P234: Onko palstan ylläpidossakin incel-miehiä?

😂 Mun kertomat tapahtumat uudenvuodenyöstä oli näköjään jollekin liikaa ja ketju on poistettu. Yksittäisiä arjatteluja ei kuitenkaan poistettu vaan annettiin olla puolet päivästä palstalla.

Tämä palsta on kyllä yksi iso vitsi, tekisi mieli jättää koko palsta kokonaan, mutta en haluaisi suoda sitä voitoniloa hc-ätmeille ja moderaattoreille 🤔

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikutat nykyään jotenkin piristyneen :)

• Joo, viime vuosi oli melkoista vuoristorataa, mutta sen aikana koin enemmän asioita kuin aiemman 27 vuoden aikana yhteensä. Noin muuten koitan luoda jonkinlaista positiivista esimerkkiä tai ilmapiiriä palstalle, mutta kaikki eivät siitä selvästikään pidä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Joo, viime vuosi oli melkoista vuoristorataa, mutta sen aikana koin enemmän asioita kuin aiemman 27 vuoden aikana yhteensä. Noin muuten koitan luoda jonkinlaista positiivista esimerkkiä tai ilmapiiriä palstalle, mutta kaikki eivät siitä selvästikään pidä.

Tekisit paremman vaikutuksen kun jättäisit ne feikkiprofiiilit pois tarjonnastasi. Homma lässähtää pahan kerran kun palstalle ilmestyy höpö höpöä bicky- ja muilla tuubahahmoillasi.

• Joo huomasin saman, että sun kirjoittama asiallinen keskustelu oli taas täältä jostain ihmeen syystä poistettu, vaikka siinä ei ollut mitään epäasiallista tai sellaista, jonka takia sitä olisi pitänyt lähteä täältä poistamaan.

On varmasti jotain incel-miehiä tämän palstan ylläpidossa, kun eipä täältä muuten poistettaisi näin paljon kaikkia täysin asiallisia ja hyvätasoisia keskusteluja. Samalla kuitenkin kaikki väkivaltaan viittaavat ja kannustavat kirjoitukset saavat olla tällä palstalla, eikä niitä ikinä poisteta täältä edes useista ilmiannoista huolimatta.

• Anonyymi

Ei kait täällä muita inceleitä ole kuin sinä ja rinnakkaistodellisuusmies peris :)

• Joo kerroin tosiaan tapaamisestani tän hieman vanhemman naisen kanssa, jonka kanssa saimme jouluna riidan aikaiseksi mutta eilen välit kuntoon. Ja oli muutenkin erittäin kiva ilta. En mielestäni kuvaillut seksielämäämme sen kummemmin mitä voi lukea vaikkapa Iltalehden artikkeleista enkä kirjoittanut mitään muutakaan asiatonta.

En aina tajua palstan logiikkaa, mutta mä asetun sen yläpuolelle.

• Heh, mummoa nähnytkään. Kuuluu ikäluokassaan noin parhaimpaan prosenttiin ja 99% palstan ätmeistä kävisi ihan kuumana, mutta tosipaikan tullen alahuuli väpättäisi 😂 Kuten olen miljoona kertaa sanonut, jotkut standardit mullakin on.

• Anonyymi

Arjalla on täysi oikeus kommentoida mitä tahansa keskustelua palstalla.

• Niin onhan sen nimisiä Suomessa paljonkin, mutta tässä tapauksessa kyllä tiedetään mihin/kehen sillä arjattelulla viitataan.

Ätmit eivät kykene edes sellaisiin perus käytöstapoihin että kunnioittaisivat vakavasti sairasta ihmistä. Tollanen käytös on ala-arvoista ja kertoo millaisia kehareita palstalla pyörii. Jopa Naccilla on varmaan 100 kertaa paremmat käytöstavat ja tilannetaju.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niin onhan sen nimisiä Suomessa paljonkin, mutta tässä tapauksessa kyllä tiedetään mihin/kehen sillä arjattelulla viitataan.

Ätmit eivät kykene edes sellaisiin perus käytöstapoihin että kunnioittaisivat vakavasti sairasta ihmistä. Tollanen käytös on ala-arvoista ja kertoo millaisia kehareita palstalla pyörii. Jopa Naccilla on varmaan 100 kertaa paremmat käytöstavat ja tilannetaju.

Samaa mieltä! Sen verran pitää miestä löytyä ätmistäkin että ulkopuolisia ei vedetä mukaan.

• Anonyymi

Ketjussa olleet nais- ja bicky-satusi olivat sääntöjen vastaiset ja siksi se poistettiin.

• Ketju joka käsitteli mun naisasioita, ei ollut mitään satuilua.

• peris234 kirjoitti:

Ketju joka käsitteli mun naisasioita, ei ollut mitään satuilua.

Niin ja mä kyllä kirjoitin vastauksen periksen ketjuun ihan omalla profiilillani. Olin taksitolpalla Cadillacin ratin takana ja asiakasta odotellessa kommentoin periksen ketjuun tabletillani.

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Niin ja mä kyllä kirjoitin vastauksen periksen ketjuun ihan omalla profiilillani. Olin taksitolpalla Cadillacin ratin takana ja asiakasta odotellessa kommentoin periksen ketjuun tabletillani.

Et voi peris odottaa parempaa vastaanottoa juttuihisi niin kauan kuin nää bicky-satuilut jatkuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi peris odottaa parempaa vastaanottoa juttuihisi niin kauan kuin nää bicky-satuilut jatkuvat.

Ei peris pysty luopumaan noista mielikuvitusystävistään. Ne ovat käyneet hänelle liian rakkaiksi.

• Anonyymi

Periksen satuolennot on darkkiksen ainoat ystävät :)

• Anonyymi kirjoitti:

Periksen satuolennot on darkkiksen ainoat ystävät :)

Eikä ne mitään ihmeen mielikuvitushahmoja ole, vaan ihan todellisia henkilöitä siinä missä me kaikki muutkin olemme. Onhan se kavereissakin tärkeämpää se laatu, kun niiden määrä.

Kyllä Bicky Royal-mies, Porarin Make, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma ja muut palstan turkulaiset ovat kuitenkin hyviä ja fiksuja tyyppejä. Heidän kanssa kun sitä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eikä ne mitään ihmeen mielikuvitushahmoja ole, vaan ihan todellisia henkilöitä siinä missä me kaikki muutkin olemme. Onhan se kavereissakin tärkeämpää se laatu, kun niiden määrä.

Kyllä Bicky Royal-mies, Porarin Make, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma ja muut palstan turkulaiset ovat kuitenkin hyviä ja fiksuja tyyppejä. Heidän kanssa kun sitä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja.

Mainitsemasi periksen meilikuvitusystävät ovat palstan johtavat turhakkeet :)

• Anonyymi

kuvitteellisia hahmoja ja leikkitaksifirma 😂 5-vuotiaan tasolla olevan touhuja 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mainitsemasi periksen meilikuvitusystävät ovat palstan johtavat turhakkeet :)

Eivät kyllä todellakaan ole mitään palstan turhakkeita, vaan oikein hyviä ja asiallisia kirjoittajia kaikki heistä. Kaikki ovat myös ihan todellisia henkilöitä, sillä onhan heistä myös kuvat heidän profiileissa nähtävillä.

Nämä sun mielikuvitushahmoiksi väittämäsi henkilöt kun tietävät myös tosi paljon autoista, niin aina sitä mieluummin lukee niitä auto-aiheisia keskusteluja, kun jotain incel-ätmien samoja naisvihamielisiä kirjoituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

kuvitteellisia hahmoja ja leikkitaksifirma 😂 5-vuotiaan tasolla olevan touhuja 😄

Kyllä se on ihan oikea ja todellinen taksifirma, eikä tossa ole mitään 5-vuotiaan tasolla olevien juttuja. Siinä nyt aikuiset miehet kertovat juttuja autoista ja omasta taksifirmastaan, että on hyvin kaukana mistään lasten jutuista tollaiset tarinat.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eivät kyllä todellakaan ole mitään palstan turhakkeita, vaan oikein hyviä ja asiallisia kirjoittajia kaikki heistä. Kaikki ovat myös ihan todellisia henkilöitä, sillä onhan heistä myös kuvat heidän profiileissa nähtävillä.

Nämä sun mielikuvitushahmoiksi väittämäsi henkilöt kun tietävät myös tosi paljon autoista, niin aina sitä mieluummin lukee niitä auto-aiheisia keskusteluja, kun jotain incel-ätmien samoja naisvihamielisiä kirjoituksia.

Juu tietäähän peris autoista. Siksi nuo mielikuvitusystävät asuvatkin periksen Hiacen rohjon tavaratilassa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Juu tietäähän peris autoista. Siksi nuo mielikuvitusystävät asuvatkin periksen Hiacen rohjon tavaratilassa :)

No eipä se Periksen autotietämys taas liity yhtään mitenkään siihen, että miten esim. Bicky, Make, Timppa, Näädän Markku tai Pääskyvuoren Jorma tietävät omista autoista, niiden merkkivioista ja muista niihin liittyvistä jutuista.

Eikä kyllä Periksen Hiacessa asu yhtään ketään, sillä kyllä ne Periksen tutut ja kaverit asuvat omissa asunnoissa ihan jokainen ja kuka missäkin päin Turkua.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

No eipä se Periksen autotietämys taas liity yhtään mitenkään siihen, että miten esim. Bicky, Make, Timppa, Näädän Markku tai Pääskyvuoren Jorma tietävät omista autoista, niiden merkkivioista ja muista niihin liittyvistä jutuista.

Eikä kyllä Periksen Hiacessa asu yhtään ketään, sillä kyllä ne Periksen tutut ja kaverit asuvat omissa asunnoissa ihan jokainen ja kuka missäkin päin Turkua.

Hiacen romun perässä periksen on hyvä säilyttää koko feikkiprofiilikaartia:)

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä se on ihan oikea ja todellinen taksifirma, eikä tossa ole mitään 5-vuotiaan tasolla olevien juttuja. Siinä nyt aikuiset miehet kertovat juttuja autoista ja omasta taksifirmastaan, että on hyvin kaukana mistään lasten jutuista tollaiset tarinat.

Juu juu.... ihan yhtä todellinen kuin sun tuuhea tukka 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Juu juu.... ihan yhtä todellinen kuin sun tuuhea tukka 😁

Kyllä mulla ainakin on itselläni tuuhea tukka, kuten olen aina sanonutkin. Helppohan se sun lantaperseaivon on tollaisia perättömiä valheita musta levitellä, kun sulla homopersehintarilla ei edes itselläsi ole mitään todisteita moiselle typerälle väitteellesi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hiacen romun perässä periksen on hyvä säilyttää koko feikkiprofiilikaartia:)

Ei kai se Periksen Hiace mikään romu ole. Pitäisi saada tänne nyt mm. Bicky, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Timppa ja muut turkulaiset vahvistamaan se oma olemassaolonsa, niin ei tarvisi enää muiden epäillä täällä sitä heidän olemassaoloaan.

He kun kirjoittaisivat täällä itse omilla kirjautuneilla profiileillaan, niin eipä olisi enää muilla turhia epäilyksiä siitä, että he olisivat jotain ihmeen feikkihahmoja.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on itselläni tuuhea tukka, kuten olen aina sanonutkin. Helppohan se sun lantaperseaivon on tollaisia perättömiä valheita musta levitellä, kun sulla homopersehintarilla ei edes itselläsi ole mitään todisteita moiselle typerälle väitteellesi.

