noita ”paljastavia” viestejä sinusta kirjoittele. Tiedoksi..
Mietityttää tosin, aluksi olit niinkuin..olisit hän.
Sitten jutut muuttuivat täysin? Mitä niillä halusit viestiä kaikille/minulle?
Ja minä en sitten täällä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En olettanutkaan, että "paljastavat" olisi sulta. En muuttunut. Joku muu muuttui.
- Anonyymi
Ai minäkö? En tiennyt miten päin olisin ollut
- Anonyymi
Mitä sä yrität? Tuhota mut henkisesti vai? Painutko vaikka pois! Pakko täällä käydä ja seurailla mitä pa*kaa taas kirjoitellaan.
- Anonyymi
En ihastuksestani sinuun aio kertoa edes hoitavalle taholle. Se jää omaan päähäni
- Anonyymi
En tiedä kuka. Mutta Kyllä se olit sinä olen aika varma.Kuka muukaan se olisi. Ja viimeinen usko mennyt sinun touhuihin.
- Anonyymi
Mitäkö viestin? No vihaa, vihaa ja vihaa, tietysti. 😈
- Anonyymi
Miksi???
- Anonyymi
Hyvä sitten. Sait pelkään minut pelkäämään. Kiitos siitä. Hyvää loppuvuotta ja jne.. mä tämmöisen takia ketään vihaa. Mulla kuitenkin paljon suurempia murheita oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Voisitko jo lopettaa? Sivusta.
- Anonyymi
Tiedoksi sulle nainen. En ole tehnyt aloituksia, joitain olen kyllä kommentoinut. Mitään ilkeää en koskaan kirjoita.
- Anonyymi
Paras vitsi moneen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293