Olen 16v poika. Vanhempani ovat outoja ja he haluavat minun taas pysyvän kotona heidän kanssaan. Kaverit ovat juhlimassa ja pitävät hauskaa sillä aikaa kun oleskelen kotona tylsistyneenä. Vanhempani pitävät muutenkin kavereiden kanssa olemista jotenkin negatiivisena asiana ja kun lähden jonnekkin he yrittävät saada minut nopeasti takaisin kotiin.
Onko muiden perheissä tällaista?
Tylsä uusivuosi
Anonyymi
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
No niin meidänkin poika oli meidän kanssa sun ikäsenä. Kävi niin että naapurin isäntä oli juottanut hänet änkyräkänniin. Vaikka olimme kimpassa, emme huomanneet. Vasta se känni näkyi käytöksessä.
Ei siitä sen kummempaa, edettiin sovussa. Itse otin kuoharia, silloin vielä jaksoi bailata, nyt ei jaksa lähteä kylille enää yömyöhällä.
Kyllä sä olet ihan kelpo vanhempien huomassa,
Onnekasta vuotta 2020. Moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979