Miksi bensan hinta nousi 10 senttiä?

Anonyymi

Polttoaineveron piti nousta vasta elokuun alussa. Tekikö tämä uusi akkahallitus jonkun lisäkorotuksen tiedottamatta siitä kansalaisia?

44

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hah, sama virsi kuin aina ennenkin. Vanhasta muistista nostetaan hintoja joka vuosi.

        "ST1:n myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Reinekarin mukaan nopeaa nousua selittää monta syytä: öljyn maailmanmarkkinahintojen muutos, lopputuotteiden hinnat maailmanmarkkinoilla, verotus, logistiikka ja paikallinen kilpailu.

        – Kun tässä on ollut pitkät pyhät taustalla, niin arjen koitettua pitemmän ajan markkinahinnat ovat päätyneet tolppiin, Reinekari kertoo. "


      • Anonyymi

        "Miksi bensan hinta nousi 10 senttiä?
        Polttoaineveron piti nousta vasta elokuun alussa. Tekikö tämä uusi akkahallitus jonkun lisäkorotuksen tiedottamatta siitä kansalaisia?"

        Aloittajan epäilemän työläishallituksen sijaan korotuksen takana olikin vastapuoli, eli oikeiston pääoman bisnesmiehet=))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi bensan hinta nousi 10 senttiä?
        Polttoaineveron piti nousta vasta elokuun alussa. Tekikö tämä uusi akkahallitus jonkun lisäkorotuksen tiedottamatta siitä kansalaisia?"

        Aloittajan epäilemän työläishallituksen sijaan korotuksen takana olikin vastapuoli, eli oikeiston pääoman bisnesmiehet=))

        Persun mielestähän kaikki paha on naisten syy, varsinkin väärien puolueiden naisten, vaikkeivät ole asian kanssa missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, sama virsi kuin aina ennenkin. Vanhasta muistista nostetaan hintoja joka vuosi.

        "ST1:n myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Reinekarin mukaan nopeaa nousua selittää monta syytä: öljyn maailmanmarkkinahintojen muutos, lopputuotteiden hinnat maailmanmarkkinoilla, verotus, logistiikka ja paikallinen kilpailu.

        – Kun tässä on ollut pitkät pyhät taustalla, niin arjen koitettua pitemmän ajan markkinahinnat ovat päätyneet tolppiin, Reinekari kertoo. "

        Trump tappoi sulemanin
        Siellä on öljyä ja tajähtelee
        Tuotanto kärsii
        Kapitalismissa hinta nousee kun jistain tavarasta on pulaa.


    • Anonyymi

      Bensa-asemat ryöstää persuilta juur mitä tahtoo, ja nehän tahtoo!

    • Anonyymi

      Se on joka kerta sama kusetus yllätyitkö minä en. Aina kun on kerrottu että sillon ja sillon nousee bensan hinta niin ne nostaa aina sitä ennen korotusta ja sitte sen varsinaisen korotuksen eli kun puhutaan 10snt korotuksesta se on käytännössä 20snt. Loppu kesästä jos ajat 98oktaanisella autolla maksat liki 2e litra yli 1,80ainakin eikös oo kiva tuo vihervasemmisto hallitus?

      • Anonyymi

        Duunarin paras ystävä.


    • Anonyymi

      Ei ole noussut polttoaineen hinta. Laski juuri semmosen 5 centtiä.
      Muuten, Venäjällä 95 oktaaninen maksoi 47 ruplaa Nesteen asemalla.
      Se on noin 67 centtiä.

    • Anonyymi

      koska munapää saksa niin suomen myyjät tahtoivat käyttää tilaisuuden nyhtää voittoja.

      vai ollaanko me jo häpeällisen alhaisia saksalaisia?
      saksan maakunta?

      sauli haluaa olla merkkelin varpaanväli ja todennäköisesti suomikin on

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huulipuna hallituksen tavoite on nostaa polttoaineen hintoja , tässä alku , olkaa tarkempia ,kun seuraavan kerran äänestätte.

      • Anonyymi

        Maailmanmarkkinahinnat nousivat.


