Hylkiö............
<3
Vastaukset 22
Risto , et ole hylkiö.
Jos ei ole kavereita, eikä kumppania, niin aika pettymys on....
Oma kaivattunikin tahtoo pahaa....
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
<3Nenä ylös, ajattele itseäsi, eikä mitä muut ajattelevat sinusta. Kerran (olettamus) ollaan täällä, joten ilo irti tästä kokemuksesta Risto Reipas
Risto_ kirjoitti:
<3Oon sun kaveri.
Mikä sitten minussa on vikana kun en kelpaa.valtakunta kirjoitti:
Oon sun kaveri.
Mikä sitten minussa on vikana kun en kelpaa.En nyt varsinaisesti mitään nettikavereita kaipaa...
<3Risto_ kirjoitti:
En nyt varsinaisesti mitään nettikavereita kaipaa...
<3Ok. Sit oot vaan risto😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenä ylös, ajattele itseäsi, eikä mitä muut ajattelevat sinusta. Kerran (olettamus) ollaan täällä, joten ilo irti tästä kokemuksesta Risto Reipas
Taaas on nii saatnan narsistinen kommentti.
- Anonyymi
Olet raaska ja hylkiö ;)
- Anonyymi
Mitä sukulaisesi ajattelevat palstailustasi?
Eivätkö ihmettele sinua?- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
:)......
Jaa....
Ken tietää....
<3Ai Ken tietää sen..
- Anonyymi
Harmi että tunnet itsesi hylkiöksi. :(
Minä taas olen juuri nyt henkisesti niin loppu kuin vain voi olla mahdollista. Ei murheiden tms takia, vaan ihan vain päivittäisten vaatimusten vuoksi, joiden suorittaminen ei ole ongelma, vaan se, ettei paukkuja jää sitten paljon muuhun.- Anonyymi
Tekisi mieli itkeä, mutta itku ei tule.
- Anonyymi
Katso Mel Gibsonin kuvaa tv 5. On hyvä.😀
En nyt jaksa mitään elokuvia, mut kyllä sieltä tulee myös rankka päivä subilt...
<3
Ihan katsottava....- Anonyymi
Älkää haukkuko. Jaksamista Risto.
- Anonyymi
Miksi te noteeratte tuollaista alkoholistia?? En halua olla ilkeä, mutta tänne voi kirjoittaa millaiset vain ja mieleen tulee väkisinkin ihan kauhea ilmestys kun oon lukenut tuon riston kommentteja.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te noteeratte tuollaista alkoholistia?? En halua olla ilkeä, mutta tänne voi kirjoittaa millaiset vain ja mieleen tulee väkisinkin ihan kauhea ilmestys kun oon lukenut tuon riston kommentteja.
Ihanasti kirjoitit....
<3
- Anonyymi
Eikö sulla ole muuta tekemistä, kuin kytätä täällä. Ootko risto I, risto II, risto III vai jopa risto XIl, klooni... <3.
- Anonyymi
sairas ihminenhä tuo on varmaa joku neitsyt poika
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671580
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100990Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111843- 43786
- 113700
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä401601Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22594- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28573