Olisiko aika nostaa myös Kelassa työskentelevien palkkaa? Etuuksien saajat nostaa enemmän rahaa, kuin kelan työntekijät niin joku on pahasti pielessä. En ihmettele, että haistattelevien asiakkaiden palvelu ei kiinnosta jos joutuu maksamaan enemmän kotoa makaaville vellihousuille, kuin mitä itse saa palkkaa joka päivä helvetillisen paineen alla työskentelystä.
En ihmettele että suomessa kelan elätettävien määrä on noin suuri, kun kerran kotona makaamalla tienaa enemmän.
Palkankorotus Kelan työntekijöille
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että joku tuo tämänkin puolen julki.
- Anonyymi
Asia johon tulee myös puuttua on kiky. Jos työttömiltä lähti aktiivimalli, tulee palkansaajilta lähteä kiky. Nyt on aika palkansaajienkin saada suu auki, eikä vaan tyytyä.
Työttömät kyllä nostaa mellakan jos he joutuvat jotain tekemään. Ja niitä säälitään, vaikka totuus on että töitä on jos vaan viitsii niitä tehdä.
- Anonyymi
Laskea niin sit ne vaihtaa hommaa ja joku työtön voi hakea sitä.
- Anonyymi
Kyl moni työtön vois tulla tohon hommaan mielellään, jos olis tosi hyvä työhön opastaja.
- Anonyymi
Palkankorotukset olisi paikallaan. Töitä tehdään jokaisen kansalaisen toimeentulon eteen niskalimassa ja jatkuvasti muuttuvien lakien keskellä. Jos ei palkkaa lisää, niin voisi päättäjät lopetta sen jatkuvat lakipykälien muuttamisen. Jokaisella tulisi olla sellainen puskuri jonka avulla pärjää edes kaksi kuukautta. Turhia lakimuutoksia omavastuudeen esimerkiksi. Lisäksi yrittäjän vastuu ihmetyttää. Nyt yrittäjät hakevat etuuksia, jotka kaatuvat paljansaajien kontolle. Ymmärrän että verotuloja saadaan hienosti kannattavista yrityksistä, mutta nyt jotain rajaa. Business finland olisi mielestäni oikea maksaja eikä kela. Mutta business finlandilta ei tunnu heruvan muutakuin jo hyvin toimeentuleville, jotka kyllä muutaman kuudauden eläisi tuloittakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882