härskit jutut vai enempi siveät?
Onko sulla nainen
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen noista kahdesta enempi siveä,
Ihan härski silli.
- Anonyymi
Mitä siveämmät jutut sen villimpi sängyssä.
- Anonyymi
Saat itse päättää........
...................
Tänään on maailman pistekirjoituspäivä.
.................................... Enempi siveät🥰✨💕🧸
- Anonyymi
Eiköhän riipu seurasta?
- Anonyymi
Ihan laidasta laitaan. Siveän tunteellisesta pikkutuhmaan. Riippuu olotilasta. Mutta ihan härskimmät ei sovi kun suuhun. Kaksimieliset kyllä. Välillä joku nainen vähän liian realisteisesti kuvaa elimiään mun mielestä täällä .:D
- Anonyymi
korjaan. ei kun suuhun vaan mun suuhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korjaan. ei kun suuhun vaan mun suuhun
Jahas.
Freudilainen lapsus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas.
Freudilainen lapsus.ehkä sitten niin :D
- Anonyymi
On.
Teet ihan just mitä pyydän tai tulee raippaa - Anonyymi
Siveelliset .
-fiksu mies- - Anonyymi
Enemmän siveät.
Ihmiset, joiden jutut on vuodesta viidenteen härskejä ja se on aina se ainut heitä innostava huumorin laji, ovat paitsi mauttomia niin vähän tylsiä.
Ihmiset, joiden huumori on laidasta toiseen, kaikella aikansa ja paikkansa, pikkutuhmuus tietysti ok myös joskus.
Ihmiset, jotka tungettelevat muiden yksityisalueelle härskiydellä, ovat tahdittomia tungettelijoita (eivät ymmärrä tätä itse). - Anonyymi
Sekä että mut ei täällä palstalla 🙂
- Anonyymi
Välillä molempia. Hänen kanssaan ei ole ollut paljoa siveää juttua. :D
- Anonyymi
Minä olen ihan täysi pervo jutuissani. 90% jutuistani poistetaan kaikilla keskustelupalstoilla missä käynkin. :)))
- Anonyymi
Kyllä olen varmasti kaikkien mielestä siveä käytöksinen Usein puhun vain asiallista asiaa.
Ei ole yhteistä mittaa. Moni tulkitsee biologisen tiedon härskiksi, josta tulee siten osin tabu, koska sitä ei saisi sanoa. Näin ajatteleva saattaa kuitenkin päästää suustaan pöyristyttävää tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323