No voi sitä vaikka jossain varessuon yksiössä asuva kaljupäinen kehari saada mamuista kavereita, kunhan vaan monikulttuurisena suvakkina esiintyy. Mutta se on sitten vähän toinen juttu jos näistä piireistä edes vähänkin paremman näköisen naisen itselleen saa otettua.

• DarkFear kirjoitti:

Ei kai se Periksen Hiace mikään romu ole. Pitäisi saada tänne nyt mm. Bicky, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma, Timppa ja muut turkulaiset vahvistamaan se oma olemassaolonsa, niin ei tarvisi enää muiden epäillä täällä sitä heidän olemassaoloaan.

He kun kirjoittaisivat täällä itse omilla kirjautuneilla profiileillaan, niin eipä olisi enää muilla turhia epäilyksiä siitä, että he olisivat jotain ihmeen feikkihahmoja.

Niin ihan omalla profiilillani olen kirjoittanut palstalle ja niin on varmaan myös Bikcy Royal mies, Make ja muutkin Turkulaiset.

Eikä periksen Hiase tosiaan ole mikään romu. Olikos sillä ajettu 250 tkm ja mä meinaan luovuin tähän mennessä viimeisestä Hiasestani kun taulussa oli 650 ktm. Tumma mies löi hyvän seteli nipun kouraan ja vei auton mennessään. Varmaan vieläkin toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisessä käytössä Afrikassa.

• Anonyymi kirjoitti:

No voi sitä vaikka jossain varessuon yksiössä asuva kaljupäinen kehari saada mamuista kavereita, kunhan vaan monikulttuurisena suvakkina esiintyy. Mutta se on sitten vähän toinen juttu jos näistä piireistä edes vähänkin paremman näköisen naisen itselleen saa otettua.

Onneksi mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mä asun myös 60 neliön kaksiossa, enkä enää Turussa ollenkaan. Kyllä sitä varmasti tältä palstalta voisi oikein hyvin sen naisen löytää, kun onhan tämä kuitenkin sentään sinkut-palsta, niin en pitäisi sitä ollenkaan epätodennäköisenä.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Niin ihan omalla profiilillani olen kirjoittanut palstalle ja niin on varmaan myös Bikcy Royal mies, Make ja muutkin Turkulaiset.

Eikä periksen Hiase tosiaan ole mikään romu. Olikos sillä ajettu 250 tkm ja mä meinaan luovuin tähän mennessä viimeisestä Hiasestani kun taulussa oli 650 ktm. Tumma mies löi hyvän seteli nipun kouraan ja vei auton mennessään. Varmaan vieläkin toimii jonkun perheen tai virman jokapäiväisessä käytössä Afrikassa.

Hyvä Jorma, kun sä tulit itse vahvistamaan oman olemassaolosi, niin ei tarvitse enää kenenkään täällä kyseenalaistaa sitä sun identiteettiäsi. Olethan sä kertonut myös käyneesi ostamassa Perikseltä niitä varaosia siihen sun Kasipätkän Volvoosi, niin se ainakin jo todistaa sen, että miten te ootte Periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä.

Sitähän on tosiaan sitten vielä Periksen Hiacella ne parhaat ajokilometrit edessäpäin, kun Periskin voi varmaan ihan huoletta ajella sillä Hiacella vielä joku yli 400tkm, jonka jälkeen se voi myydä vaikka johonkin Afrikkaan jokapäiväiseksi käyttöautoksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• DarkFear kirjoitti:

Hyvä Jorma, kun sä tulit itse vahvistamaan oman olemassaolosi, niin ei tarvitse enää kenenkään täällä kyseenalaistaa sitä sun identiteettiäsi. Olethan sä kertonut myös käyneesi ostamassa Perikseltä niitä varaosia siihen sun Kasipätkän Volvoosi, niin se ainakin jo todistaa sen, että miten te ootte Periksen kanssa kaksi ihan eri henkilöä.

Sitähän on tosiaan sitten vielä Periksen Hiacella ne parhaat ajokilometrit edessäpäin, kun Periskin voi varmaan ihan huoletta ajella sillä Hiacella vielä joku yli 400tkm, jonka jälkeen se voi myydä vaikka johonkin Afrikkaan jokapäiväiseksi käyttöautoksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Näinhän se on että Hiasen hajoaminen vaatii varovasti arvioiden vähintäänkin ydin sodan, mutta onneksi meillä on Itä Naapurissa sen verran järkevä ja jämpti valtion pää mies että varmastikaan sellaista ei tulla näkemään jos vaikka jollain Natomaalla alkaisikin yhtäkkiä mopo keulimaan.

Volvo tarjoaa kyllä meinaan herraskaista kyytiä mutta kaikkea pikku vikaa on saanut laittaa kuntoon. No mutta perikseltä löytyi järki hintaan esim nokkaakselin asento tunnistin, kaasu läpän asento tunnistin ja VVT-solenoidi joiden vaihtamisen jälkeen ei ole ilmennyt käyntihäiriöitä.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Näinhän se on että Hiasen hajoaminen vaatii varovasti arvioiden vähintäänkin ydin sodan, mutta onneksi meillä on Itä Naapurissa sen verran järkevä ja jämpti valtion pää mies että varmastikaan sellaista ei tulla näkemään jos vaikka jollain Natomaalla alkaisikin yhtäkkiä mopo keulimaan.

Volvo tarjoaa kyllä meinaan herraskaista kyytiä mutta kaikkea pikku vikaa on saanut laittaa kuntoon. No mutta perikseltä löytyi järki hintaan esim nokkaakselin asento tunnistin, kaasu läpän asento tunnistin ja VVT-solenoidi joiden vaihtamisen jälkeen ei ole ilmennyt käyntihäiriöitä.

Niin onhan se Putin ollut siellä itänaapurissa jo vallassa sen 20 vuotta, kun äskettäin sen verran jo niitä virkakausia hänelle täyteen tuli. Tuonut kyllä ainakin vakautta sinne maahan ja sanoisin hänen olevan parempi johtaja EU-maiden ja Natonkin kannalta, kun että jos vallassa olisikin siellä joku Zhirinovski tai muu vastaava epävakauden aiheuttaja.

Onhan se Kasipätkän Volvon kyyti varmasti oikein herraskaista, vaikka siinä luotettavuudessa ja kestävyydessä se ei varmaan pärjääkään sille Toyota Hiacelle ja Carinalle:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Mutta jos kyllästyt jossain vaiheessa noihin Volvon pikkuvikoihin, niin sähän voit vaihtaa vaikka silloin siihen Camryyn tai Lexukseen, jos se herraskainen kyyti on tärkeä juttu:)))))))))) Noissa autoissa varmasti se luotettavuus onkin parempi kun jossain Mersussa, Jaguarissa, Audissa tai Bemareissa.

• Anonyymi

Seksi tekee hyvää. Mut ei vanhan naisen kanssa vaan nuoren naisen kanssa hellää rakastelua.

• Molempi parempi 😉 Viime lauantaina kuitenkin olin mua muutaman vuoden nuoremman ihanan aasialaisneitokaisen kanssa 🤗

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Molempi parempi 😉 Viime lauantaina kuitenkin olin mua muutaman vuoden nuoremman ihanan aasialaisneitokaisen kanssa 🤗

Mutta jouduit käyttmään kumia

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jouduit käyttmään kumia

Päätin käyttää.

• Anonyymi

kuka poisti mun viestin. Harmittaako kun sain paljon seksiä

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2830
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      102
      2281
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1970
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1413
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1394
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1310
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      984
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe