Marin pääministerinä... voi...voi.

Anonyymi

Siinä ikuisopiskelija, teki graduaankin 10 vuotta, varjele taivas meitä tuollaisilta vouhottajilta. Mitäs tuumaavat Venäjän johtajat tuollaisesta naisesta johtajana ? Ei varmaan noteerata mitenkään, muuten kuin kohteliaisuudesta. Onneksi ei istu tuossa pestissä kauaa, kyllä tuo demareillekin selviää kohta ja vaihtavat jonkun kokeneemman tuohon virkaan... sitten kun kannatusluvut ovat 12 % luokkaa. Tuo pääministerin pesti vaatii uskottavuutta ja pitkää kokemusta... politiikasta.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäksi PM tulisi olla kokokansan eikä toveri-punikkien esittäjä.
      Ei mahdu sanna politiikkaan...ollenkaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin, pääministerin pitää olla monessa asiassa, ei idealisti, vaan auktoriteetti, joka laittaa pisteen siihen viimeiseen lauseeseen. Varsinkin tuollaisessa sekasikiö hallituksessa se kokoava voima. Sitä ei ollut Rinne ja sitä ei ole myöskään Marin.


    • Anonyymi

      Ai Venäjällä, no siellä on naurettu valinnasta lähtien. Politiikassa on myös vahvoja naisia, mutta heillä pitää olla rautainen kokemus ja sitähän ei tule opiskelemalla.

    • Anonyymi

      LAPSI VIELÄ PASKOO HOUSUUNSA JA PÄÄMINISTERI VOI VOI JO ON AIKOIHIN ELETTY.

    • Anonyymi

      Kauan aikaa sitten demarit löysivät Töölönlahden rantakaislikosta mädän sorsan ja tekivät siitä vieä pääministerin. Loppu on historiaa.

    • Anonyymi

      Marinin hallitus on syvältä perseestä , miten on edes mahdollista , että moinen tyhmien ja kokemattomien pölvästien joukko johtaa Suomea ?

    • Anonyymi

      Olen eri mieltä politiikan kokemuksesta. Umpisurkeaahan se on, että meillä on tällainen pääministeri, mutta itse kyllä toivon mahdollisimman vähän kokemusta politiikasta omaavia ihmisiä päättämään asioistani. Kokemus sitten ihan käytännön työstä. Aito välittäminen sitä kautta omaan maahan ja kansaan. Ei enää tätä jatkuvaa valehtelua koska sitä politiikka on. Poliittisessa työssä pysyminen edellyttää sitä, että valheellisesti luvataan kuut ja tähdet taivaalta. Ja onhan kyseessä oma elatus niin valehtelu on tavallaan ainoa oikea tie aidolle poliitikolle. Vahvoja kansan miehiä ja naisia lisää kiitos. Suoraselkäisiä, viisaita ja älykkäitä.

      • Anonyymi

        Ole mitä mieltä tahansa , itse olen sitä mieltä , että koko hallitus tulisi passittaa Niuvanniemeen .


    • Anonyymi

      Kautta aikojen... Suomen surkein hallitus.

    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa Suomella on taas oikeamielinen hallitus.

      • Anonyymi

        Höpötihöö , perustele , muutoinkin että olet vasuri tai viherhöperö ?


      • Anonyymi

        Anteeksi, kuinka?


    • Kauanko sinulla meni maisteriksi?

    • Anonyymi

      Lesbojen musikka. Olen edelleen ja tulen olemaan sitä mieltä, että lesbous on sairaus.

      • Anonyymi

        Suurin vika Marinin hllituksessa on se, että suurista puheista huolimatta hallitus ajaa Suomen pahaan talousahdinkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin vika Marinin hllituksessa on se, että suurista puheista huolimatta hallitus ajaa Suomen pahaan talousahdinkoon.

        Se on totta , vaikka tyhmiä ovatkin , pitäisi olla edes sen verran älyä , että tajuaisivat itse erota erota tehtävistään , kun pään kapasiteetti ei riitä , niin se ei riitä , tai sitten se kohdistetaan aivan vääriin asioihin , suohon ollaan menossa, ja vauhdilla , uskokaa pois .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin vika Marinin hllituksessa on se, että suurista puheista huolimatta hallitus ajaa Suomen pahaan talousahdinkoon.

        Perskeko otti uutta velkaa vuodelle 2019 2,9 mrd.(nousuk). Nykyhallituksen velantarve v. 2020 2,2 mrd(laskuk)., mikäköhän mättää taloudenpidossa?


    • Anonyymi

      Voi voi tosiaan Sanna Marin sinun puoluetoverisi on näköjään jokseenkin jälkeen jäänyt. Hänen mielestään ei holokaustia ole ollut eikä toista maailmansotaa on vain näytelmä aiheesta. Olisiko sinun aika käydä kentällä jotta tälläiset kunnallispoliikot kuten Polvijärven kunnan valtuutettu ja hallituksen jäsen Pauliina Kuhlmann.

    • Anonyymi

      Persuthan tuon tietävät. Plagioimalla siitä olisi selvinnyt viikossa.

    • Anonyymi

      Melkein säälittää tämä lapsirukka. Ei ymmärtänyt poloinen mihin myllytykseen joutui . Pahin on vielä edessäpäin.

    • Anonyymi

      JOOPA JOO KOVIN TYTTELILLÄ I S O T PUHEET JA TAVOTTEET MAAHAN MUUTTAJAT SIIS TYÖTTÖMIÄ LISÄÄ, ILMASTO, SÄHKÖ-AUTOT. HÖPÖ HÖPÖ HOMMIA JA MARITCELLON MUUMIT HUKASSA. PALJON PUHETTA VÄHÄ TEKOJA SIIS TYHJÄT TYNNYRIT KOLISEE KUMISEE DEMAREISSA. TEEN ILMASTO MUUTOKSEN SYTYTÄN NUOTION, KIVIHIILI AHJON PITÄÄ HÄRKÄ RILLATA MULLA BÄRTYT.

    • Anonyymi

      On se hienoa kun tekee gradunsa huolella. Toisin kuin jotkut, jotka fuskaavat ja plagioivat toisten gradusta ja tekemästä työstä suurimman .

      Taitaa yksikin fuskaaja olla ihan EU-parlamentissa joku (kukahan se nyt oli) Huhtasaari.

      Hyi hitto!

    • Anonyymi

      Marin haluaa päteä , esittää tärkeää , haluaako nimensä historian kirjoihin ilmaston muuttajana , sähkö-autot kaikille , utopistiset haaveet , ei realistisia , säälittävää ,
      jää historian kirjoihin , mutta ei positiivisessä mielessä , ja Berner hyvä esimerkki .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe