Soita minulle

Anonyymi

Minulla ei ole enää numeroasi tallessa, toivottavasti sinulla on. En tahallani kadottanut, puhelimen vaihdon yhteydessä vaan unohdin kopioida.

Soita, oikeasti :) Ystäviähän me ollaan, joten voit hyvin soittaa uudenvuoden toivotukset. Numeroni on ihan sama mitä vuosikymmen sitten

Naiselta miehelle menee

17

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekstarinkin voi laittaa. Itse asiassa minulla ON ikävä sinua.

• Anonyymi

Ei mulla ole sitä numeroa enää. Mullakin on mennyt kaikki numerot hukkaan. :/
      Mieheltä, naiselle

• Anonyymi

Millä kirjaimella mies alkaa?

• Anonyymi

J-kirjaimella alkaa hänen kaunis etunimensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J-kirjaimella alkaa hänen kaunis etunimensä

Milloin olette nähneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olette nähneet?

Siitä on tosiaan aikaa yli vuosikymmenen verran :) Mutta on mies, jota en ikinä unohda eli erityistapaus. Yksi vuosikymmen sinne tänne ei tunnu missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on tosiaan aikaa yli vuosikymmenen verran :) Mutta on mies, jota en ikinä unohda eli erityistapaus. Yksi vuosikymmen sinne tänne ei tunnu missään

Lisäys: mitään fyysistä kanssakäymistä ei ollut ikinä. Tai no, ehkä kerran kännissä ihan vähän kosketeltiin , mutta sitä ei lasketa kun kuului asiaan

• Anonyymi

Millä nimellä sinun nimesi alkaa?

• Anonyymi

Nimeni alkaa vokaalilla, joka ei ole A.

• Anonyymi

Samalla kuin ennenkin. Viisi kirjainta, joista kolme konsonantteja

• Anonyymi

Hyvän uuden vuoden tekstarin voi kyllä ihan rohkeasti laittaa ihan kelle vaan, jonka on joskus tuntenut :)

• Anonyymi

Oooww.. unohtuko dildo????
      Ei hätää jos jääkapista löytyy rindet NAKKI.
      Ps. Älä lässytä.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa rindet? Ei ole suomea, voisitko kertoa ihan suomen kielisen synonyymin , kun en valitettavasti ymmärrä sanaa

• Anonyymi

Täällä on joku ihme villitys oletuksena, että muka kaikki ymmärtäis jotain hemmetin etelän slangia ja tarkoitan etelällä kaikkea Kokkolan eteläpuolella olevaa eili maame suurin piirtein keskikohdasta alaspäin sijaitsevaa toimintaa, En siis asustele Kokkolan eteläpuolella, joten käyttämäsi sanasto on minulle outoa

• Anonyymi

Valitettavasti myös alatyylin elämänkouluhenkilöitä näyttää olevan paikalla eli ihan tarkennuksena: jos olet yksinkertainen henkilö jostain pääkaupunkiseudulta ja käytät suomen kielen sijaan alatyylijn slangia, olisitko ystävällinen ja pidättäytyisit vastaamasta.

• Anonyymi

Mullakin on vaihtunut moni juttu. Ei kai se mitään haittaa. Monet hakee uusia juttuja.

• Anonyymi

Laitoin muuta kautta uuden vuoden terveiset ja sain vastauksenkin. Puhelinnumerokin on nyt, joten ei huolta.
      ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      63
      6141
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3766
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2801
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2310
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2221
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1689
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1302
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      30
      1226
    Aihe