Minulla ei ole enää numeroasi tallessa, toivottavasti sinulla on. En tahallani kadottanut, puhelimen vaihdon yhteydessä vaan unohdin kopioida.
Soita, oikeasti :) Ystäviähän me ollaan, joten voit hyvin soittaa uudenvuoden toivotukset. Numeroni on ihan sama mitä vuosikymmen sitten
Naiselta miehelle menee
Soita minulle
17
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tekstarinkin voi laittaa. Itse asiassa minulla ON ikävä sinua.
- Anonyymi
Ei mulla ole sitä numeroa enää. Mullakin on mennyt kaikki numerot hukkaan. :/
Mieheltä, naiselle - Anonyymi
Millä kirjaimella mies alkaa?
- Anonyymi
J-kirjaimella alkaa hänen kaunis etunimensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J-kirjaimella alkaa hänen kaunis etunimensä
Milloin olette nähneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin olette nähneet?
Siitä on tosiaan aikaa yli vuosikymmenen verran :) Mutta on mies, jota en ikinä unohda eli erityistapaus. Yksi vuosikymmen sinne tänne ei tunnu missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on tosiaan aikaa yli vuosikymmenen verran :) Mutta on mies, jota en ikinä unohda eli erityistapaus. Yksi vuosikymmen sinne tänne ei tunnu missään
Lisäys: mitään fyysistä kanssakäymistä ei ollut ikinä. Tai no, ehkä kerran kännissä ihan vähän kosketeltiin , mutta sitä ei lasketa kun kuului asiaan
- Anonyymi
Millä nimellä sinun nimesi alkaa?
- Anonyymi
Nimeni alkaa vokaalilla, joka ei ole A.
- Anonyymi
Samalla kuin ennenkin. Viisi kirjainta, joista kolme konsonantteja
- Anonyymi
Hyvän uuden vuoden tekstarin voi kyllä ihan rohkeasti laittaa ihan kelle vaan, jonka on joskus tuntenut :)
- Anonyymi
Oooww.. unohtuko dildo????
Ei hätää jos jääkapista löytyy rindet NAKKI.
Ps. Älä lässytä.- Anonyymi
Mitä tarkoittaa rindet? Ei ole suomea, voisitko kertoa ihan suomen kielisen synonyymin , kun en valitettavasti ymmärrä sanaa
- Anonyymi
Täällä on joku ihme villitys oletuksena, että muka kaikki ymmärtäis jotain hemmetin etelän slangia ja tarkoitan etelällä kaikkea Kokkolan eteläpuolella olevaa eili maame suurin piirtein keskikohdasta alaspäin sijaitsevaa toimintaa, En siis asustele Kokkolan eteläpuolella, joten käyttämäsi sanasto on minulle outoa
- Anonyymi
Valitettavasti myös alatyylin elämänkouluhenkilöitä näyttää olevan paikalla eli ihan tarkennuksena: jos olet yksinkertainen henkilö jostain pääkaupunkiseudulta ja käytät suomen kielen sijaan alatyylijn slangia, olisitko ystävällinen ja pidättäytyisit vastaamasta.
- Anonyymi
Mullakin on vaihtunut moni juttu. Ei kai se mitään haittaa. Monet hakee uusia juttuja.
- Anonyymi
Laitoin muuta kautta uuden vuoden terveiset ja sain vastauksenkin. Puhelinnumerokin on nyt, joten ei huolta.
ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226