Voiko kaksisuuntaiseen henkilöön luottaa?

Anonyymi

Kertokaa kokemuksianne. Olen tuntenut kaksi kuukautta bipon ja nyt tuntuu sille, että jokin on pahasti vinossa, luottamus jostain syystä on heikko.

20

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä lailla hän vaikuttaa epäluotettavalta?

    • Mielialojen heilahtelu voi tuntua siltä, että henkilö on epäluotettava. Seuraa pidemmän aikaa ja ota asia puheeksi.

    • Anonyymi

      Lääkärit eivät osaa erottaa persoonallisuushäiriöisiä bipoista. Jos myöhemmin selviää, että tämähän on narsisti tai rajatila/epävakaa, eivät poista väärää bipo-diagnoosia, vaaan lätkäisevät siihen päälle persoonallisuushäiriö-diagnoosin.
      Persoonallisuushäiriöiseen ei voi luottaa.
      Eikä niiden tila luonnollisesti korjaannu lääkityksellä.

      • Anonyymi

        mihin perustat väitteen että p-häiriöiseen ei voi luottaa? itse pidän kunnia-asiana että minuun voi luottaa. olen sananmittainen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mihin perustat väitteen että p-häiriöiseen ei voi luottaa? itse pidän kunnia-asiana että minuun voi luottaa. olen sananmittainen ;)

        Mikä häiriö?
        Bipolar sekoitetaan epävakaa/rajatila tai narsitinen.
        Ja niihin nyt ainakaan ei kannata luottaa.


    • Anonyymi

      Olet tuntenut aivan oikein, sillä psykiatrisilla tapauksilla on aina jokin asia pielessä eikä sitä voi terve ymmärtää.

      Bibolla alamäki, niin surkuttelee sinulle rahan puutettaan, surkuttelee kaikkia asioita. Kun on yläilmoissa, niin sitten heittää sinut sivuun ja saattaa unohtaa kokonaan. Hän ei siis tarvitse sinua.

      Narsismi kuuluu myös kaksisuuntaiseen sairauteen. Mistä sen tietää? Sen todellakin huomaa hyväksikäyttönä.

      Kaksisuuntainen niinkuin narsistikaan eivät auta hyvyyttään toisia ihmisiä, vaan mikäli yhtään auttavat toista niin ottavat maksun. Heillä on molemmilla hyödyn tavoittelu ja oma etu ensisijalla, vasta sitten toisten tarpeet.

      Skitsofreenikoilla sama juttu. Jos skitso ei saa hyötyä toisesta, hän kääntää selkänsä.

      • Anonyymi

        Joo just näin se menee. Vaikka kuinka monta kertaa kutsut kahville tai lounaalle narsistin tai kaksisuuntaisen, niin koskaa he eivät kutsu sinua kahville ja wienerille. Tämä asia koskee pääasiassa NARSISTIA.

        Muuten mistä tunnistaa narsistin , jos ei ole koskaan nähnyt ihmistä? Yksi hyvä tuntomerkki on narsistin hymy, nauru. Hampaat näkyvät reilusti kuin rotalla nauraessa, mutta silmät kertovat ihan muuta kuin naurua.


      • Anonyymi

        Tuntipalkalla ja pitkittävät työaikaa tahallisesti, on jokin paikka aina niin kipeä etteivät pysty normaaliin aikaan tekemään. Huijaavatkin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just näin se menee. Vaikka kuinka monta kertaa kutsut kahville tai lounaalle narsistin tai kaksisuuntaisen, niin koskaa he eivät kutsu sinua kahville ja wienerille. Tämä asia koskee pääasiassa NARSISTIA.

        Muuten mistä tunnistaa narsistin , jos ei ole koskaan nähnyt ihmistä? Yksi hyvä tuntomerkki on narsistin hymy, nauru. Hampaat näkyvät reilusti kuin rotalla nauraessa, mutta silmät kertovat ihan muuta kuin naurua.

        ihan sitten mielenkiinnosta kutsut monesti häiriöisen kahville ja viinereille? kumpi maksaa?on sinullakin sitten taas hyvä pönkittää omaa itsetuntoasi toisen häiriöisen kustannuksella sillain ajateltuna että oma häiriösi olisi lievempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo just näin se menee. Vaikka kuinka monta kertaa kutsut kahville tai lounaalle narsistin tai kaksisuuntaisen, niin koskaa he eivät kutsu sinua kahville ja wienerille. Tämä asia koskee pääasiassa NARSISTIA.

        Muuten mistä tunnistaa narsistin , jos ei ole koskaan nähnyt ihmistä? Yksi hyvä tuntomerkki on narsistin hymy, nauru. Hampaat näkyvät reilusti kuin rotalla nauraessa, mutta silmät kertovat ihan muuta kuin naurua.

        miksei pohjimmiltaan kaikki mielenterveyspotilaita?


    • Anonyymi

      Noitiin ei voi ainakaan luottaa.

      • Anonyymi

        Narsistit kutsuvat monesti toisia ihmisiä noidiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit kutsuvat monesti toisia ihmisiä noidiksi.

        Katsokaa YouTube- videoita, joiden tekijä on Nevisales. Hyviä narsistisesta henkilöstä kertovia videoita, joissa maininta yhdessä tuo rotan hymy ja paljon muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa YouTube- videoita, joiden tekijä on Nevisales. Hyviä narsistisesta henkilöstä kertovia videoita, joissa maininta yhdessä tuo rotan hymy ja paljon muuta.

        Niin totta. Ei pystynyt edes hymyilemään rennosti kuten normaalit ihmiset. Oli aina sellainen teeskennelty väkinäinen irvistys. Ja varsinkin kun jäi valheista kiinni niin irvistelyä ja imelää puhetta sekä muiden naisten haukkumista. Niin se raukka oli opetellut saamaan haluamansa. Mitään aitoja tunteita ei ketään kohtaan ja elämä pelkkää teknistä suorittamista ja suoritteisiin liittyvien kuvien esittelyä somessa. Puhui että haluaa omistaa toisen.


    • Anonyymi

      Maaniseen ihmiseen ei voi luottaa. Masentuneeseen tai oireettomaan bipoon taas voi. Monilla maaniset vaiheet saadaan lääkityksellä pois. Lääkityksellä terve (tai vain masennuksista kärsivä) on aivan yhtä luotettava kuin muutkin ihmiset.

      Jos netistä lukee ihmisten kauheita kokemuksia ihmissuhteista bipojen kanssa, usein syynä on jokin (tai useampi) seuraavista:
      - Henkilö ei syö lääkkeitään asianmukaisesti ja sen vuoksi on manioita. Tämä tilannehan on jopa yli puolella bipoista.
      - Henkilön manioita ei ole saatu lääkityksellä kuriin.
      - Henkilöllä on samanaikaisesti jokin muu häiriö (lähinnä epävakaa persoonallisuus, narsismi, antisosiaalinen, tai päihdeongelma). Päihteiden käyttö (etenkin huumeet, mukaan lukien kannabis) voi myös heikentää lääkityksen tehoa.
      - henkilöllä ei oikeasti ole bipoa vaan esim. epävakaa persoonallisuushäiriö. Virhediagnooseja tapahtuu yllättävän paljon.

    • Anonyymi

      No mistä bibo puhuu?

      • Anonyymi

        Minua häiritsee hirveesti se koska olen epävakaa persoonallisuus,bibo ei oo narsisti muttei sitä voi lääkkeillä auttaa.

        Ei me mistään voida puhua,mie hommoon itselleni joskus ehkä Linux seiskan.

        Mitä sie teet vai onko leikki loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua häiritsee hirveesti se koska olen epävakaa persoonallisuus,bibo ei oo narsisti muttei sitä voi lääkkeillä auttaa.

        Ei me mistään voida puhua,mie hommoon itselleni joskus ehkä Linux seiskan.

        Mitä sie teet vai onko leikki loppu.

        Ei ole mitään tarvetta puhua mistään.


    • Anonyymi

      tuo on aika kauheaa että skitsofreniaa sairastavia yleistetään sen verran paljon.

      olen jo vähän yli 19 vuotta ottanut lääkkkeet ja olen kohtuullisen normaali.

      sanotaan että nämä masennus, skitsofrenia, bibo, kaikki tuntemani ihmiset, ei heihin voi luottaa, minuun voi, sen takia en pidäkään heihin enää yhteyttä.

      en halua tulla hyväksikäytetyksi näissä asioissa enää yhtään.

      elämässä on tärkeämpääkin tekemistä, pelaaminen, liikunta, yms. ei kaverisuhteet ole sen verran tärkeitä millään tavalla.

    • Anonyymi

      Ei voi. Kertoo kaikki mitä henkilökohtaisia asioitasi hän tietää, eteenpäin menee kaikki asiat.

      Eräs kaksisuuntainen tonki lompakkoni joka lokeron. Tämä on totta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe