Mitä mies sun ystävät ajattelee tästä tilanteesta? Ei varmaan mitään hyvää....
Olisi kiva tietäå
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole nainen. On turha syyllistää ketään muuta omista teoista.
- Anonyymi
Vain teinari nari narit elää ystävien mielipiteiden mukaista elämää
Ystävät valitsee seurustelukumppanit , ammatin, kodin, määrää koska lapset tehdään, meettekö kihloihin vai ette,
Se on niin tärkeää teinarille miellyttää ystäviä- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä mitä he ajattelevat tästä. Yleisesti ottaen ovat varmaankin aina onnellisia puolestani kun minä olen onnellinen.
- Anonyymi
Naisena olen tässä iässä enemmän jo huolissani mitä lapseni ajattelee uudesta ukostani kuin mitä ystävät. Ystävillä on oma elämä ja perhe. Ei ne jaksa kiinnostua kuin siitä
- Anonyymi
Höpö!
- Anonyymi
Mitä mun ystävät ajattelisi tilanteesta? Kun moni ei edes tiedä mun tilanteesta mitään.
- Anonyymi
Se on ihan normaalia, ett eksästä tulee ystävä, varsinkin vanhemmalla iällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan normaalia, ett eksästä tulee ystävä, varsinkin vanhemmalla iällä.
Jaa ei mulla ole exät ystävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei mulla ole exät ystävinä.
Yhteisten lasten takia joidenkin on pakko olla ystäviä exän kanssa, vähintään ystävälliset välit on kaikkien kannalta järkevää säilyttää.
- Anonyymi
Oon kyllä nainen mutta vastaan Silti eikait nyt kukaan tämmöistä kerro ystävilleen 😂 Minun ystävät ainakin pitäisi varmaan ihan hulluna naurasivat päin naamaa 😂
- Anonyymi
Minä olen kertonut hyvälle ystävälleni, että käyn täällä palstalla. 😅 Tiesin, että hän on sellainen joka suhtautuu asiaan hyvin eikä tuomitse. Nainen sivusta.
- Anonyymi
En olenkertonut kenellekkään yhtään mitään. Enkä sitä aio tehdäkkään..
M - Anonyymi
Mitä ajattelemista siinä heillä on? Kai täällä saa vielä elää oman tahtonsa mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750