Helluntailaiset, adventistit ja luterilaiset yhdessä

Anonyymi

Em. kirkkokunnat osallistuvat yhdessä EKUMEENISEEN rukousviikkoon tammikuun loppupuolella tänä vuonna.

Kaikki eksytykset yhdessä. Tyhmät neitsyeet pitävät tätä hyvänä asiana.

Raamattu kehoittaa karttamaan harhaoppisia.

20

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ekumeeninen
      liike on muuttanut kirkkohistorian suuntaa. Se ei suuntaudu enää syvempään
      hajaannukseen, vaan kohti suurempaa yhteyttä ja ykseyttä."

      Sitten Antikristus nousee valtaan lopulta ja ekumeenikot kumartavat häntä.
      Päämäärä saavutettu - yksi kirkko.

    • Anonyymi

      Ekumeenisen liikkeen tunnuksessa ja tunnustuksessa on alkukielinen sana OIKUMENE.

      "Sana ekumenia tulee kreikan sanasta oikumene. UT:ssa se esiintyy tarkoittaen joko koko asuttua maanpiiriä tai koko Rooman valtakuntaa."

    • Anonyymi

      Joh.17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Ef.4:5-6 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste; yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

      • Anonyymi

        Ekumenia ei ole Jumalasta vaan ihmisvetoista utopistista uskonnollisuutta.
        Sopii hyvin kirkkoteatteriin.
        Historian ensimmäinen ekumenia oli Rooman Kirkko.

        Vain piskuinen lauma pelastuu.

        Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisessä regimentissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekumenia ei ole Jumalasta vaan ihmisvetoista utopistista uskonnollisuutta.
        Sopii hyvin kirkkoteatteriin.
        Historian ensimmäinen ekumenia oli Rooman Kirkko.

        Vain piskuinen lauma pelastuu.

        Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisessä regimentissä?

        >>>>Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisissä regimentissä ?<<<<

        Saa kaikki suuret ja pienet kumartamaan itseään peto, jonka kuolinhaava on paranemassa.

        Pedonmerkkihän on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


      • Anonyymi

        Olisivat yhtä totuudessa, mutta kun eivät ole yhtä totuudessa. Monet peite silmillä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Sapatti on Jumalan merkki.

        Suurin osa on yhtä valheessa !

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisivat yhtä totuudessa, mutta kun eivät ole yhtä totuudessa. Monet peite silmillä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Sapatti on Jumalan merkki.

        Suurin osa on yhtä valheessa !

        1234567---

        Sapatti tosiaankin on Jumalan merkki luomistyönsä valmistumisesta, mutta sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto.

        Usko Kristukseen Jeesukseen ja hänen nimessään ja veressään julistettu syntien anteeksiantamus ja sen vastaanottaminen on pelastuksen ehto.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Sapatti tosiaankin on Jumalan merkki luomistyönsä valmistumisesta, mutta sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto.

        Usko Kristukseen Jeesukseen ja hänen nimessään ja veressään julistettu syntien anteeksiantamus ja sen vastaanottaminen on pelastuksen ehto.

        Sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA. Jumala oikein muistuttaa käskyssään sapatista.
        Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.

        En lähtisi jossittelemaan, että sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto. Näitä jossittelijoita on tullut eteeni tämän tästä ajan saatossa.

        12345678---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA. Jumala oikein muistuttaa käskyssään sapatista.
        Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.

        En lähtisi jossittelemaan, että sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto. Näitä jossittelijoita on tullut eteeni tämän tästä ajan saatossa.

        12345678---

        Minä en jossittele, kun sanon, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto. Minä sanon siis, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto.

        Tämä tosiasia paina mieleesi niin, että se siellä myös pysyy!


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Minä en jossittele, kun sanon, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto. Minä sanon siis, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto.

        Tämä tosiasia paina mieleesi niin, että se siellä myös pysyy!

        Montako käskyä saa tahallaan rikkoa, ja muuttaa toiseksi ? Mitä Jeesus sanoi yhdenkin käskyn rikkomisesta, ja miten se vaikuttaa muihinkin käskyihin ?

        1234567---


    • Anonyymi

      En mene ekumeenisiin ykseys ja yhteyskokouksiin. Tunnen monia adventisteja, jotka eivät mene ekumeenisiin kokouksiin.

      1234567---

      • Anonyymi

        Mutta kai sinä ymmärrät ettei adventismi edusta Jumalan seurakuntaa, koska se on mukana ekumeniassa. Ellen G.White oli eksyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kai sinä ymmärrät ettei adventismi edusta Jumalan seurakuntaa, koska se on mukana ekumeniassa. Ellen G.White oli eksyttäjä.

        Adventisteista löytyy viisaita, jotka eivät mene, ekumeniaan mukaan. Viisaat ja tyhmät neitsyet seilaa yhdessä ajan loppuun saakka. Jumala tekee jaotuksen. Jeesus toisessa tulemisessaan vie viisaat ja ymmärtäväiset tuhanneksi vuodeksi taivaaseen, jotka ovat saaneet voiton pedosta.

        Voi voi kyllä eksyttäjiä riittää, on monia suuria julistajia, jotka saavat isot areenat täyteen kuulioita, eksytyksillään. On kiire saada kaikki suuret ja pienet kumartamaan petoa, sillä aika tulee loppumaan.

        1234567---


    • On Jumalaa kunnioittava asia, että kirkko- ja seurakunnat yhteistyötä tekevät ja ovat alituisesti yhteiseen rukoukseen kokoontuneina jakamatta Kristusta Jeesusta puolueissaan.

      Ulkopuolella näitten ovat kaikki valehtelijat ja eripuraa lietsovat nilkit Raamatun Kirjoituksia vastustavine mielipiteineen.

      • Anonyymi

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka VALHETTA RAKASTAVAT ja tekevät.

        1234567---


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka VALHETTA RAKASTAVAT ja tekevät.

        1234567---

        Oletko Sinä itse ulkopuolella olevaan kaartiin kuuluva.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Oletko Sinä itse ulkopuolella olevaan kaartiin kuuluva.

        Ei tässä tarvita mitään ulkopuolella olevaa kaartia. Adventtiseurakunnan sisäpuolella seilaavat, niin tyhmät kuin viisaatkin neitsyet, aina ajan lopuun saakka.

        1234567---


    • Anonyymi

      Mietin, että tuo ekumeeniseksi kutsuttu tapahtuma on kuitenkin eri asia kuin ekumeeniseen kirkkoon kuuluminen, joka kattaa hyvinkin monenlaisia suuntauksia ja seurakuntia jne mitä niitä kaikkia nyt onkaan.
      Eikö aloituksessa mainittu tapahtuma ole kolmen erin suuntauksen yhteinen kokoontuminen joka ei velvoita kaikilta osin yhdensuuntaiseen uskontunnustamiseen kuten ekumeeniseen kirkkoon kuuluminen edellyttää.
      En pidä aloituksessa mainittua tapahtumaa huonona asiana.

    • Missä se on se ihmisessä se ekumeeni? Kysyy hoidettu lestatiolaismummu, jonka raamatun välissä oli ne ekumeenipaperit...

      • Anonyymi

        1234567--- on adventiastipastoreiden aivoapsesun tulos märkine sapattiunineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe