Oletko nuollut vieraan miehen spermaa vaimosi pillusta ?

Anonyymi

Mulla on tuollainen fetissi.

25

3328

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No en vittu oo...

    • Anonyymi

      Olen nuollut useastikin.

    • Anonyymi

      En ikävä kyllä ainakaan vielä... Fantasioin kyllä,
      että vanhempi kunnon panomies on siementänyt pullean vaimoni kunnolla,ja sitten ’pakottaa’ minut nuolemaan pimpasta pikkuhiljaa ulosvaluvan runsaan kiisseliannoksensa kokonaan ja nuolemaan pimpan puhtaaksi seuraavaa koitosta varten...😛 t.aisuriainestako???

    • Anonyymi

      Vuosia harrrastettu kolmansia vaimoni kans. Nuolen joka kerta pillun puhtaaksi kun vieras lauennut sisään.

    • Anonyymi

      ihanaa nuolla rouvan spermaista vittua kun tulee kotiin reissuilta

    • Anonyymi

      kun ohjaa vieraan sisään ja katsoo kun vaimo nauttii ja saa vielä nuolla spermat samalla kun runkkaa, mikä sen ihanampaa?

      • Anonyymi

        Suurin nautinto siksi vaimoni saa vierasta! Sanat ei riitä kertoo kun vaimo huutaa nautinnosta kun vieras panee kunnolla.


    • Anonyymi

      En ole vielä päässyt toteuttamaan. Haaveissa sellainen kyllä olisi. Ehkä vielä joku päivä onnistuu. Vaimo ainakin nauttii, kun nuolen hänet puhtaaksi lauettuani hänen sisäänsä.

      • Voisin tulla auttamaan haaveen toteuttamisessa...


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten näin pääsi käymään. Vaimo firman virkistysillasta kotiin vasta seuraavana aamuna vahvassa humalassa ja olin jo kaipuultani hieman lemmenkipeä. Päätin valmistella vaimon pieneen aktiin kielihoidolla ja sieltähän lorahti mällit suuhun. Jatkoin kuitenkin enkä viitsinyt sanoa mitään kun olen aika vahvasti tossun alla.

    • Anonyymi

      Olin 16v. kundi, ja minulla oli sutinaa lähekkä asuvan avioparin kanssa. Kyllä mies siellä innostuneena nuoli vaimoaan aktin jälkeen. Eli on noita ihan oikeesti.

    • Anonyymi

      EN kerran oli lähellä, mutten pystynyt, sen jälkeen ei ole oikein ollut enää oikeaa kunnon suhdetta. Siitä on jo yli 10 vuotta mutten ole vielä pystynyt erota. Kohta on loppu.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan ja hyvää oli. Asumme ruotsissa ja meillä on jo useamman vuoden ajan ollut asuntovaunupaikka eräällä leirintäalueella. Paikka on vähän niinkun kesämökin korvaaja. Käyn sieltä käsin töissä. Kerran tulin vaunulle pari tuntia ennen aikaa ja ennenkuin ehdin vaunu, huomasin, kuinka sieltä tuli ulos kaksi miestä. Reilusti nuorempia kuin me. Tervehdin vaimoa iloisena astuessani sisään. Sieraimiini pisti heti selvä naimisen tuoksu. Niin pillun mehujen kuin spermankin. MInulla alkoi seista jyskyttämään ja sanoin vaimolle, että on panettanut koko päivän, niin eikö voitas jo ennen päivällistä... Hän yritti ensin vastustella, mutta kaadoin hänet jo valmiiksi sekaiselle vuoteell ja suorastaan revin vaatteet hänen yltään. Minusta koko pilun alue oli vähän punainen ja huulet turvoksissa. Kävin suoraan haarojen välliin ja aloin nuolemaan... Sperman maku ja liemetkin valuivat suuhuni. Vaimo painoi päätäni kaksin käsin alapäätään vastaan ja nosteli itseään nuolemiseni tahdissa saaden ian valtavan orgasmin. Nousin hänen päälleen ja työnsin kovana tärisevän kaluni vaimoni naituun pilluun. Samalla aloin kertomaan, että tiesin, mitä hän touhusi, mutta jatkoin ja sanoin pitäväni siitä, että hän saisi vastaisuudessa olla vieraissa niin usein kun halusi, kunhan vaan jättää spermat minun puhdistettavaksi. Vaimo ehdotti, että pitäisimme joskus toistamiestä mukana ja sekin tehtiin. Molemmat ollaan tyydytettyinä ja tyytyväisinä muutokseen.

      • Anonyymi

        Kerro lisää kokemuksistanne.


    • Ei oo tullu koklattua.mutta kiihottaa ajatus kyllä.

    • Anonyymi

      olen nuollut ja tuntui kiihottavalta

    • Anonyymi

      Itseä kiinnostaa ajatus, että saisi olla pariskunnalle kolmantena ja seksin jälkeen nuolla naisen pillu tai pylly puhtaaksi spermasta ja vaikka miehen kullikin jos hän haluaa ja sallii sen.

    • Anonyymi

      Kyllä se kiihottaa ja hiukan nolottaakin kun on nuollut tutun miehen spermat vaimon pillusta hänen katsellessa. Varmaan on juttu kiertänyt sillä vaimo ainakin saa ehdotuksia tutuilta entistä enemmin.

      • Anonyymi

        Olen nuollut kolmen eri kaverin spermat vaimoni pillusta. Yhden kaverin kanssa vaimoni nai useasti viitisentoista vuotta sitten ja silloin tuli nuoltua kaverin huilatessa ja katsellessa vieressä ennenkuin itse hyppäsin pukille. Hän näki tempauksen mutta kun olin imutellut hänen kulliaan jo muutamia vuosia takaperin, ei se ollut mikään yllätys hänelle.

