Olen 16v poika. Vanhempani ovat outoja ja he haluavat minun taas pysyvän kotona heidän kanssaan. Kaverit ovat juhlimassa ja pitävät hauskaa sillä aikaa kun oleskelen kotona tylsistyneenä. Vanhempani pitävät muutenkin kavereiden kanssa olemista jotenkin negatiivisena asiana ja kun lähden jonnekkin he yrittävät saada minut nopeasti takaisin kotiin.
Onko muiden perheissä tällaista?
Tylsä uusivuosi
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
No niin meidänkin poika oli meidän kanssa sun ikäsenä. Kävi niin että naapurin isäntä oli juottanut hänet änkyräkänniin. Vaikka olimme kimpassa, emme huomanneet. Vasta se känni näkyi käytöksessä.
Ei siitä sen kummempaa, edettiin sovussa. Itse otin kuoharia, silloin vielä jaksoi bailata, nyt ei jaksa lähteä kylille enää yömyöhällä.
Kyllä sä olet ihan kelpo vanhempien huomassa,
Onnekasta vuotta 2020. Moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264888- 504348
- 683923
- 513266
- 513094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552942Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262736- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422465