Kauhea vääntäminen koko päivän jostain pakkoenglannista ja vastapuoli paljastui jälleen svekomaaniksi joka puolustelee pelkästään pakkoruotsia. Kun ei ole oikeita arhumentteja niin niitä pitää sitten keksiä kummalisten mutkien kautta 😂
Että yhden kielen valinnaisuus on hyvä mutta kahden huono 😂
Voi teitä pikkuruotsalaisia 😂
Keskustelu "pakkoenglannista"
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Argumentteja on pilvin pimein, ja keskustelua on saatu laajennettua moneen suuntaan. Yritä ajatuksella lukea kommentteja läpi ja osallistu keskusteluun. Älä pelkää keskustelua. Emme voi rajoittaa tätä palstaa pelkäksi kieliaktiivien pakkoruotsi-temmellyskentäksi. Moni kaipaa älyllisempää keskustelua. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Aloittaja on tasan tarkasti oikeassa. Pakkoruotsittajilta loppuivat argumentit asiansa puolesta ja päättivät heittää pakkoenglannin viemään huomiota perusongelmasta eli pakkoruotsista.
- Anonyymi
Englannin ylivalta on hyvin ajankohtainen aihe. Kaikki aloitukset ovat liittyneet johonkin uutiseen aiheesta. Aiheesta on puhuttu muualla maailmassa jo vuosikaudet; vähintään parikymmentä vuotta on Ranskassa käyty aiheesta keskustelua.
"Pakkoruotsi" ei useinkaan ole kovin aktuelli aihe. Aihetta yritetään herätellä tällä palstalla henkiin laittamalla "uutisia", jotka ovat peräisin jopa viime vuosituhannelta.Englannin ylivalta maassa missä kaikki pakotetaan opiskelemaan ruotsia on vahvaa liioittelua 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996