olisi uskaltanut hyökätä Uuden Vuoden puheessaan noin avoimesti Nussu Halla-ahoa vastaan vaan olisi ollut nöyrä tämän Karpaattien Neron ja Ajatusten Tonavan edessä!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eu tuhoo kansat ja vasurit oman maan.
https://yle.fi/uutiset/3-11115614 - Anonyymi
Kristitty ihminen ei voi olla persu. Jeesus sanoi: tehkää toisille siten kuin haluatte itsellenne tehtävän. Jos joku pappi olisi persu niin kirkko peruuttaisi tämän pappisoikeudet.
- Anonyymi
Olette te kaksinaamaisia, no uskovaisilla on katto korkealla.
- Anonyymi
Jumalan siunausta ei puhunut persuista mitään , vaan uskovaisena vanhuksena pelkää nuorison kärjekästä kielenkäyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921602
- 841085
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su3971033- 68995
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177944- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170613- 37608