Tiedätkö että valheella on

Anonyymi

Lyhyet jäljet. Jos teeskentelet jotain mitä et ole se paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhutko itsestäsi?

• Anonyymi

Kuka tässä mitään teeskentelee? Ei ole tarvetta olla mitään, niin ei tarvitse valehdellakkaan.

• Anonyymi

Kuka sinulle on teeskennellyt?

• Anonyymi

Mulla ei ole tarvetta valehdella itsestäni, toisaalta ketään ei kiinnosta mä ja mun jutut, mua ei ole edes olemassa kenellekään.

• Anonyymi

Taitaa olla trollin mielikuvitusta tää(kin)

• Anonyymi

Ei ole tarvetta todistella sitä mitenkään. Vaikka voisikin.

• Anonyymi

Mä mitään teeskentele. Oon se mikä oon.

• Anonyymi

Minkä pituiset jäljet valheella on silloin, jos narsisti polkaisee liikkeelle mustamaalauskampanjan oman edun tavoittelun nimissä?

• Anonyymi

Käy vilkaseen talos takaa, jos löytyisi niitä jälkiä, että minkähän pituisia ovat. Ei itkeä saa, ei meluta saa, narskun voi tulla ikkunan taa...
        Ootko ollut tuhma viime aikoina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy vilkaseen talos takaa, jos löytyisi niitä jälkiä, että minkähän pituisia ovat. Ei itkeä saa, ei meluta saa, narskun voi tulla ikkunan taa...
        Ootko ollut tuhma viime aikoina?

Tarkoitin toki valheiden ajallista pituutta.

Tietysti olen ollut ihan sitä, mitä joku sepittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin toki valheiden ajallista pituutta.

Tietysti olen ollut ihan sitä, mitä joku sepittää.

Mitä, missä?

• Anonyymi

Minkä pituiset jäljet valheilla on silloin, kun rutinoitunut narsisti polkaisee liikkeelle mustamaalauskampanjan oman edun tavoittelun nimissä?

• Anonyymi

Olen miettinyt paljon sitä, että sinä (siis jos olisit hän) -koska et tunne vielä minua hyvin- saatat kuvitella , että esitän jotain, tai kerron jotain mikä ei ole totta. Sellainen olisi tosi tyhmää ja lyhytnäköistä. En ole niin kehittymätön, että ryhtyisin sellaiseen.
      Sitäpaitsi, jos valehtelisi, pitäisi olla valtavan hyvä muisti, jotta muistaisi miten on kertonut asioita, varsinkin meidän tapauksessa, kun siitä on kovin pitkä aika kun olemme tavanneet ensi kerran.

• Anonyymi

Lisään vielä, että kun uskon, että todellakin totuus tulee aina esiin ennemmin tai myöhemmin, niin mikä olisi nolonpaa. Vajoaisin maan alle häpeästä sellaisessa tilanteessa.

• On paljon käytetty sanonta, että valheella on lyhyet jäljet, mutta näin ei oikeasti ole. Valtaosa valeista menee läpi. Kaikkein parhaiten valehtelevat menestyvät niin politiikassa kuin liike-elämässäkin. On tyystin eri asia, voiko runsaasti valehteleva siltikään hyvin.

• Minusta sekin on ikävää jos on merkittävä kukaan ei tutki taustoja.

• Anonyymi

Valehteiljoille on usein rakentunut valheellinen persoona, jonka vuoksi ovat alkaneet uskoa omiin valheisiinsa. Jos ihmisen sisin on täynnä valhetta ja jos ihminen on patologinen valehtelija, siinä on vaikea enää kenenkään alkaa sitä tilannetta muuttamaan.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu

• Anonyymi

Tämä taitaa olla taas näitä "esiintyy minuna", "mies kirjoittaa naisena", jne.. huoh!

• Anonyymi

Tällaisista kommenteista tietää että kyseessä on palstan trolli maalittamisviesti.

• Anonyymi

En ole teeskennellyt. Olin aiemmin erilainen, koska olin maaninen. Valehdellut vaan, että menee ihan ok, vaikka oikeasti mennyt huonosti.

