Olen 16v poika. Vanhempani ovat outoja ja he haluavat minun taas pysyvän kotona heidän kanssaan. Kaverit ovat juhlimassa ja pitävät hauskaa sillä aikaa kun oleskelen kotona tylsistyneenä. Vanhempani pitävät muutenkin kavereiden kanssa olemista jotenkin negatiivisena asiana ja kun lähden jonnekkin he yrittävät saada minut nopeasti takaisin kotiin.
Onko muiden perheissä tällaista?
Tylsä uusivuosi
Anonyymi
1
149
Vastaukset
- Anonyymi
No niin meidänkin poika oli meidän kanssa sun ikäsenä. Kävi niin että naapurin isäntä oli juottanut hänet änkyräkänniin. Vaikka olimme kimpassa, emme huomanneet. Vasta se känni näkyi käytöksessä.
Ei siitä sen kummempaa, edettiin sovussa. Itse otin kuoharia, silloin vielä jaksoi bailata, nyt ei jaksa lähteä kylille enää yömyöhällä.
Kyllä sä olet ihan kelpo vanhempien huomassa,
Onnekasta vuotta 2020. Moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927