Niin että jos ette ole tienneet, Larry asuu ja on asunut jo pitkään tyttöystävänsä kanssa yhdessä.
Larry avoliitossa myös!
4
1102
Vastaukset
- Vaarallinen Nainen -81
Mulla ainakin on ollu Larryn kanssa juttua. Toivottavasti ei muilla oo ollu. Merkit on semmoset että saan kaapattua sen itelleni vielä. Mutta pelkään että jos onnistun sen erottaan siitä naisestaan niin sit se alkaa elämään sinkkuelämää eikä oo mun kans kuin hetken :(
- on..
sulla kanssa vilkas mielikuvitus.. muka juttua. ja HAH.
- niii
on.. kirjoitti:
sulla kanssa vilkas mielikuvitus.. muka juttua. ja HAH.
ai muka juttua naisen kans.. se on vaan miesten kans ja sillä siisti!!
toi joku lärry on homo ja se laulaja on maaaaaaiiiilmaaan eniten homo!!!!!! toisena tulee antti peräruiskutuikkelipuikkeli
- pinkki
ja se on ollu pari vuotta sen kanssa jo, itseasiassa n.3 jo. olen tavannut molemmat. net eros n.1kk sit mutta jatko seuraavana päivänä. tää on faktaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840