Voe mahoton
Millonnikkaan ne Valtimon omat sivut oikkoon aukiaapi? Myö ollaan jo usseemman vuuen oottettuna ommii sivvui tälle saetille. Oon ihan kyllästyny kun pittee aena kirjottee Nurmeksen alle kaek Valtimonni jutut. Pohjos-Karjalloo se Valtimoki kuitessii on.
Valtimolle omat sivut ja sassiin
23
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niitä tule, mutta valtimo mahtuu hyvin suuren nurmeksen syleilyyn :)
- Anonyymi
Valtimon paras huoltomies on jukka,sillä hän on aina avulias ja ystävällinen,joka paikan remonttimies,joka tulee aina hätiin kun tarve on ja pitää myös pihat siistinä puhumattakaan linnuista ja eläimistä niitä unohtamatta.
- Anonyymi
Hoitaako myös rouvien muut "tarpeet"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitaako myös rouvien muut "tarpeet"?
Kyllä sunkin rouvan tarpeet,kun olet itse muualla
- Anonyymi
Valtimo on velaton, hoitanu taloutensa erittäin hyvin. Jos valtimo katkee.....se on hengen menoo.
- Anonyymi
Ennen velaton, nyt sielläkin velat on.. Säästäminen onkin tärkeää. Laitetaan jokainen euro talteen, eikä varsinkaan törsätä turhuuksiin.
- Anonyymi
Turha mollata, valtimolla asuu onnellinen kansa. Palvelut toki jo pakko hakee Nurmeksesta,
- Anonyymi
Valtimo kuuluu nyt nurmekseen 💪
Uudesta Nurmeksen kaupungista tulee Asko Saatsin mielestä taloudellisesti vahva.
Nurmeksen ja Valtimon kuntaliitos on vuoden vaihtuessa totta. Kuntaliitoksen myötä Nurmeksesta tulee lähes kymmenentuhannen asukkaan kaupunki Ylä-Karjalaan.
Nurmeksesta ja Valtimosta yksi kaupunki 🎆🎇🎉🍸🍺🍻- Anonyymi
Jep, ja nimeksi Nurtimo tai Valmes. Siirretään palvelut Rovaniemelle, niin on valtimolaisilla lyhyempi asiointimatka kuin nurmeslaisilla (otetaan huomioon myös nurmekselaiset).
- Anonyymi
Ainoa Suomessa tämän vuoden vaihteessa tehty kuntaliitos tapahtui Nurmeksen ja Valtimon kesken. Eipä paljon valtakunnallisissa tiedoitusvälineissä noteerattu syrjäkylien harvinaista tapahtumaa, mutta viherpiipertäjän häistä tuli joka tuutista.
- Anonyymi
Mikä on seuraava kylä minkä Nurmes nielaisee? Lieska ei hyvä, väriä liikaa ja kävelevät liikaa takajaloilla, suupielet vaahdossa.
- Anonyymi
Mitä hyvää nyt yhdistymisessä on. Nyt vaan nousee vesimaksut valtimon kunnan tasolle. Ei missään tapauksessa toisinpäin. Köyhempi kukkaro minulla edespäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyvää nyt yhdistymisessä on. Nyt vaan nousee vesimaksut valtimon kunnan tasolle. Ei missään tapauksessa toisinpäin. Köyhempi kukkaro minulla edespäin.
Mene töihin,jos rahat ei riitä laskuihin ja maksuihin äläkä valita onneton Imbesilli Imbesilliteetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin,jos rahat ei riitä laskuihin ja maksuihin äläkä valita onneton Imbesilli Imbesilliteetti.
Olen vakituisessa työssä ollut yli kymmenen vuotta. On se euro tai kymmen tulotasostani pois joka kuukausi. Palkka n.32-35tuhatta vuodessa riippuen lisistä. Mitenkä sinulla? Joka haukuit imbesilliksi.
- Anonyymi
Karhunpään kyläyhteisö hakee itsenäisyyttä ja eroaa suomesta.
- Anonyymi
Valtimo on 1.1.2020 alkaen Nurmeksen sivukylä ja nyt voitte keskustella täällä.
- Anonyymi
Sivukyläkö?
Minusta aivan päinvastoin.
- Anonyymi
outokumpu
Ilomantsi
polvijärvi jne...... - Anonyymi
Nurmeksessa veroäyri nousee ja Valtimolla vesikasku laskee.
- Anonyymi
Nurmes voitti sai lisää asukkaita.Valtimo hävisi.(vai hävisikö?)
- Anonyymi
Mikä mikä maailma
- Anonyymi
Valtimon talonmies jukka eduskuntaan on paras talonmies ja uskaltaa sanoa ja vittuilla myös tietyille vuokralaisille,että te ette ole maailman napoja täällä ja samat säännöt koskee teitäkkin.
- Anonyymi
Valtimo nousuun!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760