Em. kirkkokunnat osallistuvat yhdessä EKUMEENISEEN rukousviikkoon tammikuun loppupuolella tänä vuonna.
Kaikki eksytykset yhdessä. Tyhmät neitsyeet pitävät tätä hyvänä asiana.
Raamattu kehoittaa karttamaan harhaoppisia.
Helluntailaiset, adventistit ja luterilaiset yhdessä
20
51
Vastaukset
- Anonyymi
"Ekumeeninen
liike on muuttanut kirkkohistorian suuntaa. Se ei suuntaudu enää syvempään
hajaannukseen, vaan kohti suurempaa yhteyttä ja ykseyttä."
Sitten Antikristus nousee valtaan lopulta ja ekumeenikot kumartavat häntä.
Päämäärä saavutettu - yksi kirkko. - Anonyymi
Ekumeenisen liikkeen tunnuksessa ja tunnustuksessa on alkukielinen sana OIKUMENE.
"Sana ekumenia tulee kreikan sanasta oikumene. UT:ssa se esiintyy tarkoittaen joko koko asuttua maanpiiriä tai koko Rooman valtakuntaa." - Anonyymi
Joh.17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. Ef.4:5-6 yksi Herra, yksi usko, yksi kaste; yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.
- Anonyymi
Ekumenia ei ole Jumalasta vaan ihmisvetoista utopistista uskonnollisuutta.
Sopii hyvin kirkkoteatteriin.
Historian ensimmäinen ekumenia oli Rooman Kirkko.
Vain piskuinen lauma pelastuu.
Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisessä regimentissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekumenia ei ole Jumalasta vaan ihmisvetoista utopistista uskonnollisuutta.
Sopii hyvin kirkkoteatteriin.
Historian ensimmäinen ekumenia oli Rooman Kirkko.
Vain piskuinen lauma pelastuu.
Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisessä regimentissä?>>>>Mikä on antikristuksen ja pedon tarkoitusperät hengellisissä regimentissä ?<<<<
Saa kaikki suuret ja pienet kumartamaan itseään peto, jonka kuolinhaava on paranemassa.
Pedonmerkkihän on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.
1234567--- - Anonyymi
Olisivat yhtä totuudessa, mutta kun eivät ole yhtä totuudessa. Monet peite silmillä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Sapatti on Jumalan merkki.
Suurin osa on yhtä valheessa !
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Olisivat yhtä totuudessa, mutta kun eivät ole yhtä totuudessa. Monet peite silmillä julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Sapatti on Jumalan merkki.
Suurin osa on yhtä valheessa !
1234567---Sapatti tosiaankin on Jumalan merkki luomistyönsä valmistumisesta, mutta sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto.
Usko Kristukseen Jeesukseen ja hänen nimessään ja veressään julistettu syntien anteeksiantamus ja sen vastaanottaminen on pelastuksen ehto.- Anonyymi
Steyr kirjoitti:
Sapatti tosiaankin on Jumalan merkki luomistyönsä valmistumisesta, mutta sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto.
Usko Kristukseen Jeesukseen ja hänen nimessään ja veressään julistettu syntien anteeksiantamus ja sen vastaanottaminen on pelastuksen ehto.Sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA. Jumala oikein muistuttaa käskyssään sapatista.
Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.
En lähtisi jossittelemaan, että sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto. Näitä jossittelijoita on tullut eteeni tämän tästä ajan saatossa.
12345678--- Anonyymi kirjoitti:
Sapatti on Jumalan merkki, joka tulee pitää pyhänäpäivänä MUISTA. Jumala oikein muistuttaa käskyssään sapatista.
Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.
En lähtisi jossittelemaan, että sapatin viettäminen ei ole pelastuksen ehto. Näitä jossittelijoita on tullut eteeni tämän tästä ajan saatossa.
12345678---Minä en jossittele, kun sanon, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto. Minä sanon siis, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto.
