Radiossa kerrottiin mikä olet, kuulut ihmisryhmään maalittajat. Tulevaisuudessa maalittaminen on rikos ja laki tulee voimaan sinun ja kaltaistesi takia.
Erositko kirkosta Päivi Räsäsen vuoksi?
31
64
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeudessa onneksi sinua fiksummat ihmiset arvioivat onko kyse maalittamisesta vai ei.
Kun tuomitaan maalittamisesta, rangaistaan vain ääliömäisimpiä. Kuulutko joukkoon? - Anonyymi
Kyllä on lapsellisia aikuisia jos toisen mielipiteen vuoksi eroaa kirkosta. Ihan sama se on miehillä kun naapuri vaihtaa autoa pitää ostaa itselle hienompi.
- Anonyymi
Tai vaihtaa akkaa naapuri, niin pitää kans.
- Anonyymi
Tuolla logiikalla Päivi Räsänenkin harjoittaa maalittamista uhkaillessaan julkisesti arkkipiispa Tapio Luomalle eroavansa kirkosta.
- Anonyymi
Kiusaajiahan nämä ovat, tervo etunenässä.
- Anonyymi
Kirkkoväen pillitys alkaa jo saada koomisia piirteitä, kuten aloituksesta voimme havaita.
Päkä maalitti tehokkaasti vähemmistöä.
Tästä tuplarangaistus olisi paikallaan telaketjulesbojen narttuna naisvankilassa.- Anonyymi
Vähemmistöt haluavat tuhota kaiken mikä enemmistölle on arvokasta, siksi pelkään vähemmistöjen puolesta. Kun tulee seuraava poikkeustila, sodan tai jonkun muun syyn takia. Tulee vastaisku. Viha kohdistetaan heihin.
Ei ole kauaa kun kaikki homot meinattiin tappaa, ja ei mene kauaa kun on taas sama edessä. Enemmistöä ei kannata suututtaa. Anonyymi kirjoitti:
Vähemmistöt haluavat tuhota kaiken mikä enemmistölle on arvokasta, siksi pelkään vähemmistöjen puolesta. Kun tulee seuraava poikkeustila, sodan tai jonkun muun syyn takia. Tulee vastaisku. Viha kohdistetaan heihin.
Ei ole kauaa kun kaikki homot meinattiin tappaa, ja ei mene kauaa kun on taas sama edessä. Enemmistöä ei kannata suututtaa.Mielestäsi siis esimerkiksi mustia orjia ei olisi koskaan pitänyt vapauttaa heidän suojelemisekseen valkoisen enemmistön vihalta?
Musti.Hintikka kirjoitti:
Asiaton seksuaalista väkivaltaa sisältävä kommentti ilmoitettu ylläpidolle.
Toi oli ihan oikeasti hauska.
Räsänen tosin lausui vain evlut kirkon virallisen kannan. Sen saman, jonka kirkon edustaja on kertonut lakivaliokunnalle.
Ja ei, Räsänen ei ole syy erota kirkosta. Tuo virallinen kanta on. Tosin sekin nousee Raamatusta -- mikä on syy miettiä uskooko koko kirjaan.- Anonyymi
Ei kirjaan uskominen monellakaan ole syy kuulua kirkkoon, vaan perinteet. Ristiäiset, rippikoulu, häät ja hautajaiset kristillisin menoin. Se on osa meidän kulttuuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjaan uskominen monellakaan ole syy kuulua kirkkoon, vaan perinteet. Ristiäiset, rippikoulu, häät ja hautajaiset kristillisin menoin. Se on osa meidän kulttuuria.
Onko kiva tukea Lähi-idästä väkisin meille tuotua "kulttuuria" eli kristinuskon taikamenoja? Aidosti suomalaiset perinteet kunniaan, sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kiva tukea Lähi-idästä väkisin meille tuotua "kulttuuria" eli kristinuskon taikamenoja? Aidosti suomalaiset perinteet kunniaan, sanon minä.
Ensimmäiset löydökset Kristinuskosta Suomessa ovat 900 luvulta, tai Suomeahan ei silloin ollut mutta ihmisiä tällä alueella oli noin 200 000. Kyllä Kristinusko on käytännössä koko historian mittainen. Eikä tääällä ole keksitty yhtään uskontoa, myös vanhemmat uskonnot ovat muualta tulleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäiset löydökset Kristinuskosta Suomessa ovat 900 luvulta, tai Suomeahan ei silloin ollut mutta ihmisiä tällä alueella oli noin 200 000. Kyllä Kristinusko on käytännössä koko historian mittainen. Eikä tääällä ole keksitty yhtään uskontoa, myös vanhemmat uskonnot ovat muualta tulleita.
Siispä hylätään ne muutkin tuontiuskonnot!
- Anonyymi
Erosin ja ilmoitin asiasta Räsäselle kansanedustajan sähköpostiin.
- Anonyymi
Jos jaksat niin kerrotko mikä Räsäsen kommentti oli se joka sai sinut eroamaan kirkosta?
- Anonyymi
Jos haluaa orjailla jonkun mielipiteen takia (puolesta tai vastaan), niin ansaitsee orjan osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa orjailla jonkun mielipiteen takia (puolesta tai vastaan), niin ansaitsee orjan osan.
Sellaista se on, uskovaisen elämä.
Shalom https: //www.youtube.com /watch?v=gzssfbxkJMg
- Anonyymi
Homo ei kestä totuutta.Hyvä Päivi
olet paras. - Anonyymi
En, vaan itseni, läheisteni ja yleisinhimillisyyden vuoksi.
- Anonyymi
Jokainen voi erota kirkosta ja kertoa syyksi vain arkkipiispa Luoman liian liberaaliuden. Eikä se ole maalittamista, ei sinne päinkään.
- Anonyymi
Päivi on suomen antikristus
Hän on saanut ihmisiä eroamaan kirkosta enemmän kuin kukaan koskaan suomessa- Anonyymi
Moni on vauvana liitetty kirkkoon toisten tahdosta. Ei ihme että erotaan aikuisena, kun ei enää olla kirkon opetuksen linjoilla, on tullut oma päättely kyky asioihin.
eräs 70-luvulla eronnut.
Ehkäpä ainakin välillisesti Päivi Räsänen vaikutti kirkostaeroamiseeni?
Lokakuussa 2010 oli telkkarissa ns. Homoilta. Päivi Räsänen oli ainoa tosi oikea kristitty, joka puolusti terveitä elämänarvoja ohjelmassa. Lähetin vaimoni kanssa myös rohkaisua sähköpostilla Päivi Räsäselle Eduskuntaan. Hän joutui vainon ja ns. maalittamisen kohteeksi...
Marraskuun 2010 Turun Kirkolliskokous hyväksyi homorukoukset. Luin siitä Kotimaalehdessä Jyväskylän kaupunginkirjastoissa. Marssin lähes siltä istumalta Jyväskylän kirkkoherranvirastoon, tosin ilman tunnekuohuja. (Ratkaisu oli jo pitkään kypsynyt mielessäni.)
Ystävälliselle virkailijalle ilmoitin omantunnonsyistä eroavani evlut kirkosta. Ystävällisesti toivotamme toisillemme hyvää adventtiaikaa. Ratkaisusta olin surullinen, mutta myös helpottunut...!- Anonyymi
Periaatteessa jos eroaa Päivin takia eroaa homojen takia. Onko tämä merkki että he ovat oikeasti pimeyden lähettiläitä? Omasta mielestäni näin ei ole.
Itse olen vielä kirkossa ja ainoan kerran olen meinannut erota kun alkoivat majoittamaan pakolaisia. Se oli vastoin lakeja ja "rahoittajien" mielipiteitä.
- Anonyymi
En eronnut Päivin vuoksi kirkosta, vaan sen takia että kirkko ei noudata enää alkuperäistä tarkoitustaan.
Joutuuko maalarit heti kiirastuleen?
Entä Panu-tyttö?- Anonyymi
Päivi Räsäsen toiminta ei auta ketään ihmistä tulemaan uskoon, vaikka saakin ihmiset pysymään kirkossa. Näissä parissa linkissä on kirjoitettuna sanoma, jonka kautta uskovaiset ovat eronneet kirkosta lähes massoittain:
http://Jeesus-on-Herra.com/ei-uskoville/
http://Jeesus-on-Herra.com/kertomuksia_uskosta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778