• Anonyymi

Lyhyet jäljet ,kyllä olen huomannut. Teennäisiä ihmisiä riittää. Peittelevät jälkiään ja itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyet jäljet ,kyllä olen huomannut. Teennäisiä ihmisiä riittää. Peittelevät jälkiään ja itseään.

En ole sellainen.

• Anonyymi

Lisään vielä, että olen vähän lukossa, kun juttelen hänelle.

• Anonyymi

Ihme jorinoita taas täällä 😂

• Anonyymi

On sulla vaikeata. Keskity itseesi vain. Aikasi menee hukkaan.

• Anonyymi

Tällä palstalla on mustamaalattu ilmeisesti useampia ihmisiä, olen itse yksi heistä. Mustamaalauksen kohteeksi on voinut joutua ihmiset, joita on hakkeroitu ja seurailtu palstan ulkopuolella ja siirretty kiusaaminen myös palstalle sekä palstalla kirjoittavia. Tällä palstalla ilmeisesti moni on joutunut hakkeroinnin kohteeksi, jonka vuoksi ip-osoitteita on seurailtu ja ilmeisesti myös väärinkäytetty. Ne on todella vakavia rikoksia. Joidenkin kiusaamiseen liittyy myös mustamaalauskanpanjat IRL ja muut rikokset. Muistan viime kesältä viestin, jossa joku totesi, että usein sairaitten viestien kirjoittajat kirjoittavat joko jostain tor-verkosta tai toisten (käyttäjien) ip-osoitteista. Tätä on kuulema tapahtunut tällä palstalla vuosia. Täytyy muistaa, että nuo on sairaiden ihmisten sairaita tekoja.

Ajattelen itsekin, että totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Iloitsen siitä. Totuus ja valo on jotain sellaista, jota ei voi piilottaa vakan alle. Samanaikaisesti toivon, että palstallakin rymyävä sosiopaattiliiga jää oikeasti teoistaan joku päivä kiinni ja joutuvat ottamaan vastuun teoistaan - itsensä ja muiden vuoksi.

Palsta on tarkoitettu rakentavaa keskustelua varten, ei kiusaamista ja rikoksen tekoa varten. Viedäänhän palstaa kohti parempaa huomista yhdessä.

• Anonyymi

Järkyttävän sairasta. Toivottavasti edes joku osa totuudesta selviää joskus. Olen Firdawsin hengessä vähän skeptinen... Jos joku kirjoittaa toisten ip-osoitteista, tälle maailmalle olisi ominaisempaa ristiinnaulita lavastetut.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku S-24 kirjoittaja on mahtaillut Tor-selaimen- tai verkon käyttäjänä eduistaan tyyliin, ette voi jäljittää minua koskaa, hähä-tyyliin.
        https://fi.vpnmentor.com/blog/tor-selain-mika-se-miten-se-toimii-ja-miten-se-liittyy-vpn-yhteyden-kayttoon/

Eikös se ole enemmän viranomaiskäyttöön tarkoitettu, eikä varsinkaan nettikiusaamiseen ja hakkerointiin. Lailla pitäisi tollaset kieltää siviileiltä. Rikoksia tehdäänkin paljon Tor-verkon avulla, myös huumeiden tuonnissa.

En itse tiennyt, mitä se tarkoittaa. Piti googlettaa tietoa, kun joku sen täällä mainitsi. Kysyin myös sen maininneelta lisäkysymyksiä mutta en saanut enää vastauksia. Ilmeisesti kysymyksessä on kuitenkin pimeä verkko, jonka kaikki hakkerit tuntee. Kyllähän operaattoriin tulisi jäädä jälki, jos sellaisessa käy.

• Anonyymi

Toivottavasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Elämä jatkuu, vaikka kulttuurista leikattaisiin. Jo tänään.

• Anonyymi

Teeskentelee, luulee olevansa, esittää, yrittää olla, mielistelee, nuoleskelee..jne jne
      Tuo lipputangon nuppi. Jos et fiilaa antipatioita, en skulaa hiekkakakkui ikinä sun kaa tai banana. Sanon vaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241