kun seistiin siinä vierekkäin tai kun katseltiin toisiamme?
Vetovoimaa ja himoa tunsin itse - olet kyllä niin miehekäs ja seksikäs mies, huh huh. Huomasitkohan ihastukseni?
Hyvää uutta vuotta, jospa vielä näkisimme joskus.
Tunsitkohan sä mitään mies
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minneppäin menee?
- Anonyymi
Tapahtui Helsingissä, mutta en sano mihin menee. ap
- Anonyymi
Samaa voisin kysyä häneltä tunsiko hän mitään viimeksi kohdatessamme? Minä ainakin tunsin rakkausen tunteen ja sen hyvän olon vierellänsä.
Satuuuu- Anonyymi
Ei tässä vielä rakkaudesta voi olla kyse, kun ei sen kummemmin tunneta. Ehkä sekoitan tämän vaan pelkkään seksuaaliseen himoon, vaikka jokin muukin tuntui vähän polttavan sydämessä :) Siinä olisi voinut olla elämäni mies myös, mutta vierestä taisi mennä taas. Tuntui niin tutulta, että ehkä ollaan kohdattu aiemmassa elämässä, jos niihin haluaa uskoa...
En ole Satu, sorry. ap
- Anonyymi
Ei se mitään tuntenu, sillä oli kusihätä.
- Anonyymi
Niinkö meinaat :D ap
- Anonyymi
Tunnuit naaraalle ja halusin paritella.
- Anonyymi
Sun käsivarret, tatuoinnit, hartiat, parta, hiukset ja katseeeeeee 😍 ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760