Hymyileviä naamoja ?

Anonyymi

Oletteko koskaan olleet paikassa, jossa näkee enimmäkseen hymyileviä naamoja, mutta ei ollenkaan happamia naamoja ?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista, mutta olen sitä mieltä että ei kannata yrittää väkisin hymyä jos ei siltä tunnu. Ei sitä nyt toisten takia tarvi.

• Anonyymi

Ei kukaan väkisin hymyile. Hymy tulee luonnostaan, kun on aihetta hymyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan väkisin hymyile. Hymy tulee luonnostaan, kun on aihetta hymyyn.

Niin, moni van valittaa ja vaatii että miksei ihmiset hymyile, hymyilisivät enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, moni van valittaa ja vaatii että miksei ihmiset hymyile, hymyilisivät enemmän.

Ei ehkä kukaan vaadi ketään hymyilemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä kukaan vaadi ketään hymyilemään.

Aika monikin valittaa kun iihmiset on happamia ja sanovat että hymyilisivät!

• Poniajelu tilaisuudessa

• Minä kävin karusellissa torilla. Siellä oli kanssa porukka hymy korvissa.

• No varmaan sellaiseksi koen vaikka junnuturnauksen säbässä, tai jäkispelin jossain junnupeleissä.

Siellä on ihmisiä jotka haluaa samaa kaikki. Pelata.

Silti on kaikkea tunnetta. Voi hävitä, voittaa, mutta kuitenkin saa pelata.

• Anonyymi

Intiassa ja Thaimaassa.
      Sekä Nurmeksessa
      🤗

• Anonyymi

Kävin elokuussa 2016 Kangasalan Mobiliassa. Oli piha-alueella vanhojen linja-autojen näyttelytapahtuma. Siellä kaikki ihmiset olivat hyvällä tuulella. Ei ollut kiukkuisen näköisiä kasvoja ollenkaan.
      _J_

• Anonyymi

Juu- harrastuspiireissä on harrastuksesta kiinnostuneita henkilöitä, ja heille harrastukset antavat elämän-iloa.

• Anonyymi

Tanssiharrastuksen parissa.

• Anonyymi

En ole ollut. Jos sellainen paikka on olemassa niin toivottavasti siellä kuitenkin sallitaan myös happamat naamat?

• Sirkuksessa? Saattoi sielläkin jotkut murjottaa.

• Anonyymi

Sveitsissä näkee iloisia kasvoja, ystävällisiä ilmeitä.

• Anonyymi

Sveitsin pikkukaupungeissa ja kylissä monet jopa tervehtivät vastaantulijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sveitsin pikkukaupungeissa ja kylissä monet jopa tervehtivät vastaantulijoita.

Kylläpä niillä on siellä varaa hymyilläkin. Historia, historia.

-flowersreally-

• Anonyymi

Täälläkin😘🙃😍🤓

• Jos näet enimmäkseen happamia naamoja, niin mietipä syytä..

Hymyilemättömän naaman vastakohta ei ole hapan, eikä kukaan jaksa loputtomiin hymyillä..

Jokainen nainen on varmaan joskus kuullut kysymyksen että miksei hymyile..tai että miksi on niin vihaisen näköinen..

# naisen tehtävä

• Anonyymi

Ei kenenkään tarvitse kokoaikaisesti hymyillä, ei miehen eikä naisen. Asiallisella ystävällisyydellä pärjää hyvin.

• Anonyymi

Joissakin Espoon/Helsingin busseissa on ollut linja-autoaiheisia julisteita, joissa lukee: LINJA-AUTOSSA SAA HYMYILLÄ.

• Anonyymi

Oon ollu sellaisessa bussissa. Se on sen erittäin likinäkösen paksulinssisen rillipäisen kuskin oma kampanja. Julisteissa mm. kuvia kuskin koulumuistoista sekä vanhoista linjuriautoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ollu sellaisessa bussissa. Se on sen erittäin likinäkösen paksulinssisen rillipäisen kuskin oma kampanja. Julisteissa mm. kuvia kuskin koulumuistoista sekä vanhoista linjuriautoista.

Koulumuistokuvissa on myös ilmeisesti kuskin lapsuudenkuvia. Koulupoika voimakkaissa silmälaseissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi ajaa Bussi? kun, jos ällötävän liki näkönen

• Anonyymi

työpaikalla <3 työtoverit

• Anonyymi

Iloisimmat juhlat mitä olen telkkarissa nähnyt on Kim Jong II synttäripartyt.
      Hirveen paljon iloisia ihmisiä, olivatko sitten iloisia siitä että ukko kohta kuukahtaa.

AsianVierestä

• Anonyymi

Nyt ei paljon hymyilytä, naamani on enemmän irvistelevä, kun on nilkka mahottoman kipeä, että jalkaterä alkaa meneen tunnottomaksi.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Jep, olen käynyt sellaisessa paikassa eikä se ollut Suomessa!!

• Anonyymi

Aasiassa näkee hymyileviä naisia. Suomessa lähinnä näkee norsun vitulla olevia naamoja paitsi jos nainen on ulkomaalainen.

• Anonyymi

Naisetko ei Suomessa hymyile? Kun ei Suomessa miehetkään hymyile.

• Anonyymi

Naiset ei hymyile rumille miehille.

• Anonyymi

Ja miehet ei hymyile minkäännäköisille naisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miehet ei hymyile minkäännäköisille naisille.

Totta- en ole useinkaan nähnyt hymyileviä miehiä. Hymyilevän miehen näkemisestä on monta kuukautta - tai monta vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta- en ole useinkaan nähnyt hymyileviä miehiä. Hymyilevän miehen näkemisestä on monta kuukautta - tai monta vuotta.

Jos mies hymyilisi, niin se olisi jo ihme.

• Anonyymi

Minä aiheutin tänäänkin hymyileviä naamoja, kun joku pitkä-heikki, aika laiheliini oli lähikaupassa kyselemässä joltain tytöltäkin että: "Missä täällä on pekonia?".

Itse tietysti kohteliaasti osoitin sormella leikkele ja lihahyllyä silloin, johon tätä laiheliinia seuraava nuorehko nainen katsoi silmiini ja naurahti, tämän laiheliini-isännän kiittäessä avusta, mistä HK:n amerikan pekonia löytyy kaupasta :D

Minä teen hymyileviä naamoja toisille ihmisille, tuossakin hyvä esimerkki sellaisesta, mutta mitä itse sitten pohdiskelisin syvimmissäni: En yhtään minään, tämä on totuus, olen sellaisen ajatuksen yläpuolella :D:D

• Anonyymi

Eilen alkuillasta näki paljon hymyileviä naamoja. Oli tunnelmaa hämärässä valojen keskellä. Itsellä loppumatkasta hankala kävellä, kun kenkä hankasi jalkaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Kyllä , se on aivan ulottuvillasi.

• Anonyymi

Viinakaupassa?

• Anonyymi

Ai jaa - no ehkä muutama...

• Anonyymi

Hymyileviä kasvoja voi havaita Varsinais-Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      417
      3598
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1358
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1236
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      950
    Aihe