Onko kukaan muu kiinnittäny huomioo siihen että Jonne on tosi paljon samannäkönen kuin Taylor Hanson (ilman meikkiä)? Mun mielestä kävisivät veljeksistä!
Jonne näyttää Taylor Hansonilta!
6
605
Vastaukset
- Tälläne vaa
Ei näytä mun mielest. Jonne on sulosempi.
- mutta
olen löytänyt paljon yhdennäköisyyttä myös jonnen sekä jonna tervomaan väliltä. en tiedä kumpi muistuttaa kumpaa mutta jonna vaalea tukka auki ilman meikkiä on kuin jonne aaron ja päinvastoin !
- äiteemuori
itseasiassa joo. mutta kattoko kukaan kun niiden himaa esiteltiin Musictv:llä ku siitä on kasvanu aika komee mies...
- lälälä
Mun mielestä Jonne näyttä ihan Hanoi Rocksin Mikeltä....
- Iitun tilttu
Ei mun mielestä..Ite diggailin Hansonii ajat sitten.Ei ne musta oo mitenkään silmiinpistävän samannäkösiä.
- PiNK91
Jonne ei näytä miltää sun apinaltas, vaa IIIIIIIIIIIIHQLTA Niiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840