Mulla on tuollainen fetissi.
Oletko nuollut vieraan miehen spermaa vaimosi pillusta ?
71
7116
Vastaukset
- Anonyymi
No en vittu oo...
- Anonyymi
Olen nuollut useastikin.
- Anonyymi
En ikävä kyllä ainakaan vielä... Fantasioin kyllä,
että vanhempi kunnon panomies on siementänyt pullean vaimoni kunnolla,ja sitten ’pakottaa’ minut nuolemaan pimpasta pikkuhiljaa ulosvaluvan runsaan kiisseliannoksensa kokonaan ja nuolemaan pimpan puhtaaksi seuraavaa koitosta varten...😛 t.aisuriainestako???- Anonyymi
Mahtavaa aisuriainesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa aisuriainesta!
Tykkäisitkö, miten vanhempi panosonni uhoaisi siittävänsä muodokkaan vaimosi tiineeksi ja merkitsevänsä tämän ikuisesti omakseen runsailla, paksuilla siemenkiisseleillään?
- Anonyymi
Mitäs olet idiootti. Nyt hopi hopi hopi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisitkö, miten vanhempi panosonni uhoaisi siittävänsä muodokkaan vaimosi tiineeksi ja merkitsevänsä tämän ikuisesti omakseen runsailla, paksuilla siemenkiisseleillään?
Vaimoni vaati et saa tehdä lapsen työkaverini kanssa,en luvannut vaan toi kaverin aviovuoteeseemme,olin vieressä kun siitti.Lamaannuin täysin,kalu kovana katsoin vain kun köyri vaimoni levitettyjen reisien välissä.Nyt olen aisuri ja homma jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni vaati et saa tehdä lapsen työkaverini kanssa,en luvannut vaan toi kaverin aviovuoteeseemme,olin vieressä kun siitti.Lamaannuin täysin,kalu kovana katsoin vain kun köyri vaimoni levitettyjen reisien välissä.Nyt olen aisuri ja homma jatkuu.
Tuo on kiihottavaa kuulla! Kerro tarkemmmin miksi vaimosi halusi vieraalta lapsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kiihottavaa kuulla! Kerro tarkemmmin miksi vaimosi halusi vieraalta lapsen.
Kaverini käynyt kylässä luonamme ja jutellut vaimoni kanssa,ehkä vähän flirttiä.Nyt vaimo ihan kuumana mieheen,todella komea mies,ei kauan kestänyt päästä vaimoni pillun sisään.Luulen et vaimo on raskaana niin monet spermat saanut kohtuunsa,sanoi et jos ei miestä omaksi saa ainakin tekee lapsen kanssaan.En saa pillua ennen kuin tietää en on varmasti raskaana miehelle.Tilanne mielettömän mustasukkaisen kiihoittava,haluan alistua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverini käynyt kylässä luonamme ja jutellut vaimoni kanssa,ehkä vähän flirttiä.Nyt vaimo ihan kuumana mieheen,todella komea mies,ei kauan kestänyt päästä vaimoni pillun sisään.Luulen et vaimo on raskaana niin monet spermat saanut kohtuunsa,sanoi et jos ei miestä omaksi saa ainakin tekee lapsen kanssaan.En saa pillua ennen kuin tietää en on varmasti raskaana miehelle.Tilanne mielettömän mustasukkaisen kiihoittava,haluan alistua.
Nyt varmistui,vaimo raskaana näkyy jo päältäkin.Kaveri kauheassa kiimassa,heti kotiimme nussimaan kun kuuli et vaimo raskaana.Olen mustis ja kalu koko ajan kovana.
- Anonyymi
Vuosia harrrastettu kolmansia vaimoni kans. Nuolen joka kerta pillun puhtaaksi kun vieras lauennut sisään.
- Anonyymi
ihanaa nuolla rouvan spermaista vittua kun tulee kotiin reissuilta
- Anonyymi
kun ohjaa vieraan sisään ja katsoo kun vaimo nauttii ja saa vielä nuolla spermat samalla kun runkkaa, mikä sen ihanampaa?
