää ja ottaa kaiken vastaan. En vaan tiedä kauan enää jaksan kiusata itteäni. Saati, että jaksan sitä muilta.
- Anonyymi
Tää ei ollu sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ollu sulle.
Eikä tuo sulle. Piti vastata aloitukseen, v kun uskoin sua. Ai niin, mutta sekin kai sun aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tuo sulle. Piti vastata aloitukseen, v kun uskoin sua. Ai niin, mutta sekin kai sun aloitus.
Ei se oo mun alotus. Se on miehelle käsittääkseni se aloitus. Tämä on naiselle.
- Anonyymi
Tää on just niin tätä. Missään nimessä ikinä ongelma ei oo siellä toisessa päässä, ei himpuntipan vertaa.
Sanokaa ihmiset edes joskus tasan se mitä tarkoitatte ja tarkoittakaa se minkä sanotte. Ei tartte jälkeenpäin sit liikutella siitä että kuka ymmärsi ja mitä.
Tulee ihan hermopäänsärky tällaisesta jörnyilystä.- Anonyymi
Onko sinun pakko saada tietää kaikkien kirjoittajien jutuista kaikki pienetkin yksityiskohdat? Ja sitten suutut kun et saa niitä tietää? Oon aika varma ettei tää ollu ainakaa sulle.
- Anonyymi
Minkä hän käsitti väärin?
- Anonyymi
Tämä on provo jos et kerro oman nimesi ekaa kirjainta.
- Anonyymi
Ensimmäinen kirjain on J.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kirjain on J.
Ja mikä toinen? T. Nimimerk. sivullinen kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä toinen? T. Nimimerk. sivullinen kiinnostunut
En tiedä kuuluuko se sivullisille...
- Anonyymi
Tää aloitus ei multa. Tiedän, että eräs P satutti ja teki sen tahallaan. Syytä en tiedä.
- Anonyymi
Olen yksi P, enkä ole satuttanut ketään J: tä tahallani tai tietääkseni muutenkaan. Take it easy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi P, enkä ole satuttanut ketään J: tä tahallani tai tietääkseni muutenkaan. Take it easy!
En minä ole mikää jii.
- Anonyymi
Mikään aiempi tässä ketjussa ei sitten multa.
- Anonyymi
Ja kukas sinä sitten olet?
- Anonyymi
Virkistävää lukea näin tyhjentävää ja selkeää kommunikointia. Mitään ei jää arvailujen varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808