Tämä tosiasia paina mieleesi niin, että se siellä myös pysyy!- Anonyymi
Steyr kirjoitti:
Minä en jossittele, kun sanon, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto. Minä sanon siis, että sapatinvietto ei ole laisinkaan pelastuksen ehto.
Tämä tosiasia paina mieleesi niin, että se siellä myös pysyy!Montako käskyä saa tahallaan rikkoa, ja muuttaa toiseksi ? Mitä Jeesus sanoi yhdenkin käskyn rikkomisesta, ja miten se vaikuttaa muihinkin käskyihin ?
1234567---
- Anonyymi
En mene ekumeenisiin ykseys ja yhteyskokouksiin. Tunnen monia adventisteja, jotka eivät mene ekumeenisiin kokouksiin.
1234567---- Anonyymi
Mutta kai sinä ymmärrät ettei adventismi edusta Jumalan seurakuntaa, koska se on mukana ekumeniassa. Ellen G.White oli eksyttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kai sinä ymmärrät ettei adventismi edusta Jumalan seurakuntaa, koska se on mukana ekumeniassa. Ellen G.White oli eksyttäjä.
Adventisteista löytyy viisaita, jotka eivät mene, ekumeniaan mukaan. Viisaat ja tyhmät neitsyet seilaa yhdessä ajan loppuun saakka. Jumala tekee jaotuksen. Jeesus toisessa tulemisessaan vie viisaat ja ymmärtäväiset tuhanneksi vuodeksi taivaaseen, jotka ovat saaneet voiton pedosta.
Voi voi kyllä eksyttäjiä riittää, on monia suuria julistajia, jotka saavat isot areenat täyteen kuulioita, eksytyksillään. On kiire saada kaikki suuret ja pienet kumartamaan petoa, sillä aika tulee loppumaan.
1234567---
On Jumalaa kunnioittava asia, että kirkko- ja seurakunnat yhteistyötä tekevät ja ovat alituisesti yhteiseen rukoukseen kokoontuneina jakamatta Kristusta Jeesusta puolueissaan.
Ulkopuolella näitten ovat kaikki valehtelijat ja eripuraa lietsovat nilkit Raamatun Kirjoituksia vastustavine mielipiteineen.- Anonyymi
Raamatut vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka VALHETTA RAKASTAVAT ja tekevät.
1234567--- Anonyymi kirjoitti:
Raamatut vuosilta 1642 ja 1903. Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka VALHETTA RAKASTAVAT ja tekevät.
1234567---Oletko Sinä itse ulkopuolella olevaan kaartiin kuuluva.
- Anonyymi
Steyr kirjoitti:
Oletko Sinä itse ulkopuolella olevaan kaartiin kuuluva.
Ei tässä tarvita mitään ulkopuolella olevaa kaartia. Adventtiseurakunnan sisäpuolella seilaavat, niin tyhmät kuin viisaatkin neitsyet, aina ajan lopuun saakka.
1234567---
- Anonyymi
Mietin, että tuo ekumeeniseksi kutsuttu tapahtuma on kuitenkin eri asia kuin ekumeeniseen kirkkoon kuuluminen, joka kattaa hyvinkin monenlaisia suuntauksia ja seurakuntia jne mitä niitä kaikkia nyt onkaan.
Eikö aloituksessa mainittu tapahtuma ole kolmen erin suuntauksen yhteinen kokoontuminen joka ei velvoita kaikilta osin yhdensuuntaiseen uskontunnustamiseen kuten ekumeeniseen kirkkoon kuuluminen edellyttää.
En pidä aloituksessa mainittua tapahtumaa huonona asiana. Missä se on se ihmisessä se ekumeeni? Kysyy hoidettu lestatiolaismummu, jonka raamatun välissä oli ne ekumeenipaperit...
- Anonyymi
1234567--- on adventiastipastoreiden aivoapsesun tulos märkine sapattiunineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165213
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312001
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361945Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321819Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81284- 1641252
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351090