    • Anonyymi

      Ruotsi lopettaa kohta polttoaineiden myynnin Suomen hallitus haluaa myös jännä vaan mistä ne kaivaa ne Mijardit jos ei polttoaineista, ai niin Sähköstä yms auton käyttömaksuista yms Autoilijat vois mennä vaikka viikon lakkoon ei osteta mitään nii katotaan huulipunan ilmeet

    • Anonyymi

      Kun vero nousee 6,5 senttiä elokuussa, niin öljyfirmat ottaa vähän ennakkoa ja korottaa hintaa 10 senttiä tammikuussa.

      Sitä kutsutaan ahneudeksi.

    • Anonyymi

      Yrittäjät nosti hintoja.

    • Anonyymi

      Kyllä se nousee silloinkin, älä pelkää

    • Anonyymi

      Miksi nostaa Centeillä nostaisivat kympillä katotaa sitten miten käy

      • Anonyymi

        Joskin huvittaa et aina on kuulema huoltamot myyneet tappiolla polttoainetta, ja vain mitä olen serannut jopa 30 vuotta, on se ihmeelistä..............


    • Polttoaineiden hinnat nousee hiljalleen, kun hybridit ja sähköautot yleistyvät. Sitten pitää ryhtyä keräämään niiltäkin ja se tarkoittanee tietulleja, tmv. järjestelmää.

      • Anonyymi

        Aivan näin. Kun sähkönkäytössä siirryttiin hehkulampuista 95% sähköäsäästäviin led valoihin, oma sähkölasku senkuin nousu ja sähkö maksaa enemmän kuin koskaan, vaikka jokainen 60W ja 75W hehkulamppu on korvattu 95% sähkönkulutusta alentavilla ledeillä.

        Kansan kusettaminen jatkuu ikuisuuksiin, jos ette äänestä PERUSSUOMALAISIA!


    • Anonyymi

      Lisää hintaa vaan, niin saadaan köyhät riisikuppikuskit pois jaloista, euro lisää litrahintaan ja saadaan teillekin lisää tilaa. Annetaan V8:n pyöriä, se ei huoleta minua, samoin annetaan ilmaston parantua kun köyhien vanhat romut seisovat paikallaan. Lisää hintaa ja heti.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Talouteeni kuuluu kaksi V8 autoa sekä yksi riisipussi.


      • Anonyymi

        Taidan täydentää kalustoa vielä moottoripyörällä. Minimi 1100 kuutiota ja siitä ylöspäin. Mahdollisimman suurella koneella tietenkin. Harrikoissa on 1500 kuutioisiakin. Pääasia että pakokaasua tulee putkesta ja paljon.


    • Anonyymi

      MITÄ VITTUA TUOSSA YLE:N UUTISESSA VALEHELLAAN:

      Myös biopolttoaineiden osuuden nousu tuntuu hinnossa. Se tarkoittaa sitä, että lopputuotteessa olevat hintavat uusiutuvat komponentit nostavat määriään. Ne ovat aika paljon kalliimpia kuin perinteiset fossiiliset komponentit. Se näkyy hinnoissa."

      Etanolihan maksaa vain 1,05 €/l.

    • Anonyymi

      Vosivat rosvopäättäjät alkaa verottaa lentämistäkin, eikä vain autoilua, jonka verottaminen rokottaa kaikkein eniten köyhimpiä syrjäseutujen ihmisiä, joilla kaikki palvelut ovat kaukana kotoa.


      Ovatko poliitikkohin kohdistetut terrori-iskut ainut keino syrjäseutujen köyhille asukkaille edes yrittää saada päätöksentekoon oikeudenmukaisuutta?

    • Anonyymi

      Halpaahan tuo vielä on. 5 euroa litralta karsii jo turhimpia ajoja.

    • Anonyymi

      Jos asut naapurimaiden rajan läheisyydessä saat halvemmalla polttoainetta kuin että ostaisit suomen puolelta. Polttoaineiden suomen rajaseutujen hintaero tulee kasvamaan loppu vuotta kohden kun suomessa nostetaan autoilun ja sitä kautta rajoitetaan vapaan liikkumisen oikeutta. Kommunisminen suomi hurraa huraa huraa.

    • Anonyymi

      Matuilta autot pois. Ovat saanneet ne luukun maksamina SUV ja premium autoja ja UUSIA, koska noille joutosakille ei käytetyt ole kelvanneet. Sama lastenvaunuissa.

    • Anonyymi

      VIHREÄT KUSTANTAA SILLÄ POLTTOAINEVERON NOSTOLLA MATUJEN SYÖTTÄMISEN KUSTANNUKSIEN NOUSEMISTA, KUN ANTIN ARVOPOHJAT SITÄ EDELLYTTÄÄ.
      NE, JOTKA URHO KEKKOSTA OVAT PILKANNEET, OVAT KEKKOSEN JÄLKEEN SOTKENEET TOTAALISESTI KAIKEN PÄIN PERSETTÄ, ETTEI NYKY PRESIDENTTIMEKÄÄN PYSTY SELVÄÄ PUHETTA TUOSTA SOTKUSTA AIKAAN SAAMAAN. !

    • Anonyymi

      Viikonloppuna nousee toiset kymmenen senttiä. Kiitos siitä kuuluu herra Amerikan presidentille.

    • Anonyymi

      Kautta aikasin valtio on kikkaillut polttoaineveron noston kanssa niin että ennen varsinaista ajankohtaa kun hinta päätetään korottaa sitä korotetaan jo ennakolta vähän. Sitten kun tulee varsinainen korotus ja ihmiset hermostuvat lasketaan hintaa sillä aikaisemmalla ekstra korotuksella ja näin hämätään kansalaisia uskomaan että heidän itkunsa vaikutti hinnan alenemiseen joka taas on harhaluulo.

      Itselleni on periaatteessa sama paljonko polttoaine maksaa sillä joudun hinnoittelemaan asiakkailleni työni polttoaineen hintojen mukaan ja jos korotuksia tulee silloin työni hinta nousee ja samalla palkkani nousee pakosta.
      Toisinsanoen kuluttajat maksavat näin minulle enemmän. Tämähän on tietenkin helppoa koska kuluttajien on vähän niinkuin pakko käyttää palveluitani mutta onhan se valtion tekemänä väärin ja halventavaa taas kansalaisia kohtaan.
      Jostain kumman syystä monikaan ei tajua sitä että kaikki kulutustuotteet kallistuvat polttoaineiden hinnan nousun takia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Amerikan presidentin murhaoperaatio Irakissa panee öljyn hintaan sellaisen turbulenssin että heikkokukkaroisia HIRVITTÄÄ!
      IRAN panee vielä länsimaat polvilleen Hormuzin salmessa!
      OSTAKAA NYT BENSAA KUN VIELÄ VOITTE!
      Uusivuosi alkaakin karmivasti, Lähi-itä räjähtää, pitäkää kiinni hatuistanne!
      Pakolois vyöryt muslimimaista on kohta totisinta totta!
      Rautaa Rajalle kun vielä voidaan! Tornio on linnoitettava!
      Suomessakin veri virtaa terrori-iskjen seurauksena!

    • Anonyymi

      Tottakai nousi , kun vihervasuri hallitus pääsi valtaan , äänestäkää seuraavan kerran oikein !!!!!

      • Anonyymi

        Oikeiston ihmiset nytkin äänestivät enemmistöön mutta suomen epädemokraattinen vaalijärjestelmä salli häviäjistä koota kansaa kurjistavan hallituksen.
        Suomessa äärimmäisen pieni osa kannattaa vihreitä ja vasemmistoa mutta on surkuhupaisaa että silti nämä ovat päättämässä suomen asioista. Suomi tarvitsisi kipeästi yhdysvaltalaistyyppisen kaksipuoluejärjestelmän sekä äänestysiän noston kolmeenkymmeneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeiston ihmiset nytkin äänestivät enemmistöön mutta suomen epädemokraattinen vaalijärjestelmä salli häviäjistä koota kansaa kurjistavan hallituksen.
        Suomessa äärimmäisen pieni osa kannattaa vihreitä ja vasemmistoa mutta on surkuhupaisaa että silti nämä ovat päättämässä suomen asioista. Suomi tarvitsisi kipeästi yhdysvaltalaistyyppisen kaksipuoluejärjestelmän sekä äänestysiän noston kolmeenkymmeneen.

        Oikeiston porukka on idootteja. Suomeen riittää yksipuoluejärjestelmä, jota johtaa nuori ja kaunis nainen. Persut laitetaan tekemään paskaduunit. Sen jälkeen Suomi on valmis ja täydellinen paratiisi normaalille kaikkien kanssa toimeen tulevalle suomalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeiston porukka on idootteja. Suomeen riittää yksipuoluejärjestelmä, jota johtaa nuori ja kaunis nainen. Persut laitetaan tekemään paskaduunit. Sen jälkeen Suomi on valmis ja täydellinen paratiisi normaalille kaikkien kanssa toimeen tulevalle suomalaiselle.

        Kaupassa nousi myös monet tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeiston porukka on idootteja. Suomeen riittää yksipuoluejärjestelmä, jota johtaa nuori ja kaunis nainen. Persut laitetaan tekemään paskaduunit. Sen jälkeen Suomi on valmis ja täydellinen paratiisi normaalille kaikkien kanssa toimeen tulevalle suomalaiselle.

        Kovin heikolta näyttää sinun toimeentulosi suuremmanosan suomalaisista kanssa kirjoituksestasi päätellen.
        Paljon kertoo myös sekin että johtoon kelpaa muodollisesti pätevä vaikka aivoja ei olisikaan.
        Entistä enemmän tänne tarvittaisiin fiksua oikeistoa joka johtaa maata aivoilla ei ulkoisella olemuksella. Tosin oikeistosta löytyy niitäkin joilla myös kumpikin seikka on hallussa vaikka pääasia onkin että maata johdetaan älyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin heikolta näyttää sinun toimeentulosi suuremmanosan suomalaisista kanssa kirjoituksestasi päätellen.
        Paljon kertoo myös sekin että johtoon kelpaa muodollisesti pätevä vaikka aivoja ei olisikaan.
        Entistä enemmän tänne tarvittaisiin fiksua oikeistoa joka johtaa maata aivoilla ei ulkoisella olemuksella. Tosin oikeistosta löytyy niitäkin joilla myös kumpikin seikka on hallussa vaikka pääasia onkin että maata johdetaan älyllä.

        Vain vasemmistossa on älyä ja siksi hallinnon on oltava vasemmistolainen.

        Oikeistolainen loistaa hanttihommissa ja sellaisiahan Suomessa riittää.

        Kaikille riittää siis tekemistä, vaikka Suomi siirtyykin vasemmistolaiseen älyllä johdettuun yksipuoluejärjestelmään.


    • Anonyymi

      No Trumppi listi Iranilaisen sotilaskomentajan ja siksi öljyn hinta nousi.

      Muuten ihmeporukkaa, bensan hinta nousee 10 centtiä ja jo itketään että kallista on. Menkää töihin niin ei tarvitse kitistä ettei raha riitä bensaan.

    • Anonyymi

      Ette vielä täysin ymmärrä mistä on kymysys?
      Entiseen ei ole paluuta, ennenkuin vuosi on lopussa Lähi-itä on tulessa, samoin USA ja Eurooppa! Eurooppaan päästetyt muslimi terroristit avaavat helvetinportit!
      Eläkää NYT kun vielä voitte, kohta on myöhäistä!
      SUOMI ON KUSESSA! Sanokaa minun sanoneen, Suomi valitsi ystävät kaukaa ja vihollisen vierestä!

    • Anonyymi

      Sähköauto ja kotimainen ilmainen tuulisähkö ei ole riippuvainen Lähi-idän sotkuista.

      • Anonyymi

        Varsinainen ymmärryksen jättiläinen! Lähi-itä on jo Suomessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe