En enää tiedä oliko se unta vai totta kun kanteiden kirjoittaminen saa jotenkin olon tuntumaan epätodelliselta...
Vastaukset 10
- Anonyymi
Olitko itse vai toi Mari siellä hämärän rajamailla.
- Anonyymi
Vegaanius kaunistaa
- Anonyymi
Koskaan ei tulla enää kuulemaan Marin hersyvää naurua, ilo on hävinnyt Marin elämästä hänen rakkaan sulhonsa toistuvien poliittisten takaiskujen myötä.
- Anonyymi
kaunis nauru kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaunis nauru kyl
Verrattuna cvlvniin joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verrattuna cvlvniin joo
Politiikan kaunein, sit vast ohisalo, kummuni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikan kaunein, sit vast ohisalo, kummuni
o se niin nätti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
o se niin nätti
Siis en tiedä, lupasi soittaa Tampereen Terolle, Upi oli kuullemma ollu kolarissa.. sen mummo on paniikissa ja Pirkka soitti sille just!! Soita mun uuteen nroon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en tiedä, lupasi soittaa Tampereen Terolle, Upi oli kuullemma ollu kolarissa.. sen mummo on paniikissa ja Pirkka soitti sille just!! Soita mun uuteen nroon!!
Jes, vähän sama täällä..jostain äni kuului toissayönä mutta tavallaan unohin loput
- Anonyymi
kerr0 lisää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931466
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde841101- 47871
- 95835
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67816Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164773- 20699
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku83691- 53628
- 51622