Aihe

Uskokaa huviksenne!

Anonyymi

Sinä päivänä, kun voita Veikkaus OY:n peleissa miljoonia, sijoitan ne niin, että voin joskus sijoitetun pääoman ja kertyneiden korkojen turvin palkata puolenkymmentä hyvinvointipalvelijaa itselleni paapojiksi. Yksi niistä paapojista on huntutanjssija, toinen laittaa ruokaa, kolmas käyttää wc:ssa, neljäs on autokuskina ja viides kyselee, mitä saisi olla? Siivouksesta huolehtisivat lyhythameiset ulkopuoliset naispalvelijat. Takaan, että kateelliset olisivat aiheesta kateellisia. En hyväksyisi ollenkaan päivittelyä, että vanhuksia hoidetaan huonosti.
Loppuni sitten lähestyessä yksi kaunotar antai minulle jatkuvaa saattohoitoa. Tavasta en ole vielä päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen. Näin olen oman vanhuuteni päivittäiset hetket suunnitellut. Ehtona on, että pelivoittoja tulee. Ensi viikolla aloitan muutaman pelin pienin panoksin. Hoitakaa omat vanhuksenne käyttäen kerättyjä varoja ja älkää milloinkaan ajatelko, jättääköhän tuo "käppänä" mitään jaettavaa?

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mie voitin, ei se ihminen rahasta saa onnea.
      Onni on siun koko elämä, sie et vai ite vielä sitä tiijä.
      Koita ellää ihan niinku muut aikaisemmat sukupolvet on eläneet, siinä on se siunki onni.
      Koita eis.

• Anonyymi

Jos voittaisin miljoonia niin karistaisin okun pölyt lopullisesti perheeni kanssa, muuttaisin lämpöiseen maahan nautiskelemaan elämästä.
      Ei olisi kuppaisia katuja ei lunta ja jäätä koskaan, eläminen maksaisi murto osan suomeen verrattuna.
      Juoruajia ja selkään puukottajia ei olisi, vain puhdas pöytä ja siitä elämään uusi kunnon alku.

Voittoa odotellessa hiljennytään mietiskelemään kuinka voisimme elää sovussa ja kaikilla olisi hyvä olla.

• Anonyymi

ELÄMÄ ON TÄSSÄ JA NYT !
        EI VEIKKAUSVOITTOJA.
        ELÄMÄNI IHAN OK. OUTOKUMMUSSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELÄMÄ ON TÄSSÄ JA NYT !
        EI VEIKKAUSVOITTOJA.
        ELÄMÄNI IHAN OK. OUTOKUMMUSSA.

Oo sie onnellinen okussa..
        Mie nautin elostain ihan muualla monin verroin enemmän..
        Rakkaat ympärilläin, rahhoo riittävästi, elämä hymmyilöö paljo enemmän kuin pikku kukkula kummussa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaat ympärilläin, rahhoo riittävästi, elämä hymmyilöö paljo enemmän kuin pikku kukkula kummussa..

...rakkaat rahat ympärilläis ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitääkseni onnelisuus ei ole kiinni paikkakunnasta.
        Profesori Markku Ojanen on paras asiantuntija onnelisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitääkseni onnelisuus ei ole kiinni paikkakunnasta.
        Profesori Markku Ojanen on paras asiantuntija onnelisuudessa.

Elin ilmapiirillä on melkoinen vaikutus ihmisen elämään ja onnellisuuteen. Itse kuudella paikkakunnalla työni vuoksi asuneena olen eron niiden välillä helposti huomannut.
        Pienillä alle 10 000 asukkaan kunnissa kaikki tuntee toisensa juorut lentää kulovalkean tavoin, sellainen ei tee ainakaan minua onnelliseksi. Lisäksi ilmapiiri on usein tunkkainen ja luotaantyöntävä, varsinkin jos et sulaudu massaan sujuvasti.
        Onnellisuuteen vaikuttaa myös yleiset ihmissuhteet, perhe, lähipiiri, asuinympäristö.. Monet tekijät joiden on satuttava kohdalleen.

Asun tällä hetkellä Helsingissä laitakaupungilla elämäni parhainta ja onnellisinta aikaa, ei juoruilijoita ei niin paljon muutakaan älyttömyyksiä.
        Outokummusta lähtöisin olen mutta loppuelämäni elän Helsingissä, tuttavapiiri on pitkin suomea mutta se ei haittaa koska jään pian eläkkeelle ja aikaa matkailuun on. Myös sähköinen viestintä toimii verrattomana yhteydenpitovälineenä.
        Saatanpa ohikulkiessa poiketa pitkästä aikaa okussakin, tuttuja siellä ei suuremmin ole mutta se uteliaisuus tuo vilkaisemaan ent. synnyinkuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elin ilmapiirillä on melkoinen vaikutus ihmisen elämään ja onnellisuuteen. Itse kuudella paikkakunnalla työni vuoksi asuneena olen eron niiden välillä helposti huomannut.
        Pienillä alle 10 000 asukkaan kunnissa kaikki tuntee toisensa juorut lentää kulovalkean tavoin, sellainen ei tee ainakaan minua onnelliseksi. Lisäksi ilmapiiri on usein tunkkainen ja luotaantyöntävä, varsinkin jos et sulaudu massaan sujuvasti.
        Onnellisuuteen vaikuttaa myös yleiset ihmissuhteet, perhe, lähipiiri, asuinympäristö.. Monet tekijät joiden on satuttava kohdalleen.

Asun tällä hetkellä Helsingissä laitakaupungilla elämäni parhainta ja onnellisinta aikaa, ei juoruilijoita ei niin paljon muutakaan älyttömyyksiä.
        Outokummusta lähtöisin olen mutta loppuelämäni elän Helsingissä, tuttavapiiri on pitkin suomea mutta se ei haittaa koska jään pian eläkkeelle ja aikaa matkailuun on. Myös sähköinen viestintä toimii verrattomana yhteydenpitovälineenä.
        Saatanpa ohikulkiessa poiketa pitkästä aikaa okussakin, tuttuja siellä ei suuremmin ole mutta se uteliaisuus tuo vilkaisemaan ent. synnyinkuntaa.

Niin ja näkyy kiinnostavan muitten elämä täällä outokummussa kun outokumpu palstallakin pyörit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja näkyy kiinnostavan muitten elämä täällä outokummussa kun outokumpu palstallakin pyörit

Saa täällä olla kuka vaan, vaikka olemmekin sisäänkääntyneitä ja omaan napaamme tuijottajia suurin osa.
        En ihmettele ollenkaan jos muuttotappiokunta olemme kun kaltaisiasi mielipiteitä julkaisemme vapaaehtoisesti palstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa täällä olla kuka vaan, vaikka olemmekin sisäänkääntyneitä ja omaan napaamme tuijottajia suurin osa.
        En ihmettele ollenkaan jos muuttotappiokunta olemme kun kaltaisiasi mielipiteitä julkaisemme vapaaehtoisesti palstoilla.

Itsekin paluu muuttaja kumpuun. Muualla asuessani ei kyllä tullut mieleenkään katsella jotain outokummun palstaa niin varmaan edellisen kirjoituksista porukka pakenee muualle😂😂😂🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      18760
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      366
      6912
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2059