Ideaalityöttömien liikekannallepano

Anonyymi

Työministeri Haataisen (sd.) tulisi mobilisoida työttömien reservi töihin.

30

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viher ja vasemmisto työttömät kotouttamaan mamuja omiin maihinsa.
      Ratkee ongelmat kerralla ja saavat itse luoda ihanne maataan.

      • Anonyymi

        Ja sotahommista tykkäävät persutyöttömät varusvarastoille kiillottamaan maihinnousukenkiä ja viikkaamaan jalkarättejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sotahommista tykkäävät persutyöttömät varusvarastoille kiillottamaan maihinnousukenkiä ja viikkaamaan jalkarättejä.

        Käterätikit myös/åckso/ka.


    • Anonyymi

      Höh , köyhät töitä tekee , muut käyttää aikansa omien mieltymystensä mukaan , aika on liian kallista tuhlattavaksi moiseen !

    • Anonyymi

      Vihdoinkin demarit ja vihreät töihin ja jos siinä sivussa sompansitkin.

    • Anonyymi

      Hiljenisi samalla persujen palstaöyhötyskin, kun raataisivat päivät töissä, eivätkä jaksaisi enää töiden jälkeen palstoilla uIista.

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi keskittyä omiin tekemisiinsä tai tekemättä jättämisiinsä, kuten me muutkin ahkerat työläiset.

    • Alottaja on paska pää.

      • Anonyymi

        Paska pää on yhdyssana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paska pää on yhdyssana.

        Yhtys sanat on hien ostelua.


      • Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

        Yhtys sanat on hien ostelua.

        Kouluttamattomat vassut.


    • Anonyymi

      Ei oo rahhaa!

      • Anonyymi

        Kerää puteleita.


    • Anonyymi

      Pää asia on liike ei se mitä tekee. Ruostuvat mutterit eivät sammaloidu.

    • Anonyymi

      Sotilaallinen säännöllinen kurinalainen elämäntapa työttömälle kuin lapio paskahuussin tyhjentämiseen.

    • Anonyymi

      Finnistä syöpälääkärille, arjen kuningatar, rva 80cent (taitaa olla rva 8€) depulipaska taas ministerinä, Ei hyvää päivää Suomi!

    • Anonyymi

      Eipähän päätöksiä tai käskyjä näiltä sivuilta tule. Toisekseen sairaslomille ja työkyvyttömyyseläkkeille ette voi mitään.

      • Anonyymi

        Sairaslomille asetetaan omavastuu.


      • Anonyymi

        Että tekee oikein hyvää ensin saikutella vuosi ja sitten työkyvyttömyyseläkkeelle tietäen, että se on omalta osaltani 600 000€ - 750 000€ lisälasku kusipäitten yhteiskunnalle menetettyjen tuloverojen ja maksettujen tukien mukaan. Olisi ehkä kannattanut jättää kusipäisyys vähemmälle, saattais kiinnostaakin työnteko ja verojen maksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaslomille asetetaan omavastuu.

        Ai suomi24:stä asetetaan? :D Sitäpaitsi saikuttaminen vaihtuu kohta työkyvyttömyyseläkkeeksi.


      • Anonyymi

        Vain sairaat ovat lomilla.

        Ahkera yrittäjä painaa painaa hautaan saakka enemmän tai vähemmän terveenä, mutta kaikkensa antaneena. Eipähän tarvi taivaanportilla kuunnella Pietarin vittuilua etteikö olisi edes yrittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sairaat ovat lomilla.

        Ahkera yrittäjä painaa painaa hautaan saakka enemmän tai vähemmän terveenä, mutta kaikkensa antaneena. Eipähän tarvi taivaanportilla kuunnella Pietarin vittuilua etteikö olisi edes yrittänyt.

        Joo, ei ole taivaspaikat, taivaanportit ja pietarit mun juttu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sairaat ovat lomilla.

        Ahkera yrittäjä painaa painaa hautaan saakka enemmän tai vähemmän terveenä, mutta kaikkensa antaneena. Eipähän tarvi taivaanportilla kuunnella Pietarin vittuilua etteikö olisi edes yrittänyt.

        Ahkera yrittäjä painaa jos on idea mitä painaa moni menee konkurssiin ja vain älykkäimmät tietävät miten konkurssin tehnyt tekee uuden firman,joka menee konkurssiin.


    • Anonyymi

      Joutuvat kuulemma korona-antureiksi. Heitä altistetaan tutkittavassa ilmatilassa, ja testataan sen jälkeen saivatko tartunnan. Jos positiivinen tulos, niin kyseinen ilmatila eristetään, ja pilalle mennyt ideaalityötön poistetaan käytöstä tarpeettomana.

    • Anonyymi

      Peltotöihin joutuvat.

    • Anonyymi

      Ensi kesänä Suonenjoen mansikkapelloilla kuuluu suomen kieltä.

      • Anonyymi

        Tuskin kun palkanmaksuhalu on edelleen nollatasoa.


    • Anonyymi

      Hullua kun nyt tulee niitä lisää koko ajan tartuttasivat vaan kaikki,ei pysykää kotona odottakaa terveitä aikoja..

    • Anonyymi

      Sitähän voisivat esimerkiksi käydä ikäihmisille ostoksia kaupoista.

      • Anonyymi

        Noiden joukossa on sellaista nistiä, örveltäjää, alkoholistia jne. murrosikäisen tasolle jääneitä vajakkeja että vanhusten turvallisuuden vuoksi tulisi arvioida tarkasti kenet noiden ostoksia hoitamaan pistetään.

        Vasemmisto logiikkahan on ollut että kylän nisti Nikolailla ja Sari sairaanhoitajalla täytyy olla yhtä ankea elintaso, muuten tulee Nikolaille paha mieli jos Sarilla olisi varaa parempaan, voisi siinä kyvyttömänä kohtaamaan omaa keskinkertaisuuttaan (tai vajakkiuuttaan josta erityisluokalla opiskelukin on antanut jo viitteitä) sortua Nikolai tuhoamaan vaikkapa bussipysäkin vaikka tuhoaa se niitä jo muutenkin, Sari maksaa kiltisti noistakin aiheutuneet kulut, reilu peli vai mitä?

        Niin en todellakaan haluaisi että ikäihmiset jotka ovat yhteiskuntaamme rakentaneet joutuisivat kohtaamaan moisia, sitä ei todellakaan tiedä mitä sieltä "työttömien" seasta löytyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe