Eli minulla todettu tuo IBS. vuosia sitten mutta vielä kysymys kohtalotovereille kun olin tässä pitkään melko hyvässä kunnossa kyllähän niitä kipuja oli jos söi vähän"vierestä' mutta jotenkin nyt muuttunut nuo kipuilut : alavatsassa kramppeja usein on oksettava olo aamulla välillä sattuu myös selän puolelta vatsa nyt usein kovalla saa ponnistaa vaikka kuinka ei silti meinaa toimia olen ihan masentunut!!! Vielä sellainen että vaikuttaako muilla tämä pirullinen tauti myös virtsaamisen.Lääkäri sanoo että pitää vain oppia elämään tämän kanssa mutta usko alkaa loppua.Voisiko joku ystävällisesti vastata pian ja kertoa omista kokemuksista jos saisin vähän vertaistukea vaikka kauan tätä ollutkin niin nyt jotenkin mieli on mennyt ihan pohjille, kun oli tuo joulukinkku... Kiitos!!
Vatsa kivut ärtynyt suoli
Anonyymi
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944