Poikuus parille

Anonyymi

Onko muilla samanlaisia haaveita kuin minulla?
Olen 18 vuotias poika jolla on poikuus vielä tallella. Minua kiinnostavat sekä naiset ja miehet.
Haaveilen pääseväni poikuudesta eroon vanhemman parin kanssa. Olisi ihanaa, kun kokenut nainen opettaisi miehensä kanssa kuinka naista pidetään hyvänä. Mies haluaisi myös antaa nuoren pojan kokea miltä miehen suu ja peppu tuntuvat.
Oletteko päässet toteuttamaan tällaista haavetta ja mistä löysitte itsellenne parin opettamaan?

13

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      täällä kirjoittelee puumapari. laita yht.tiet...

    • Anonyymi

      Mä olin muutamia vuosia sitten 50 v. parin viihdykkeenä parin viikon ajan. Ikää ei silloin paljon ollut, mutta intoa sitäkin enemmän. Rouva oli tuollainen 160 cm pitkä ja hoikka. Sain panna ihan niin paljon kun vain huvitti ja jaksoin. Ei sen ukko juurikaan välittänyt, mitä touhusin rauvan kanssa. Eka kerta kumin kanssa, mutta kun rouva huomasi, että olin kokematon, sain laskea sisään.

    • Anonyymi

      Mun poikuus meni parin seurassa, tai oikeastaan vain parin rouvan kanssa. Olin liftaamassa viime marraskuussa Rovaniemelle, kun minut otti kyytiin pariskunta, joka oli liikkeellä asuntoautolla. Olivat tulossa pikkujouluista. Oulussa kuitenkin pysähdyimme ja tuo pari päätti jäädä sinne yöksi. Kello oli jo paljon ja mies kysyi oliko mulla jokin yöpaikka tiedossa. Ja kun en heti vastannut, lisäsi samaan lauseeseen, että kyllä voit jäädä meillekin yöksi... johon rouva vielä lisäsi, että tottakai. Aamulla lähdemme Rovaniemelle. Nukuimme kolmestaan takana olevassa sängyssä, jonka sai levitettyä kolmelle. Rouva ilmoitti nukkuvansa keskellä, kun oli meistä pienin. Nukahdin , mutta heräsin siihen, kun jonkun käsi kosketti minua. Rouva laittoi sormen huulilleni ja otti toisella kädellä kaluni esille housuista. Hän nousi hitaasti päälleni ja liutti itseään vatsani päällä ja otti kalun sisäänsä. Muutama hidas ratsastus ja siinä meni tämän pojan neitsyys. Mies ei herää, vaikka pommin räjäyttäisi, kuiskasi Rouva ja nousi hitaasti päältäni. Aamulla jatkoimme matkaa.

    • Anonyymi

      Luulisi noita pareja ainakin olevan paljon, jotka voisivat sinua "auttaa" ? Joskus 25 vuotta sitten, kun olin nuori, Lahdessa asui n. 40 pariskunta, jossa vaimo ihan innoissaan keräili poikuuksia. Ei hänelle tainut juuri muut kelvatakkaan.

    • Anonyymi

      Tääsä on taas tämä kohtaamattomuusongelma :) Noita innokkaita nuoria miehiä on vaikka kuinka paljon ja toisaalta pariskuntia joissa nainen kyllä haluaisi seksiä nuoren kundin kanssa... ja jossa tuo vaimon paneskelu vieraan kanssa sopisi myös miehelle. On tääkin asia niin väärin.

    • Anonyymi

      Tuossa on sovellus, eikun sinne vaan. (3nder)

    • Anonyymi

      Täällä olisi pari joka olisi kiinnostunut.
      Miten sinuun saisi yhteyden.

      • Anonyymi

        Ei mitenkään


    • Anonyymi

      Olen 40 v. nainen. 167 / 59 kokoinen, en ole vapaa. Voisin auttaa tuota aloittajaa ihan mielelläni ja ilmaiseksi. En ole ekaa kertaa tuollaisella asialla, kokemusta on siis.

      • Anonyymi

        Voisit auttaa myös minua T.18v poika


      • Anonyymi

        40v187/76 19/5 urheilinen


      • Anonyymi

        Tahtoisin myös oppiisi
        M22v


    • Anonyymi

      Ootko ajatellut etsii sellaista vanhemman miehen jonka kanssa saisit jättickalua ensi kerran olisi kestävä kaveri niin voisi hetero mies sinusta tulla

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe