Onko kukaan muu kiinnittäny huomioo siihen että Jonne on tosi paljon samannäkönen kuin Taylor Hanson (ilman meikkiä)? Mun mielestä kävisivät veljeksistä!
Vastaukset 6
- Tälläne vaa
Ei näytä mun mielest. Jonne on sulosempi.
- mutta
olen löytänyt paljon yhdennäköisyyttä myös jonnen sekä jonna tervomaan väliltä. en tiedä kumpi muistuttaa kumpaa mutta jonna vaalea tukka auki ilman meikkiä on kuin jonne aaron ja päinvastoin !
- äiteemuori
itseasiassa joo. mutta kattoko kukaan kun niiden himaa esiteltiin Musictv:llä ku siitä on kasvanu aika komee mies...
- lälälä
Mun mielestä Jonne näyttä ihan Hanoi Rocksin Mikeltä....
- Iitun tilttu
Ei mun mielestä..Ite diggailin Hansonii ajat sitten.Ei ne musta oo mitenkään silmiinpistävän samannäkösiä.
- PiNK91
Jonne ei näytä miltää sun apinaltas, vaa IIIIIIIIIIIIHQLTA Niiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091915- 1481417
- 1691353
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281116- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.225835- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635