- Anonyymi
Suurin nautinto siksi vaimoni saa vierasta! Sanat ei riitä kertoo kun vaimo huutaa nautinnosta kun vieras panee kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin nautinto siksi vaimoni saa vierasta! Sanat ei riitä kertoo kun vaimo huutaa nautinnosta kun vieras panee kunnolla.
No olisi kyllä, ukm 60v
- Anonyymi
En ole vielä päässyt toteuttamaan. Haaveissa sellainen kyllä olisi. Ehkä vielä joku päivä onnistuu. Vaimo ainakin nauttii, kun nuolen hänet puhtaaksi lauettuani hänen sisäänsä.
- Anonyymi
Pari vuotta sitten näin pääsi käymään. Vaimo firman virkistysillasta kotiin vasta seuraavana aamuna vahvassa humalassa ja olin jo kaipuultani hieman lemmenkipeä. Päätin valmistella vaimon pieneen aktiin kielihoidolla ja sieltähän lorahti mällit suuhun. Jatkoin kuitenkin enkä viitsinyt sanoa mitään kun olen aika vahvasti tossun alla.
- Anonyymi
Itse olen myös EX vaimon pillusta maistanut vieraan kun löysin sammuneena kotiin tulleena lattialta ilman housuja. Maistui ja laukesin itsekin nopeasti sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen myös EX vaimon pillusta maistanut vieraan kun löysin sammuneena kotiin tulleena lattialta ilman housuja. Maistui ja laukesin itsekin nopeasti sisään
Kiinnostaa että miksi avioliittosi päättyi? Tuo oli ainakin yksi mikä olisi pitänyt teidät yhdessä kun vaimosi saa vierasta ja sinä kiihotut siitä?
- Anonyymi
Olin 16v. kundi, ja minulla oli sutinaa lähekkä asuvan avioparin kanssa. Kyllä mies siellä innostuneena nuoli vaimoaan aktin jälkeen. Eli on noita ihan oikeesti.
- Anonyymi
EN kerran oli lähellä, mutten pystynyt, sen jälkeen ei ole oikein ollut enää oikeaa kunnon suhdetta. Siitä on jo yli 10 vuotta mutten ole vielä pystynyt erota. Kohta on loppu.
- Anonyymi
Kyllä vaan ja hyvää oli. Asumme ruotsissa ja meillä on jo useamman vuoden ajan ollut asuntovaunupaikka eräällä leirintäalueella. Paikka on vähän niinkun kesämökin korvaaja. Käyn sieltä käsin töissä. Kerran tulin vaunulle pari tuntia ennen aikaa ja ennenkuin ehdin vaunu, huomasin, kuinka sieltä tuli ulos kaksi miestä. Reilusti nuorempia kuin me. Tervehdin vaimoa iloisena astuessani sisään. Sieraimiini pisti heti selvä naimisen tuoksu. Niin pillun mehujen kuin spermankin. MInulla alkoi seista jyskyttämään ja sanoin vaimolle, että on panettanut koko päivän, niin eikö voitas jo ennen päivällistä... Hän yritti ensin vastustella, mutta kaadoin hänet jo valmiiksi sekaiselle vuoteell ja suorastaan revin vaatteet hänen yltään. Minusta koko pilun alue oli vähän punainen ja huulet turvoksissa. Kävin suoraan haarojen välliin ja aloin nuolemaan... Sperman maku ja liemetkin valuivat suuhuni. Vaimo painoi päätäni kaksin käsin alapäätään vastaan ja nosteli itseään nuolemiseni tahdissa saaden ian valtavan orgasmin. Nousin hänen päälleen ja työnsin kovana tärisevän kaluni vaimoni naituun pilluun. Samalla aloin kertomaan, että tiesin, mitä hän touhusi, mutta jatkoin ja sanoin pitäväni siitä, että hän saisi vastaisuudessa olla vieraissa niin usein kun halusi, kunhan vaan jättää spermat minun puhdistettavaksi. Vaimo ehdotti, että pitäisimme joskus toistamiestä mukana ja sekin tehtiin. Molemmat ollaan tyydytettyinä ja tyytyväisinä muutokseen.
- Anonyymi
Kerro lisää kokemuksistanne.
Ei oo tullu koklattua.mutta kiihottaa ajatus kyllä.
- Anonyymi
olen nuollut ja tuntui kiihottavalta
- Anonyymi
Itseä kiinnostaa ajatus, että saisi olla pariskunnalle kolmantena ja seksin jälkeen nuolla naisen pillu tai pylly puhtaaksi spermasta ja vaikka miehen kullikin jos hän haluaa ja sallii sen.
- Anonyymi
Kyllä se kiihottaa ja hiukan nolottaakin kun on nuollut tutun miehen spermat vaimon pillusta hänen katsellessa. Varmaan on juttu kiertänyt sillä vaimo ainakin saa ehdotuksia tutuilta entistä enemmin.
- Anonyymi
Olen nuollut kolmen eri kaverin spermat vaimoni pillusta. Yhden kaverin kanssa vaimoni nai useasti viitisentoista vuotta sitten ja silloin tuli nuoltua kaverin huilatessa ja katsellessa vieressä ennenkuin itse hyppäsin pukille. Hän näki tempauksen mutta kun olin imutellut hänen kulliaan jo muutamia vuosia takaperin, ei se ollut mikään yllätys hänelle.
Yhden kerran oli toinen kaveri ja tämä edellinen kaveri mukana, mutta silloin en nuollut. Mutta olikohan viikko tai pari sen jälkeen vaimo tapasi tämän toisen kaverin ja tuli nussittuna kotiin. Silloin nuolin pillun vaikka suurin osa spermasta oli tietysti jo pöksyissä.
Kolmas kaveri nai vaimoani myös yhden kerran ja kun vaimo tuli kotiin, nuolin nussitun pillun. Silloinkin enimmät tavarat olivat jo pikkuhousuissa.
- Anonyymi
Olen kerran, siis tietääkseni vain kerran. Vaimo tuli kotiin hirveässä humalassa ja halusi naida. Hän halusi olla päälle. Muutaman työnnön jälkeen hän tuli naamani päälle. Kun työnsin kieleni sisään sisään maistoin sitä itseään. Vaimoa kiihotti. Hän pyysi pitämään kielen sisällä ja nai itselleen orkun kielelläni. Vaimo tunnusti ja pyysi anteeksi. Minusta se oli vain kiihottavaa.
- Anonyymi
Olen kertonut vaimolleni aluksi tuhmilla tarinoilla, sitten viesteillä ja lopuksi puhunut hänen kanssaan fantasiasta, josta kovasti kiihotun.
Katselen vierestä tai puhelimen välityksellä tai muutoin salaa tämän ollessa pantavana, jonka jälkeen haluan nuolla pillun puhtaaksi.
Vaimo voisi olla myöhemmin välissämme tai minä 69 asennossa kun tämä saisi kullia samalla kun nuolen.
Lopputulos on...
Ei käy. Ovat typeriä ajatuksia mutta voin toki fantasisoida, mutta hän ei halua kuulla tästä enää.
Ei ole hänen vikansa kuin minunkaan, etteivät tämmöiset ajatukset aina kåy yksiin, vaikka niiden kanssa olisi vuosia jo vierähtänytkin.
Yhä edelleen kiihotun ajatuksesta ja toivoisin tämän toteutuvan. En tästä enää jankkaa, vuoden näin tein ja aika väsyttävää kummallekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut vaimolleni aluksi tuhmilla tarinoilla, sitten viesteillä ja lopuksi puhunut hänen kanssaan fantasiasta, josta kovasti kiihotun.
Katselen vierestä tai puhelimen välityksellä tai muutoin salaa tämän ollessa pantavana, jonka jälkeen haluan nuolla pillun puhtaaksi.
Vaimo voisi olla myöhemmin välissämme tai minä 69 asennossa kun tämä saisi kullia samalla kun nuolen.
Lopputulos on...
Ei käy. Ovat typeriä ajatuksia mutta voin toki fantasisoida, mutta hän ei halua kuulla tästä enää.
Ei ole hänen vikansa kuin minunkaan, etteivät tämmöiset ajatukset aina kåy yksiin, vaikka niiden kanssa olisi vuosia jo vierähtänytkin.
Yhä edelleen kiihotun ajatuksesta ja toivoisin tämän toteutuvan. En tästä enää jankkaa, vuoden näin tein ja aika väsyttävää kummallekin.Meillä ihan sama juttu. Kaikin keinoin vihjailin ja ehdottelin. Oli tosiaan raskasta. Mutta kyllä vieläkin parhaat runkut saa, kun miettii vaimoa flirttailemassa tuntemattomille ja saavan huomiota.
En ole vieraan mutta omani välillä siivoan pois
- Anonyymi
Kyllä olen. Vuosia sitten olin asennushommissa eräällä paperitehtaalla ruotsissa. Otin vaimon mukaan, koska asuimme sellaisessa kaupungin hotellissa, missä oli tanssia lähes joka päivä. Meitä oli aika iso porukka ja minä jouduin yövuoroon. Tehtiin rempaa kolmessa vuorossa kun oli kiire saada koneet kuntoon. Vaimo luonnollisesti hotellissa ja jo ensimmäisenä aamuna kun tulin hotelliin kuuden jälkeen aamulla, vaimo makasi puolipukeissa, meikki tuhruisena ja kun herättelin häntä hän kertoi olleensa tansseissa kahteen saakka aamuyöllä ja sen jälkeen jatkoilla parin työkaverini huoneessa. Hän ei edes yrittänyt kieltää etteikö olisi saanut miestä, vaan kehui sen olleen niin, niin ihanaa, että alapää vieläkin värisi. Minulla hyppsi pystyyn ja suorastaan syöksyin hänen jalkojensa väliin. revin pikkarit pois ja aloin nuolemaan spermaista pillua. Mahtava kokemus mitä harrastettiin joka aamu niiden muutaman päivän aikana mitä siellä vietimme. Sen jälkeen on ollut useita sessioita ja pari kertaa olen päässyt viereen katsomaankin kun vaimo saa vierasta. Vaimoni sai minut houkuteltua myös ottamaan viieraalta suuhun ja nyt haluan niin pillua kuin kunaakin. Ihanaa, kun kaikki hyväksyy, eikä saa mustasukkaisuuskohtauksia.
- Anonyymi
Itse tykkään olla vaimon kanssa 69 kun toinen mies panee häntä takaapäin. Nuolen itse klitorista ja näen senttien päästä miten kyrpä uppoaa pilluun tai peppuun. Spermat valuu näin aina päälleni kun toinen on lauennut. Vaimo sitten suukottelee minua ja nuolee lastit kasvoiltani. Luonnollisesti omat lastini ovat hänen suussaan.
- Anonyymi
Kiihottava kuvio näet läheltä miten iso kulli liukuu ja roiskaisee spermat vaimoosi
- Anonyymi
tuota vieläkin haluaisi.Kerran olen päässyt pariskunnan kanssa juurikin noin että mies makasi alla ja ohjasi kullini vaimonsa pilluun.Alapuolelta nuoli naistansa ja välillä pallejani.Välillä otti pillun makuista kulliani suuhunsa.Tuohon suostuisin heti jos joku pyytäisi ja laskisin lastin joko naiseen tai miehen suuhun.Tuossa tapauksessa lasti meni naiseen kun ei voinut enää pidätellä,miehen sormi kun upposi peppuuni samalla.Voisin kuvitella kokeilevani että aktin jälkeen miehen nuollessa naistansa istuisin vielä miehen päälle.
- Anonyymi
Juu en ole enkä ajatellu tehdä niin jatkossakaan akka menis kilometritehtaalle samoin tein kun tuota edes ehdottas
- Anonyymi
Olen myös nuollut mutta itse kiihotun enemmän kun pääsen panemaan vaimon kunnolla pantua ja spermaista pillua. Jotenkin tuo vain kiihottaa enemmän kuin nuoleminen.
- Anonyymi
Sama juttu, liukkaille olen päässyt useammankin kerran, mutta nuolla en ole uskaltanut ainakaan vielä.
T: Runkkariukkomies - Anonyymi
Sama täällä, se nuoleminen ei mun juttu vaan nimen omaan se liukkaille pääseminen.
- Anonyymi
On kokematta, mutta olisi aika mukava kokea joskus tuokin juttu.
- Anonyymi
Miten pääsisisin nuolemaan naisesi pillusta spermat ilman vastapalvelua.ukm 02 alue.Jätä vinkki järjestän yht.tiedot.
- Anonyymi
Mies nuoli vaimoa alta, kun työntelin takaa ja ruiskutin spermat sisään.vedin kullin ulos ja mies jäi putsaamaan vaimoa
- Anonyymi
Minä taas sain kerran ison lastin suoraan suuhun kun olin vaimon kans 69 asennossa minä alla ja vanhempi mies keski-suomesta pani Iisalmessa sen aikaista vaimoani kunnolla takaa ja kun oli laukeemassa nii laittoi kullinsa suuhuni tosisyvälle ja anto tulla koko lastin syvälle kurkkuun!!Osan nielin ja osan purskautin emännän auki nussittuun pilluun!!Ilolla muistelen t 50ukm.
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
No en, enkä nuole! Kyllä jämpti on niin.
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Olen. Olen kolmenkimpassa nuollut vaimon klittaa samalla kun vieras kalu menee sisään ja ulos. Samalla nuollut kalun vartta ja ottanut sen suuhuni ilmaisena suoraan vaimon pillusta ja nuollut pillun kun kalu on tyhjentynyt sisään.
- Anonyymi
Oikein. Vaimo nauttii kun vieras sperma sisällä ja mies puhdistaa... Oikein kiihottavaa!
- Anonyymi
Varatut naiset antaa aina vieraan laskea spermat sisään. Monet kerrat ruiskinut vaimoja runsailla lasteilla ja niin syvälle kun saa... Mahtavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varatut naiset antaa aina vieraan laskea spermat sisään. Monet kerrat ruiskinut vaimoja runsailla lasteilla ja niin syvälle kun saa... Mahtavaa!
Totta siksi isken varatun. T. M33
- Anonyymi
Näiden leikkien kanssa on aina ärsyttävä dilemma mukana. Kiihotun siitä että vaimoni rakastelee tuttujen miesten kanssa jossain ja tulee sitten nussittuna kotiin. Mutta valitettavasti se sperma on jo silloin suurimmaksi osaksi poissa sieltä minne se kuuluisi.
Mutta jos haluan nuolla spermat suoraan pillusta, niin sitten pitäisi olla kaverikin mukana ja vaikka sekin on kiihottavaa, aina ei jaksaisi keskittyä siihen leikkiin. Yleensä silloin puuhaan jotain muuta kotona, mutta vaikka ajaisin nurmikkoa tai tekisin saunapuita ja lämmittäisin saunaa, siitä kuitenkin poistuu se kielletty "pettämisen ja vapauden" liitos kun he kuitenkin tietää että minä olen odottamassa.
- Anonyymi
Vittu, mä salvaan teiltä hulluilta munat!!! Ette jumantsukka ansaitse kantaa munia (kiveksiä)
- Anonyymi
Olin muijan kanssa 69 asennossa ja nuolin sen kittaa samalla kun vieras nussi sitä takaapäin. Kun mies kaukes ni vitusta lorahti vieraan spermat kun veti ulos. Laukesin muijan suuhun rajusti.
- Anonyymi
Tuo todellakin on fetissi, tuossa kehyksessä, koska sperma (noin 100 miljoonaa siementä per laaki) on van pikkuruinen osa miehen mälliä (miehen ejakulaatti, eli mälli, laaki) joka pääasiassa sisältää siemennestettä. Siis nesteettä jossa on seassa siemeniä, kutsutaan siemennesteeksi. Fetissi tuo on siksi että mies ei voi nuolla erikseen spermoja vaan mukana tulee valtavasti siemennestettä.
- Anonyymi
Olis tosi kiihottava saada nuolla vieraan miehen spermat pois vaimon pillusta..60v ukm
- Anonyymi
Olen nuollut sen monet kerrat puhtaaksi ja aika monta kulliakin on tullut puhdistettua ja on ihan sairaan kiihoittavaa
- Anonyymi
Pakko runkata ajatukselle..60v ukm
- Anonyymi
Kerran jätin puhelin auki kun naitiin, niin toinen mies kuunteli ja runnkkasi vaimon orgasmihuudolle..60v ukm
- Anonyymi
No mikset ottaisi samantien joltakin jätkältä suihin? Saisit spermat suoraan suuhusi.
- Anonyymi
Kun meillä oli ex muijan kanssa kaksi panomiestä,bi seksuaalisia ja toinen mun tyttöilykaveri jo ennen liittoa ,niin sain aina välillä suoraan suuhunkin ja muija niin monta kertaa että varmaan tuli tyydytettyä.Voi että oli kiimaista panna spermaista rakoa ja ottaa suuhun kalua samaan aikaan.
Kun mulle ruiski suuhun tuli orgasmi samantien.
Nuoria kun oltiin jaksettiin ottaa toinenkin kierros
- Anonyymi
3 viikoa sitten otin mieheltä spermat suuhun kun imin hänen kalua..60v ukm
- Anonyymi
Missä vaimo oli?
- Anonyymi
Hän oli töissä silloin päivällä
- Anonyymi
3v ollut vaimolla(30v) sama vanhempi kunnon sonni panemassa pari-kolme kertaa viikossa. Onhan sitä spermalla täytettyä pillua nuoltu. Ja vaimoa suudeltu kun lastit juuri laskettu suuhun.
- Anonyymi
Varmasti kiihottava suudella vaimoa kun sillä spermat suussa..
- Anonyymi
Olen usien sekä nuollut spermaista pillua että nainut liukkaille. Olemme 54 aviopari, jolla muutamia vakipanijoita rouvalle. Usein olen myös alla kuolemassa ja katsomassa kun vaimo saa takaa. Nuolen sekä pillua että kalun vartta ja nuolen molemmat puhtaaksi laukeamisen jälkeen. Ja sitten usein panen liukkaille märkään ja turvonneeseen pilluun niin kiihottavaa et yleensä tulen aika nopeesti kuten vaimokin. Saa yleensä useita ennen kuin me miehet laukeamme. Joskus myös aamulla herään kun kaveri nussii vaimoa kyljellään takaapäin, vaimolla kasvot minuun päin. Kiihottavaa huokailua ja sängyn kitinää. Silloin siirryn alaspäin pää rouvan jalkoväliin ja katselen kun kalu jyystää rouvaa. Meillä kimppailu on ollut kivaa ja kaikkia tyydyttävää. Myös parien kanssa ollaan harrastettu. Pari 54
- Anonyymi
En, mutta oon nuollu meijän iskän spermaa siskon pillusta ja hyvää oli
- Anonyymi
Minä katson hairy creampie picsejä netistä ja kuvittelen nuolevani karvaisen vanhemman naisen pillun puhtaaksi lämpimästä spermasta. Sperma tuoksuu ja maistuu ihanalta!
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739