nautin kun ei tarvitse pakon edessä juhlia. Miksi pitäisi olla iloinen jos ei ole?
Ihanaa olla kotona
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitpä olisi pakko tehdä? Mennä baariin ja juoda tanssia miesten sylissä?
Valitsen koti-illan. En ole baari rellestäjä.- Anonyymi
Silti hyvillä mielin, en surullinen, en pettynyt enkä katkera. Elämä on valintoja täynnä, nyt valitsen olla kotona. Jos olisi mies vieressä kenen kanssa viettää uutta vuotta niin tehtäisiin siitä sitten meidän näköinen yhdessä valikoiden. Nyt olen valintani itsenäisenä naisena tehnyt näin.
Hyvää uutta vuotta 2020 palstalaisille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti hyvillä mielin, en surullinen, en pettynyt enkä katkera. Elämä on valintoja täynnä, nyt valitsen olla kotona. Jos olisi mies vieressä kenen kanssa viettää uutta vuotta niin tehtäisiin siitä sitten meidän näköinen yhdessä valikoiden. Nyt olen valintani itsenäisenä naisena tehnyt näin.
Hyvää uutta vuotta 2020 palstalaisille!Samat sanat paitsi oispa nainen jonka kanssa tehdä uudesta vuodesta meidän näköinen.
- Anonyymi
Rällästäminen P**rseestä samoin juominen. Tykkään olla kotona viettää rauhassa . En tykkää kyllä koko juhlasta , ihottava.
- Anonyymi
Samoin kans ajattelen. Käyn vain puolen yön aikaan katsomassa, kun muut ampuvat raketteja ja sit päätä tyynyyn. Ja nauttimaan uuden vuoden ensi unia 😩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362