        Yhden kerran oli toinen kaveri ja tämä edellinen kaveri mukana, mutta silloin en nuollut. Mutta olikohan viikko tai pari sen jälkeen vaimo tapasi tämän toisen kaverin ja tuli nussittuna kotiin. Silloin nuolin pillun vaikka suurin osa spermasta oli tietysti jo pöksyissä.

        Kolmas kaveri nai vaimoani myös yhden kerran ja kun vaimo tuli kotiin, nuolin nussitun pillun. Silloinkin enimmät tavarat olivat jo pikkuhousuissa.


    • Anonyymi

      Olen kerran, siis tietääkseni vain kerran. Vaimo tuli kotiin hirveässä humalassa ja halusi naida. Hän halusi olla päälle. Muutaman työnnön jälkeen hän tuli naamani päälle. Kun työnsin kieleni sisään sisään maistoin sitä itseään. Vaimoa kiihotti. Hän pyysi pitämään kielen sisällä ja nai itselleen orkun kielelläni. Vaimo tunnusti ja pyysi anteeksi. Minusta se oli vain kiihottavaa.

      • Anonyymi

        Olen kertonut vaimolleni aluksi tuhmilla tarinoilla, sitten viesteillä ja lopuksi puhunut hänen kanssaan fantasiasta, josta kovasti kiihotun.
        Katselen vierestä tai puhelimen välityksellä tai muutoin salaa tämän ollessa pantavana, jonka jälkeen haluan nuolla pillun puhtaaksi.
        Vaimo voisi olla myöhemmin välissämme tai minä 69 asennossa kun tämä saisi kullia samalla kun nuolen.
        Lopputulos on...
        Ei käy. Ovat typeriä ajatuksia mutta voin toki fantasisoida, mutta hän ei halua kuulla tästä enää.

        Ei ole hänen vikansa kuin minunkaan, etteivät tämmöiset ajatukset aina kåy yksiin, vaikka niiden kanssa olisi vuosia jo vierähtänytkin.
        Yhä edelleen kiihotun ajatuksesta ja toivoisin tämän toteutuvan. En tästä enää jankkaa, vuoden näin tein ja aika väsyttävää kummallekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kertonut vaimolleni aluksi tuhmilla tarinoilla, sitten viesteillä ja lopuksi puhunut hänen kanssaan fantasiasta, josta kovasti kiihotun.
        Katselen vierestä tai puhelimen välityksellä tai muutoin salaa tämän ollessa pantavana, jonka jälkeen haluan nuolla pillun puhtaaksi.
        Vaimo voisi olla myöhemmin välissämme tai minä 69 asennossa kun tämä saisi kullia samalla kun nuolen.
        Lopputulos on...
        Ei käy. Ovat typeriä ajatuksia mutta voin toki fantasisoida, mutta hän ei halua kuulla tästä enää.

        Ei ole hänen vikansa kuin minunkaan, etteivät tämmöiset ajatukset aina kåy yksiin, vaikka niiden kanssa olisi vuosia jo vierähtänytkin.
        Yhä edelleen kiihotun ajatuksesta ja toivoisin tämän toteutuvan. En tästä enää jankkaa, vuoden näin tein ja aika väsyttävää kummallekin.

        Meillä ihan sama juttu. Kaikin keinoin vihjailin ja ehdottelin. Oli tosiaan raskasta. Mutta kyllä vieläkin parhaat runkut saa, kun miettii vaimoa flirttailemassa tuntemattomille ja saavan huomiota.


    • En ole vieraan mutta omani välillä siivoan pois

    • Anonyymi

      Kyllä olen. Vuosia sitten olin asennushommissa eräällä paperitehtaalla ruotsissa. Otin vaimon mukaan, koska asuimme sellaisessa kaupungin hotellissa, missä oli tanssia lähes joka päivä. Meitä oli aika iso porukka ja minä jouduin yövuoroon. Tehtiin rempaa kolmessa vuorossa kun oli kiire saada koneet kuntoon. Vaimo luonnollisesti hotellissa ja jo ensimmäisenä aamuna kun tulin hotelliin kuuden jälkeen aamulla, vaimo makasi puolipukeissa, meikki tuhruisena ja kun herättelin häntä hän kertoi olleensa tansseissa kahteen saakka aamuyöllä ja sen jälkeen jatkoilla parin työkaverini huoneessa. Hän ei edes yrittänyt kieltää etteikö olisi saanut miestä, vaan kehui sen olleen niin, niin ihanaa, että alapää vieläkin värisi. Minulla hyppsi pystyyn ja suorastaan syöksyin hänen jalkojensa väliin. revin pikkarit pois ja aloin nuolemaan spermaista pillua. Mahtava kokemus mitä harrastettiin joka aamu niiden muutaman päivän aikana mitä siellä vietimme. Sen jälkeen on ollut useita sessioita ja pari kertaa olen päässyt viereen katsomaankin kun vaimo saa vierasta. Vaimoni sai minut houkuteltua myös ottamaan viieraalta suuhun ja nyt haluan niin pillua kuin kunaakin. Ihanaa, kun kaikki hyväksyy, eikä saa mustasukkaisuuskohtauksia.

    • Anonyymi

      Itse tykkään olla vaimon kanssa 69 kun toinen mies panee häntä takaapäin. Nuolen itse klitorista ja näen senttien päästä miten kyrpä uppoaa pilluun tai peppuun. Spermat valuu näin aina päälleni kun toinen on lauennut. Vaimo sitten suukottelee minua ja nuolee lastit kasvoiltani. Luonnollisesti omat lastini ovat hänen suussaan.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe