Ekalla kerralla

Anonyymi

Tyttöystävä on neitsyt ja varmaan lähiaikoina luvassa eka kerta. Mitä mieltä olette, kannattaako ekalla kerralla olla ihan vain perus lähetyssaarnaaja-asennossa vai voiko vaihdella asentoja? Jos olisi aluksi lähetyssaarnaaja ja sitten tyttöystävä päällä, niin voisiko "loppuhuipennukseksi" ottaa doggy style vai onko liian raju asento ekalla kerralla? Tyttöystävä on 16-vuotias, itse olen 19.

16

2286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen ANAALI yhdyntää.

      • Anonyymi

        Älä suosittele. Se on huonoin neitsyen nainti.


      • Anonyymi

        Voi mennä anaali pahaan kuntoon, jos ei käytä liukastetta. Muutenkin pitää olla tarpeeksi ohut kyrpä, jotta ei satu


    • Anonyymi

      Ei siitä ensimmäisestä kerrasta tarvitse tehdä mitään asentojen vaihtorumbaa. Eiköhän siinä riitä se että ollaan yhdessä. Ainakin minä miehenä koin sen niin ekan tyttökaverini kanssa. Tarkoitatko kuitenkin että olet vaan vanhempi joka yrittää hyväksikäyttää tyttöä?

      • Itse olen ollut samassa tilanteessa yli 25 vuotta sitten. Tyttö oli 16 ja minä 19. Hyvin luontevaa se meidän seksi oli silloin ja tasapainoista. Tyttö oli ikäisekseen kypsä Hän Itse kokematon räkänokka. Se välttämättä ole hyväksikäyttöä. Tämän tytön kanssa ollaan jälkeen päin puhuttu ja molemmat oli samaa mieltä että se oli ja tuntui ihan oikealta.

        Ainoa neuvo on, että ottakaa rauhallisesti. Kiirettä ei ole. Lähetyssaarnaaja On varmaan ihan hyvä alkuun. Sitten voi harjoitella kaikkia asentoja joista tulee. Takaapäin kannattaa kokeilla. Ja miehenä kun olet, muista, että nainen määrää tahdin ja nopeuden. Mulkun voi survoa sisään niin, että sattuu.


      • Itse olen ollut samassa tilanteessa yli 25 vuotta sitten. Tyttö oli 16 ja minä 19. Hyvin luontevaa se meidän seksi oli silloin ja tasapainoista. Tyttö oli ikäisekseen kypsä Hän Itse kokematon räkänokka. Se välttämättä ole hyväksikäyttöä. Tämän tytön kanssa ollaan jälkeen päin puhuttu ja molemmat oli samaa mieltä että se oli ja tuntui ihan oikealta.

        Ainoa neuvo on, että ottakaa rauhallisesti. Kiirettä ei ole. Lähetyssaarnaaja On varmaan ihan hyvä alkuun. Sitten voi harjoitella kaikkia asentoja joista tulee. Takaapäin kannattaa kokeilla. Ja miehenä kun olet, muista, että nainen määrää tahdin ja nopeuden. Mulkun voi survoa sisään niin, että sattuu.


      • Anonyymi

        Nettikiusaaja


      • Anonyymi

        miks nyt eka asia joka tulee mieleen on että tää yrittää hyväksikäyttää tyttöä


    • Anonyymi

      kerro ainakin "tyttöystävällesI" että kysyit neuvoa täältä!? 🤣

    • Anonyymi

      Mun ekalla kerralla oltiin aluksi lähetyssaarnaajassa ja sitten mies pyysi tulemaan päälle. Kun otettiin uusiksi parin tunnin kuluttua, niin oltiin aluksi lähetyssaarnaajassa ja sitten mies kysyi, voidaanko kokeilla takaapäin. Ainakin itseäni tuo asento ekalla kerralla sattui, tuntui että penis tuli liian syvälle ja lisäksi mies oli ehkä turhan raju otteissaan. Olin tuolloin 15-vuotias, mies jotain parikymppinen.

    • kannattaa kysyä miten/mitä haluaa

    • Anonyymi

      Mun eka kerta oli 18-vuotiaana ja mies oli jotain kolmekymppinen, aloitettiin lähetyssaarnaajalla, sitten kysyi, haluanko kokeilla muita asentoja, niin otettiin ratsastus, lusikalla, takaapäin vatsallaan maaten ja lopuksi doggy. Sujui ihan hyvin, vaikka pelkäsin, että olen huono sängyssä, mutta mies ainakin kiitteli lopuksi, että oli "huikeeta" :-)

    • Anonyymi

      En tiedä, onko asennolla niin merkitystä, jos mies osaa hommansa. Mun eka kerta 18-vuotiaana oli n. 30-v miehen kanssa lusikassa takaapäin ja ainakin itse pystyin rentoutumaan.

    • Anonyymi

      Kuuntele tyttöä ja seurailue tytön reaktioita. Älä kysy, koska neitsyt ei yleensä voi tietää, että mikä voisi tuntua hyvältä. Älä hyvä mies "halkaise" tyttöä laittamalla tätä kontilleen doddy-asentoon tai ratsastamaan päällesi! Siis lähetyssaarnaaja on hyvä asento vaikka koko yhdynnän ajalle.

    • Anonyymi

      Mun eka kerta oli vasta 20-vuotiaana ja olin vatsallaan, kun poikaystävä tuli sisään takaapäin. Eipä tuo ollut mitenkään suunniteltua, tilanteeseen vain ajauduttiin kiehnäämisen kautta. Ekat työnnöt vähän sattuivat enkä osannut tuosta erityisemmin nauttia, mutta tuossa vaiheessa oikeastaan halusin saada vain ekan kerran pois alta.

    • Anonyymi

      Itse olin ekalla kerralla 19-vuotias ja oltiin silloisen poikaystävän kanssa ihan lähetyssaarnaaja-asennossa ja lopuksi ratsastus. Toinen kerta oli vielä samana päivänä, kun mentiin saunaan ja hän nai minua takaapäin kylpyhuoneen lattialla.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe