Erositko kirkosta Päivi Räsäsen vuoksi?

Anonyymi

Radiossa kerrottiin mikä olet, kuulut ihmisryhmään maalittajat. Tulevaisuudessa maalittaminen on rikos ja laki tulee voimaan sinun ja kaltaistesi takia.

31

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeudessa onneksi sinua fiksummat ihmiset arvioivat onko kyse maalittamisesta vai ei.

      Kun tuomitaan maalittamisesta, rangaistaan vain ääliömäisimpiä. Kuulutko joukkoon?

    • Anonyymi

      Kyllä on lapsellisia aikuisia jos toisen mielipiteen vuoksi eroaa kirkosta. Ihan sama se on miehillä kun naapuri vaihtaa autoa pitää ostaa itselle hienompi.

      • Anonyymi

        Tai vaihtaa akkaa naapuri, niin pitää kans.


    • Anonyymi

      Tuolla logiikalla Päivi Räsänenkin harjoittaa maalittamista uhkaillessaan julkisesti arkkipiispa Tapio Luomalle eroavansa kirkosta.

      • Anonyymi

        Kiusaajiahan nämä ovat, tervo etunenässä.


    • Anonyymi

      Kirkkoväen pillitys alkaa jo saada koomisia piirteitä, kuten aloituksesta voimme havaita.

    • Päkä maalitti tehokkaasti vähemmistöä.

      Tästä tuplarangaistus olisi paikallaan telaketjulesbojen narttuna naisvankilassa.

      • Anonyymi

        Vähemmistöt haluavat tuhota kaiken mikä enemmistölle on arvokasta, siksi pelkään vähemmistöjen puolesta. Kun tulee seuraava poikkeustila, sodan tai jonkun muun syyn takia. Tulee vastaisku. Viha kohdistetaan heihin.
        Ei ole kauaa kun kaikki homot meinattiin tappaa, ja ei mene kauaa kun on taas sama edessä. Enemmistöä ei kannata suututtaa.


      • Asiaton seksuaalista väkivaltaa sisältävä kommentti ilmoitettu ylläpidolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmistöt haluavat tuhota kaiken mikä enemmistölle on arvokasta, siksi pelkään vähemmistöjen puolesta. Kun tulee seuraava poikkeustila, sodan tai jonkun muun syyn takia. Tulee vastaisku. Viha kohdistetaan heihin.
        Ei ole kauaa kun kaikki homot meinattiin tappaa, ja ei mene kauaa kun on taas sama edessä. Enemmistöä ei kannata suututtaa.

        Mielestäsi siis esimerkiksi mustia orjia ei olisi koskaan pitänyt vapauttaa heidän suojelemisekseen valkoisen enemmistön vihalta?


      • Musti.Hintikka kirjoitti:

        Asiaton seksuaalista väkivaltaa sisältävä kommentti ilmoitettu ylläpidolle.

        Toi oli ihan oikeasti hauska.


    • Räsänen tosin lausui vain evlut kirkon virallisen kannan. Sen saman, jonka kirkon edustaja on kertonut lakivaliokunnalle.

      Ja ei, Räsänen ei ole syy erota kirkosta. Tuo virallinen kanta on. Tosin sekin nousee Raamatusta -- mikä on syy miettiä uskooko koko kirjaan.

      • Anonyymi

        Ei kirjaan uskominen monellakaan ole syy kuulua kirkkoon, vaan perinteet. Ristiäiset, rippikoulu, häät ja hautajaiset kristillisin menoin. Se on osa meidän kulttuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kirjaan uskominen monellakaan ole syy kuulua kirkkoon, vaan perinteet. Ristiäiset, rippikoulu, häät ja hautajaiset kristillisin menoin. Se on osa meidän kulttuuria.

        Onko kiva tukea Lähi-idästä väkisin meille tuotua "kulttuuria" eli kristinuskon taikamenoja? Aidosti suomalaiset perinteet kunniaan, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva tukea Lähi-idästä väkisin meille tuotua "kulttuuria" eli kristinuskon taikamenoja? Aidosti suomalaiset perinteet kunniaan, sanon minä.

        Ensimmäiset löydökset Kristinuskosta Suomessa ovat 900 luvulta, tai Suomeahan ei silloin ollut mutta ihmisiä tällä alueella oli noin 200 000. Kyllä Kristinusko on käytännössä koko historian mittainen. Eikä tääällä ole keksitty yhtään uskontoa, myös vanhemmat uskonnot ovat muualta tulleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiset löydökset Kristinuskosta Suomessa ovat 900 luvulta, tai Suomeahan ei silloin ollut mutta ihmisiä tällä alueella oli noin 200 000. Kyllä Kristinusko on käytännössä koko historian mittainen. Eikä tääällä ole keksitty yhtään uskontoa, myös vanhemmat uskonnot ovat muualta tulleita.

        Siispä hylätään ne muutkin tuontiuskonnot!


    • Anonyymi

      Erosin ja ilmoitin asiasta Räsäselle kansanedustajan sähköpostiin.

      • Anonyymi

        Jos jaksat niin kerrotko mikä Räsäsen kommentti oli se joka sai sinut eroamaan kirkosta?


      • Anonyymi

        Jos haluaa orjailla jonkun mielipiteen takia (puolesta tai vastaan), niin ansaitsee orjan osan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa orjailla jonkun mielipiteen takia (puolesta tai vastaan), niin ansaitsee orjan osan.

        Sellaista se on, uskovaisen elämä.


    • Shalom https: //www.youtube.com /watch?v=gzssfbxkJMg

    • Anonyymi

      Homo ei kestä totuutta.Hyvä Päivi
      olet paras.

    • Anonyymi

      En, vaan itseni, läheisteni ja yleisinhimillisyyden vuoksi.

    • Anonyymi

      Jokainen voi erota kirkosta ja kertoa syyksi vain arkkipiispa Luoman liian liberaaliuden. Eikä se ole maalittamista, ei sinne päinkään.

    • Anonyymi

      Päivi on suomen antikristus
      Hän on saanut ihmisiä eroamaan kirkosta enemmän kuin kukaan koskaan suomessa

      • Anonyymi

        Moni on vauvana liitetty kirkkoon toisten tahdosta. Ei ihme että erotaan aikuisena, kun ei enää olla kirkon opetuksen linjoilla, on tullut oma päättely kyky asioihin.

        eräs 70-luvulla eronnut.


    • Ehkäpä ainakin välillisesti Päivi Räsänen vaikutti kirkostaeroamiseeni?
      Lokakuussa 2010 oli telkkarissa ns. Homoilta. Päivi Räsänen oli ainoa tosi oikea kristitty, joka puolusti terveitä elämänarvoja ohjelmassa. Lähetin vaimoni kanssa myös rohkaisua sähköpostilla Päivi Räsäselle Eduskuntaan. Hän joutui vainon ja ns. maalittamisen kohteeksi...

      Marraskuun 2010 Turun Kirkolliskokous hyväksyi homorukoukset. Luin siitä Kotimaalehdessä Jyväskylän kaupunginkirjastoissa. Marssin lähes siltä istumalta Jyväskylän kirkkoherranvirastoon, tosin ilman tunnekuohuja. (Ratkaisu oli jo pitkään kypsynyt mielessäni.)

      Ystävälliselle virkailijalle ilmoitin omantunnonsyistä eroavani evlut kirkosta. Ystävällisesti toivotamme toisillemme hyvää adventtiaikaa. Ratkaisusta olin surullinen, mutta myös helpottunut...!

      • Anonyymi

        Periaatteessa jos eroaa Päivin takia eroaa homojen takia. Onko tämä merkki että he ovat oikeasti pimeyden lähettiläitä? Omasta mielestäni näin ei ole.

        Itse olen vielä kirkossa ja ainoan kerran olen meinannut erota kun alkoivat majoittamaan pakolaisia. Se oli vastoin lakeja ja "rahoittajien" mielipiteitä.


    • Anonyymi

      En eronnut Päivin vuoksi kirkosta, vaan sen takia että kirkko ei noudata enää alkuperäistä tarkoitustaan.

    • Joutuuko maalarit heti kiirastuleen?
      Entä Panu-tyttö?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe