Kuuluuko miehille parta? Entä naisille?

Anonyymi

Miehillä on parta, naisilla ei. Miehillä on ... naisilla ei. Mikä sana jäi puuttumaan?

15

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä siis erotat miehen naisesta?
      Miehellä on lyhyet hiukset. Siis on hiukset, eikä ole kalju. Naisilla on pitkät hiukset.

      • Anonyymi

        entä jos on pälvikalju


      • Mistäkö erottaa miehen naisesta?

        No ainakin siitä, että nainen on hennompi ja sirompi olemukseltaan.
        Poikkeuksena esim. (kehonrakennusta ja urheilua ja kamppailulajeja harrastavat atleettiset naiset).

        Jos alastomina molempia tarkastellaan, niin miehellä on etupuolella karvoituksen keskellä penis ja naisella rinnat ja karvainen vagina. Sen lisäksi joillakin miehillä saattaa olla parta ja viikset ja rintakarvoitustakin, mutta naisilla vastaavasti ei partaa ja viiksiä eikä rintakarvoitusta ole.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Mistäkö erottaa miehen naisesta?

        No ainakin siitä, että nainen on hennompi ja sirompi olemukseltaan.
        Poikkeuksena esim. (kehonrakennusta ja urheilua ja kamppailulajeja harrastavat atleettiset naiset).

        Jos alastomina molempia tarkastellaan, niin miehellä on etupuolella karvoituksen keskellä penis ja naisella rinnat ja karvainen vagina. Sen lisäksi joillakin miehillä saattaa olla parta ja viikset ja rintakarvoitustakin, mutta naisilla vastaavasti ei partaa ja viiksiä eikä rintakarvoitusta ole.

        Parta kasvaa luonnostaan monellekin naiselle. Nykyaikana on tapana ehostaa niin, että naiset ajavat partansa. Ennen muinoin näitä parrakkaita naisia lynkattiinkin.


    • Anonyymi

      3Moos.11:13 Linnuista taas inhotkaa näitä; älköön niitä syökö, vaan olkoot inhottavia: kotka, partakorppikotka ja harmaa korppikotka, 5Moos.14:12

      • Anonyymi

        Mitäs niitä inhoamaan, taivaallahan ne lentää. Vai oletko täällä nähnyt korppikotkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs niitä inhoamaan, taivaallahan ne lentää. Vai oletko täällä nähnyt korppikotkia?

        Raamattu kirjoitettu lähi-idässä.


    • Anonyymi

      Jes.50:6 Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskeni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä.

      • Anonyymi

        Näin sanoo Herra: Missä on teidän äitinne erokirja, jolla olisin lähettänyt hänet pois? Tai kuka on minun velkojani, jolle minä olisin teidät myynyt? Katso, pahojen tekojenne tähden te olette myydyt, teidän rikkomustenne tähden on äitinne lähetetty pois. Miksi ei ollut ketään, kun minä tulin, miksi ei kukaan vastannut, kun minä huusin? Onko minun käteni liian lyhyt vapahtamaan, olenko minä voimaton auttamaan? Katso, nuhtelullani minä kuivaan meren, minä teen virrat erämaaksi, niin että niitten kalat mätänevät, kun ei ole vettä; ne kuolevat janoon. Minä puetan taivaat mustiin ja panen murhepuvun niitten verhoksi. Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla. Herra, Herra on avannut minun korvani; minä en ole niskoitellut, en vetäytynyt pois. Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskieni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä. Herra, Herra auttaa minua; sentähden ei minuun pilkka koskenut, sentähden tein kasvoni koviksi kuin piikivi, sillä minä tiedän, etten häpeään joudu. Lähellä on hän, joka minut vanhurskaaksi tuomitsee. Kuka voi minun kanssani riidellä? Astukaamme yhdessä esiin! Kuka on minun vastapuoleni? Tulkoon tänne lähelleni! Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö. Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, se luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa. Mutta katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua. (Jes 50:1-11)
        siinähän se kokoluku


    • Anonyymi

      jos parta ei kasva?

    • Se puuttuva sana yksinkertaisen tyylikkäästi..

      Miehillä on parta, naisilla ei. Miehillä on siitin, naisilla ei.

      • Anonyymi

        Oletko varma? Jos miehelle ei kasva parta, heitäkin on, ei ole karvan karvaa. Ei kulmakarvojakaan. Entä sitten?
        Entä jos on hybridi, heitäkin löytyy, eli on "molemmat" vehkeet. Entä sitten?
        Komentaako hän itseään, että nainen hiljaa ja toisella suupielellä, että olen mies?

        Kun puhutte, niin tietäkää sitten, että älkää omia juttujanne haastako --- luulopuheita--


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma? Jos miehelle ei kasva parta, heitäkin on, ei ole karvan karvaa. Ei kulmakarvojakaan. Entä sitten?
        Entä jos on hybridi, heitäkin löytyy, eli on "molemmat" vehkeet. Entä sitten?
        Komentaako hän itseään, että nainen hiljaa ja toisella suupielellä, että olen mies?

        Kun puhutte, niin tietäkää sitten, että älkää omia juttujanne haastako --- luulopuheita--

        Olen asiassa satavarma, kun miehisyyden ja naiseuden erottavista normaaleista merkeistä on kysymys.

        Kuvaamasi kaltaiset hybridit, shemalet yms. asiat käsitellään eri kategoriassa.


    • Anonyymi

      Parta.

    • Anonyymi

      Jes.7:20 Sinä päivänä Herra ajattaa virran tuolta puolen palkatulla partaveitsellä, Assurin kuninkaalla, pään ja häpykarvat, viepä se vielä parrankin. 2Sam.10:4.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe