Etelämaiden maahanmuutto suunnattava urotekoihin

Anonyymi

Etelämaissa on kovaa peliä, mitä huomaan maahanmuuttajista.
Heilä on tarvetta ottaa yhteen, näyttää, kilpailla, olla perempia, hallita jopa maailmaa, sekä sotia.

NASA voisi toteuttaa pilottihankkeen agressiivisille maahanmuuttajille, jotka unelmoivat sankariteoista.

Kyllä iranialaiset, babolonialaiset, hindistanialaiset, assyyrialaiset, osmaanit, kaukasialaiset, tunguusit, sumerit ovat valloittaneet koko planeetan. Ei ole mitään valloitettava. Kuka tahtoisi käydä sotia nykyajassa kun pitää rakentaa toimivan yhteiskunnan?

Mutta etelämaiden mentaliteettien sisäistä ristiriitaa ja sodan huumaa täytyy ohajilla oikeisiin raitteisiin pois maapallosta ajoissa, ettei aavikoituminen kerkiäisi Eurooppaan.

(Pohdimme mikä historiassa meni vikaan).

NASA:n pitää luoda pilotti hanke Elon Muskin tavoin.
Olkoon vaikka raketti jalan poljettava.
Kun löytyy uhkarohkeita maahanmuuttajaa, niin ehkä retkikunta onnistuu.
Pitää ihmisten toteuttaa itsensä ihmiskunnan hyväksi.
On heissä kilpailuviettiä yllin kyllin niin antaa palaa.

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkein ymmärsin tekstin.

    • Anonyymi

      Koraani suorastaan vaatii, että "uskottomat" maat käännytetään islamiin. Jihadiin eli muslimien pyhään sotaan kuuluvat kaikki keinot.

      Imaamit ovatkin kehottaneet muslimeja muuttamaan Eurooppaan ja lisääntymään nopeasti. Jotta Eurooppaa muuttuis kristitystä islamilaiseksi alueeksi.

      Juuri niin tapahtuukin ja yllättävän nopeasti, kuten se kuuluisa laskelma osoittaa. Mutta länsimaiden mamuttajaeliitit eivät ole tajuavinaan kehitystä?!

    • Anonyymi

      kun ne rodut nyt liikkuvat junilla, lentoteitse, niin ei ole riittävästi aikaa sulatella vauhtia

      se on vesimies 2000

      katse kosmokseen, ystävä
      sieltä on löydettävä ratkaisu

      ja puita istuttamalla

      toivon, että muslimit heräävät jostakin uskontojen yliherruudesta kun ympärillä on aika hyvin jo saatu tieteellistä edistystä ja mammoona jo ilman superluonnollista rukoilua

      ovat siis velkaa jos eivät herää hyvinvointiin

    • Anonyymi

      mietin, miten äly toimisi etelän maissa jossa olisi kuumaa

      pitää tehdä kylmähuoneita

      vaikka etelämaissakin voi olla toisinaan kylmää

      taas kerran katse tieteeseen
      mitä muka muuta?
      rehellisesti ajateltuna

    • Kyllä tänne suomaahan mahtuup papiaania marakattia hottentottia muhamettiä ynnä muutaki mölyapinata. Poletaan ylmeäräset suoho nii kyllä kaikilla on tilloa teällä suomoassa...

    • Anonyymi

      Tämä on selväjärkisin ketju tällä palstalla aikoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe